vastaamaan kaikista mokistaan ja erityisesti sen johtajat Pekka Puska ja Terhi Kilpi.
Mokat:
1. Sikarokotetta ei koskaan tutkittu tarpeeksi, vaan puolivalmis tuote markkinoille.
Siis onko THL:llä oikeus suoritta rokotekokeita ihmisillä ilman heidän lupaansa?
2. THL:n johtajat antoivat täydellisen vastuusta vapautuksen rokotetehtaille, koska rokotetehtaat eivät uskaltaneet
ottaa vastuuta puolivalmiista ja lähes kokeilemattomasta rokotteesta. Lääketehtaat ymmärsivät, että vaikeuksia
tulee, mutta THL ei ymmärtänyt mitään, vaan ryhtyi ihmiskokeisiin.
3.Sikaflunssa ei ollut tavallista flunssaa kummempi, niissä maissa, joissa ei rokotettu, joten rokotehysteria oli WHO:n,
lääketehtaiden ja THL:n masinoima täysi bluffi, josta kaikki asianosaiset rikastuivat, kuka myynnillä ja
kuka muilla korvauksilla.
Ja sairaan kokeilun tuloksena tuli sairaita ja kuolleita ihan pilvin pimein.
Missä ovat korvaukset?
Myoös päätöksenteossa olleet kansanedustajat oikeuteen.
MIKSI SUOMEN OIKEUSLAITOS JA VALTAKUNNANSYYTTÄJÄ EIVÄT TOIMI?
THL OIKEUTEEN
Oikeutta kansalle
0
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669