moikka! olen nyt 9 luokalla ja asun Turun vieressä olevassa kaupungissa Kaarinassa, aion hakea lukioon, mutta en ole vieäkään päättänyt lukiota, mihin mennä. Nyt olen jo jonkin aikaa miettinyt ja selvittänyt tietoa Kallion lukiosta ja ''tanssi puoli'' kiinnostaisi minua kovasti. onko sinne sisäänpääsykokeet ja olenko jo aivan myöhässä..? keskiarvoni on noin 8,8 siis lukuaineiden ja olen harrastanut tanssia noin 13 vuotta minulla on hiphop kisat 3 vk päästä ja olen ollut esiintyvässä/keikkailevassa puoliammattilaisryhmässä 2 vuotta, olen esiintynt melko paljon ja haluaisin viedä tanssimiseni mahdollisimman pitkälle. Käyn tanssimassa viikossa noin reilut 10 h ja tanssin monia eri lajeja. Osallistuin kaverini kanssa the beat of dance tanssitapahtumaan ja esiinnyimme siellä. Olen myös esiintynyt kaverini kanssa tanssien koulumme juhlissa muutaman kerran. olen soittanut pianoa noin 2-3 vuotta.
Olin koulumme oppilaskunnassa 2 v. ja olen nyt tukari toista vuotta. onko minulla mahdollisuuksia päästä kallion lukioon vai ei? onko ihan turha edes hakea? ja onko siellä jotain asuntolaa koska perheeni ja minä asumme kaarinassa joten ajattelin että jos olisi mahd. asuisin viikot kalliossa ja vkl kotona kaarinassa.
Kallion Lukio
mietteliäänä
1
531
Vastaukset
- juuh, eipä muuta
ois kannattavaa siirtää oikeeseen osotteeseen jollekin muulle palstalle... en usko, että sulle tulee kukaan tältä palstalta (ainakaan asiallista) vastausta tohon kysymykseen antamaan. tää on "kutsunnat" palsta, eli liittyy yleisen asevelvollisuuden aiheuttamiin kutsuntoihin... :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983