neotrace

mv79

ip osoite liitelee ympäri suomea,hotmaililla kun lähettää viestiä siihen aina tulee mukaan joku mainos eikä salasan vaihto auta, vedonlyöntisivuston tillle välillä kirjautuu joku briteistä ja kun kokeilin neotracea se ei löydä mun sijaintia ja kartalla reitti menee itäeuroopasta suomen kautta jenkkeihin.
ja mulla on joku tömmöne tidosto koneella C:\Documents and Settings\Järjestelmänvalvoja\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\3LMSKBQM\xd_proxy[1].php
ja sitte vielä en pysty enää poistaa IE explorer tiedostoa sen jälkeen kun asensin siihen yhden lisäosan jos avaa sen tiedoston ja yrittää poistaa manuaalisesti explorer osia ne palautuu takas?
oisko syytä olla huolissaan?

10

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ED

      Kyllä. Pahimmillaan joku käyttää konettasi proxynä eli eräänlaisena käytävänä, jolloin voi tehdä pahuuksia nimettömänä. Suosittelen puhdistusajoja eri ohjelmilla vielä siten että se tapahtuu bootin aikana(esim. avastista löytyy tälläinen ominaisuus). Lisäksi vielä CCleaner. Hotmailin mainos viestin kera on käsittääkseni ilmaisen sähköpostin ominaisuus, ei niinkaa pöpö.

      • aina kun lähetän viestin siihen viesti kenttään tulee jonkun ulkomaalaisen yrityksen mainos linkkeineen ja se pitää poistaa joka kerta aikasemmin sitä ei ollut.joku varmaan käyttä mun mailia roskapostittamiseen ja joskus se lähettelee niitä viestejä itekseenkin tiedä sen koska jsokus on tullut vastaus.miten sen saa pois?


      • ED
        mv79 kirjoitti:

        aina kun lähetän viestin siihen viesti kenttään tulee jonkun ulkomaalaisen yrityksen mainos linkkeineen ja se pitää poistaa joka kerta aikasemmin sitä ei ollut.joku varmaan käyttä mun mailia roskapostittamiseen ja joskus se lähettelee niitä viestejä itekseenkin tiedä sen koska jsokus on tullut vastaus.miten sen saa pois?

        Sitä suuremmalla syyllä nuo puhdistusajot ovat paikallaan eri ohjelmilla.


      • kokeillu vaikka mitä ccleaner superantispyware jne mutta ne on ollut ilmaisohjelmia, mites tuo avast onko ilmane?


      • ED


      • Ammattilaiset..
        mv79 kirjoitti:

        F-securen ei toimi vaikka antaa tunti kaupalla scannata niin mitään ei tapahdu
        oiskohan mun asetuksissa jotain vikaa oo oon kokeillu firefoxilla ja IE:llä

        Onko kukaan kokeillut tällaista http://www.helpson.fi/ ?
        Ainakin lupaavat paljon ja hintakaan ei ole aivan hirveä, ehkä tästä voisi olla apua.


      • Ammattilaiset.. kirjoitti:

        Onko kukaan kokeillut tällaista http://www.helpson.fi/ ?
        Ainakin lupaavat paljon ja hintakaan ei ole aivan hirveä, ehkä tästä voisi olla apua.

        paljo sie saat rahaa jos joku klikkaa tuosta eikä se edes ole halpaa painu vittuun siitä mainostamasta


      • jasepois
        mv79 kirjoitti:

        aina kun lähetän viestin siihen viesti kenttään tulee jonkun ulkomaalaisen yrityksen mainos linkkeineen ja se pitää poistaa joka kerta aikasemmin sitä ei ollut.joku varmaan käyttä mun mailia roskapostittamiseen ja joskus se lähettelee niitä viestejä itekseenkin tiedä sen koska jsokus on tullut vastaus.miten sen saa pois?

        Ihan kuin joku tietäis sun sala sanan hotmailis ja ois lisännyt allekirjoituksen eli tuon mainoksen. Poistat sen vain sieltä asetukista. Mutta salasanan vaihto on tärkeää ellei ole keylogger koneessa niin sit ei auta. Tai joku tunkeutuja joka vakoilee. Mikä niminen IE lisäosa se on jonka latasit. Oletko kokeillut malwarebytesillä ajaa konetta. Millanen palvelu on tuo neotrace.


      • ED
        mv79 kirjoitti:

        paljo sie saat rahaa jos joku klikkaa tuosta eikä se edes ole halpaa painu vittuun siitä mainostamasta

        Onko javascriptit sallittu? Pitäisi pompata ruutu että saako ohjelman ajaa. Sen jälkeen aukeaa aika normi virustorjunnan näköinen valikko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe