Olen 35v. yhden lapsen (6v.) äiti.
Otanko yhteyttä omaan gynekologiin kun olen päättänyt että haluan sterilisaation?
Tehdäänkö toimenpide lievässä nukutuksessa?
Ollaanko sairaalassa yö?
Miten pian voi palata töihin,onko kipuja?
Tuleeko kuukautiset normaalisti vaikka piuhat katkaistaan?
Piuhat poikki!
4
338
Vastaukset
- Kortsuja koko pakka
Kuka kokonut,menikö kaikki hyvin?
- 3+8
Puudutuksessa tehdään, ei nukuteta.
Päiväkirurgiassa tehdään, pääset toimenpiteen jälkeen kotiin kunhan olet jonkun tunnin siellä "huilannut".
Saat pari päivää sairaslomaa.
Kuukautiset tulevat heti tai parin kuukauden päästä niinkuin pitävätkin.- Kortsuja koko pakka
Onko sulle tehty "perinteinen" sterilaatio vai tuo uudemmalla tekniikalla tehty essure?
Voipi tietysti olla ettei kumpikaan jos olet vaikka hoitaja ja muuten vaan oli tietoa.. :) - 3+8
Kortsuja koko pakka kirjoitti:
Onko sulle tehty "perinteinen" sterilaatio vai tuo uudemmalla tekniikalla tehty essure?
Voipi tietysti olla ettei kumpikaan jos olet vaikka hoitaja ja muuten vaan oli tietoa.. :)Tott, ei kumpaakaan ole minulle tehty...mutta seuraavan muksun jälkeen sitten, eli viides ja samalla iltatähti vielä tekemättä :)
Mutta tosiaan töissä hoitsuna näitä näen päivittäinkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832022Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1281739- 1801306
- 234743
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49536
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482