Platy saa poikasia lähiaikoina. mitä poikaset syövät?
Tarviiko minun tehdä mitään muuta kuin ruokkia niitä?
Saan kelluvan poikasaltaan.
Platy saa poikasia
5
263
Vastaukset
samaa ruokaa, kuin isommatkin, mutta hienompijakoisena. Jos tarkoitat sellaista pientä, muovista allasta, ei poikaset siinä kauan viihdy.
- epelepe
Saanen kysyä kuinka kauan. olen ihan aloittelija. :D
siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
jotkut puhuvat että kaloja voi ruokkia kanan munan keltuaisella. onko se totta?
miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ? - epelepe
epelepe kirjoitti:
siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?tarkotan kalan poikasia
epelepe kirjoitti:
miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?Heittäisin, että korkeintaan viikon, se on niin onnettoman kokoinen.
On aivan mahdotonta sanoa synnytyksen ajankohtaa, kun ei ole kyseistä kalaa edes nähnyt.
Ruokahalun katoaminen on aika huono merkki.
Kyllä mä suosittelisin, että ellei sulla ole jotain omaa pikkuakvaa poikasille, siirrät emon nyt takaisin omaan akvaansa, ruokit niitä hyvin ja laitat poikasille kasvitiheikköjä piilopaikoiksi. Näin minä oon saanut aina muutaman poikasen kasvamaan isoksi asti.
kananmunaa en lähtis kokeilemaan, mutta siitä voi kysellä paremmin tuolla:
http://www.aqua-web.fi/forum/viewforum.php?f=39&sid=2ae727e9954f68ea9a153b6770a9c22d
- epelepe
platy oli saanut poikasia muutama päivä sitten eikä huomattu. 4 poikasta turvassa poikas altaassa. muut on jo varmasti syöty. yksi on värikkäämpi kuin muut. ja sitten toinenkin saa poikasia :) huomattiin ku on pulleampi nyt kuin tuo toinen pulleimillaan xD
ja kyllähän meille sanottiinkin että kohta saattekin pikku vauveleita. en nyt tiedä keitä kaloja tarkoitti XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105