Platy saa poikasia

epelepe

Platy saa poikasia lähiaikoina. mitä poikaset syövät?
Tarviiko minun tehdä mitään muuta kuin ruokkia niitä?
Saan kelluvan poikasaltaan.

5

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa ruokaa, kuin isommatkin, mutta hienompijakoisena. Jos tarkoitat sellaista pientä, muovista allasta, ei poikaset siinä kauan viihdy.

      • epelepe

        Saanen kysyä kuinka kauan. olen ihan aloittelija. :D
        siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
        jotkut puhuvat että kaloja voi ruokkia kanan munan keltuaisella. onko se totta?
        miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?


      • epelepe
        epelepe kirjoitti:

        Saanen kysyä kuinka kauan. olen ihan aloittelija. :D
        siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
        jotkut puhuvat että kaloja voi ruokkia kanan munan keltuaisella. onko se totta?
        miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?

        tarkotan kalan poikasia


      • epelepe kirjoitti:

        Saanen kysyä kuinka kauan. olen ihan aloittelija. :D
        siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
        jotkut puhuvat että kaloja voi ruokkia kanan munan keltuaisella. onko se totta?
        miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?

        Heittäisin, että korkeintaan viikon, se on niin onnettoman kokoinen.
        On aivan mahdotonta sanoa synnytyksen ajankohtaa, kun ei ole kyseistä kalaa edes nähnyt.
        Ruokahalun katoaminen on aika huono merkki.
        Kyllä mä suosittelisin, että ellei sulla ole jotain omaa pikkuakvaa poikasille, siirrät emon nyt takaisin omaan akvaansa, ruokit niitä hyvin ja laitat poikasille kasvitiheikköjä piilopaikoiksi. Näin minä oon saanut aina muutaman poikasen kasvamaan isoksi asti.
        kananmunaa en lähtis kokeilemaan, mutta siitä voi kysellä paremmin tuolla:
        http://www.aqua-web.fi/forum/viewforum.php?f=39&sid=2ae727e9954f68ea9a153b6770a9c22d


    • epelepe

      platy oli saanut poikasia muutama päivä sitten eikä huomattu. 4 poikasta turvassa poikas altaassa. muut on jo varmasti syöty. yksi on värikkäämpi kuin muut. ja sitten toinenkin saa poikasia :) huomattiin ku on pulleampi nyt kuin tuo toinen pulleimillaan xD
      ja kyllähän meille sanottiinkin että kohta saattekin pikku vauveleita. en nyt tiedä keitä kaloja tarkoitti XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe