Platy saa poikasia

epelepe

Platy saa poikasia lähiaikoina. mitä poikaset syövät?
Tarviiko minun tehdä mitään muuta kuin ruokkia niitä?
Saan kelluvan poikasaltaan.

5

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa ruokaa, kuin isommatkin, mutta hienompijakoisena. Jos tarkoitat sellaista pientä, muovista allasta, ei poikaset siinä kauan viihdy.

      • epelepe

        Saanen kysyä kuinka kauan. olen ihan aloittelija. :D
        siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
        jotkut puhuvat että kaloja voi ruokkia kanan munan keltuaisella. onko se totta?
        miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?


      • epelepe
        epelepe kirjoitti:

        Saanen kysyä kuinka kauan. olen ihan aloittelija. :D
        siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
        jotkut puhuvat että kaloja voi ruokkia kanan munan keltuaisella. onko se totta?
        miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?

        tarkotan kalan poikasia


      • epelepe kirjoitti:

        Saanen kysyä kuinka kauan. olen ihan aloittelija. :D
        siirsimme platyn sinne. osaatko sanoa milloin synnytys alkaa? voiko emo syödä kaikkia poikasia esim. yhdessä yössä? näyttää niin surulliseslta ja yksinäiselt tuolla altaassa. ei ruokaakaan huolinut.
        jotkut puhuvat että kaloja voi ruokkia kanan munan keltuaisella. onko se totta?
        miten se tapahtuu? kumpi on parempaa, kananmuna vai hiutaleet ja pelletit ?

        Heittäisin, että korkeintaan viikon, se on niin onnettoman kokoinen.