...siis siitä kisasta on jo miljoona vuotta ja te jaksatte kinata siitä kumpi on parempi joku trukkikuski vai tuuliletti. Pitäisiköhän teidän jo keksiä elämäänne jotain parempaa tekemistä?
Nämä Idolsit...
3
199
Vastaukset
- mia
se kina vast on lähteny käyntiin, kun ihmiset kinaa siit kuka idoleistan pärjää musiikkialalla parhaiten. mä en kyllä ymmärrä miksi.. miks kaikki voi vaan pitää omista suosikeistaan ja antaa muitten pitää sit taas omistaan..
- aivan
Ja nyt vielä kesällä ne kai pyörittää koko halvatun kärsimysnäytelmän UUSINTANA kolmosella!
Ei Jeesus Maaria!
Olen jo pitkään miettinyt, että myyn telkkarin pois. On paljon mielenkiintoisempaa katsella laastin tippumista seinältä.- When i become me
Nyt kun tota ajattelee... Niin miks ei Hanna ja Antti fanit voi pitää niistä omista faneistaan ja olla "nollaamassa*/haukkumassa Hannaa/Anttia!!
En mäkään tykkää Antista OLLENKAAN, mutta silti käyn sen kotisivuilla ja tykkään muuteskin sen musasta.... VÄHÄN!! Vaikka Hanna onkin musta TUHAT kertaa parempi... (ja vähän päälle!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845