nuoleminen

tussunuolenta

miten teidän miehet teitä nuolee? tai miehet miten nuolette naisen orgasmiin? :)

tarvisin vähän vinkkejä kun ei siitä tunnu tulevan mitään..

64

18381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dynasty Dry red wine

      Moi
      Mä aloitan yleensä näykkimällä häpyhuulia kielen ja ja hampaiden välissä sekä imeskelemällä niitä sitten siirryn nuoleskelemaan pillua häpyhuullten välistä pillun reiän ja klitoriksen väliltä. Kun homma alkaa sujumaan työntelen kieltä pillun sisälle sekä nuoleskelen kilitorista. Homman edettyä ja pillun ollessa kunnolla märkä venytän vähän alavatsaa, jotta klitoris nousee kunnolla esiin nuoleskelen ja imeskelen sitä. Toisinaan otan sen varovasti hampaiden väliin (sillai reilusti ympäriltä, ettei satu) ja imen ja nuolen sitä samalla. Välillä liuutan kielätä pitkin koko aluetta klitorikselta peppureiälle.
      Äsh.. mitäs tästä luennoimaan. Siinä vaiheessa ku homma alkaa kulkemaan ja pillu on oikein kunnolla märkä, ei sitä ajattele, että lipaisempa tiosta ja imaisempas tuosta, sitä vaan antaa mennä. Kieltä on joka puolella pillussa, klitoriksessa ja peppureiässä... jne...jne... jneeeeeeh ;)

      • fggffggf

        Parempi olis jättää ne hampaat käyttämättä..


      • nainen, nautiskelija

        Toivottavasti KUKAAN ei ota oppia tuosta!! Hampaat pysyvät suussa ja kaukana naisen alapäästä! Herranjestas...tuli tuskanhiki pelkästä ajattelemisesta...

        Hellää suukottelua pitkin naisen alapäätä, tästä on hyvä aloittaa. Isolla kielellä (EI siis kielen päällä lirputtelua!) klitorista, sekä koko pillua ja ihanaa on myös, jos nuolee pyllyä ;)

        Kun nainen selvästi alkaa kiihottumaan, silloin keksitytään pelkästään klitan nuolemiseen rytmikkäästi, kielellä hieman painaen kun nainen saa orkun tai kaksi...


      • mdfksdfld

        EI MISSÄÄN NIMESSÄ hampaita, olis kyllä viimeinen kerta lähelläkään mun alapäätä jos erehtyis hampaillaan tekemään yhtään mitään.

        Ja kuten "nainen, nautiskelija" sanoi, ei myöskään pelkällä kielenkärjellä lirputtelua vaan isot, pehmeät liikkeet.


      • FGHJUKIOLÖÄÖLKUJ
        nainen, nautiskelija kirjoitti:

        Toivottavasti KUKAAN ei ota oppia tuosta!! Hampaat pysyvät suussa ja kaukana naisen alapäästä! Herranjestas...tuli tuskanhiki pelkästä ajattelemisesta...

        Hellää suukottelua pitkin naisen alapäätä, tästä on hyvä aloittaa. Isolla kielellä (EI siis kielen päällä lirputtelua!) klitorista, sekä koko pillua ja ihanaa on myös, jos nuolee pyllyä ;)

        Kun nainen selvästi alkaa kiihottumaan, silloin keksitytään pelkästään klitan nuolemiseen rytmikkäästi, kielellä hieman painaen kun nainen saa orkun tai kaksi...

        HYI HELVETT, VIÄ PERSETTÄ*?
        SITTEN KUN AKKA IMUTTAA MIUN PERSETTÄ SAATAN HIUKAN LIPASTA SEN PEHKOA


      • yäk

        Parempi jättää se pepun alue väliin tai halut lähtee heti!


      • mirnuu

        Kuulostat tosi taitavalta...aahhh. Voisit soittaa mulle ja sovitaan missä ja miten. Soita numeroon 0503399586. Ps. vain fiksut miehet soittakaa.


      • FGHJUKIOLÖÄÖLKUJ kirjoitti:

        HYI HELVETT, VIÄ PERSETTÄ*?
        SITTEN KUN AKKA IMUTTAA MIUN PERSETTÄ SAATAN HIUKAN LIPASTA SEN PEHKOA

        No perskules, siellä persuksessa roikkuu ne pallerot mitkä on ihan kuin lidlin suklaamuroja, niitä siitä noukkii suupieleen ja himo vaan kasvaa. Herkuttelua voi kasvattaa siten että jättää koko viikon takapuolensa pyyhkimättä niin lauantaina sitten on millä herkutella ja himoa kasvattaa.


    • yksinkertainen miäs

      Läväytän kielen niin ulos suusta kun saan ja vetelen vaan koko kielellä edestakaisin ja nainen huutaa. En ole tekniikkamiehiä.

      • samma här!

        Joo, tää toimii aina!


    • Herr Lederhose

      Jonkin verran asiaa harrastaneena, joudun toteamaan naisten ovat tässä asiassa niin erilaisia, että yhtä reseptiä ei ole. Toiset haluavat kovaa, toiset pehmeästi. Osa tykkää pelkästä klisun liputtelusta, osa taas kokonaisvaltaisesta pilluun uppoutumisesta. Lähes kaikki tykkäävät kuitenkin myös muiden paikkojan hyväilyistä suuseksin aikana. Ainut keino on opetella tuntemaan naisen kehon kieli. Silloin tiedän, miltä naisestani tuntuu ja mitä hän haluaa tai on valmis ottamaan vastaan kiihottumisen eri vaiheissa. Jos tuo vuorovaikurus toimii hyvin, niin naista voi pitää orgasmissa todella pitkään.

    • kysymällä paras

      Se mikä toimii tänään voi huomenna olla katastrofi. Kuukautisten jälkeen tuntuu että hipaisukin on pahoinpitelyä ja parin viikon kuluttua sama hipaisu ei tunnu missään. Mulla ainakin on sellainen vaimo jonka kanssa on pakko oppia kommunikoimaan.

    • --kielinainen--

      Nuole/härnää klitorista ja samalla sormeta joko emättimeen tai kakkoseen.. TOIMII!

    • IM_THE_BOSS

      NYRKKI PERSEESEEN!

      • Kaunis seksi

        Hitto en ainakaan tuollaisia miehiä tarvitse, ällöttää. Kunnon seksi lähtee suudelmista, huulet ovat herkät, kuten lähellä olokin, ei tarvitse tehdä mitään pervoa ja sikamaista. Kaunis seksi on parasta.


      • you´re nothing

        sulle, poeka ...


    • fuego_H

      Pillun nuoleminen on muuten ihan kivointa, mutta seuraavana aamuna naama haisee.

      • otzz

        Ehkä sun kannattaa käskeä emännän pestä se tavara ennenkä annat kielikylpyjä


    • Nainen :)

      No ei ne ukon munatkaan usein ruusulle tuoksu(tai naisen kasvot sen lirppimisen jälkeen), mutta se on kohtuupientä jos siitä saa jotain irti...

    • tyttönen__

      Kauanko jaksatte miehet sitä pimpsaa lipittää, ennen kun kieli kramppaa? Poikaystäväni kestää korkeintaan 3 minuuttia ja sitten lopettaa koska olen liian hidas ja kieltä kramppaa! Todella surullista ettei voi edes nenällä hieraista ja sitten jatkaa vaikka sormin. Pidän hyvää huolta hygieniastanikin. Olis kiva joskus jos sitä klittaa hierottas kunnolla, mut ei muuta ku munaa pesää ja mietitää miksei orkkua tule.

      • Kyllä minä jaksan pillua lipotella yleensä n.10min, ei taida poikaystäväsi olla kielitaitoisia, se jännittää kieltään liikaa...amatööri ;)


      • mukavaa puuhaa

        Aijai,ei taida poikaystäväsi pitää kielipuuhista.Itselläni ei ainakaan ole kieli vielä kertaakaan krampannut vaikka välillä innostuu pitempäänkin nuolemaan.Kyllä ainakin 10 minuuttia pitäisi pystyä kielellä kuin kielellä touhuamaan.


      • onneksi!!!!

        Mun mieheni nuolee niin kauan kun halua, minä sen aina lopetan kun tulen tarpeeksi monta kertaa!


      • wertical32

        liian kiire hoitaa itse hommansa


      • ei tässä jaksamisesta kyse ole koska nautintoahan se on! itselläni se vaihtelee 30 min - 2h kun sattuu kunilinguksesta pitävä tyttönen :)


      • titkonen

        se on kestävyys ja taito laji.....


      • ukkonen....

        tarkkaa aikaa en tiedä, en katsonut kelloa. yhtäkyytiä yli tunnin ja aamukahvi kalja ja tupakka taukoja pitäen useampi tunti. oli vielä niin paljon promileja ettei oikein nalli palanut vaikka seisoi niin annoin aivan vasiten urakalla kieltä ja huulia. selvänäkin nuolen ihan mielelläni aika kauan.

        aloitan tosi märällä kielellä siten että kieli avaa ensin ulommat häpyhuulet ja menee sitten syvemmälle. seuraavaksi etsin klitoriksen kielen kärjellä ylös, alas ja sivuttais liikkeellä. kun klitta löytyy imen sen hyvin hellästi suuhuni ja nuolen sitä juuresta kärkeä kohden. tämän jälkeen otan klitan huulien väliin pehmeällä imulla ja annan klitan "terskaan" kieltä. välillä pyöritän pelkästään kieltä klitoriksen ympäri myötä tai vastapäivään. kaikkea tuota ja vähän muutakin kun teen tyyliä vaihdellen hellemmästä hieman kovempaan saa nainen totta puhuen sarjana.

        kun vain viitsii antaa naiselle kunnolla ei tarvitse kinuta seksiä tai pyytää suihinottoa. aivan varmasti antaa ihan omasta halustaan........


      • kiksimies

        Nii-i poika mokailee ja kävelee kenties onnensa ohi.
        Itselläni tapana lipoa 15 -30 minuuttiin niin että nainen saa kiireettömän hyvän orkun.
        Sen jälkeen vasta kunnon pitkä yhdyntä.
        Ja jälkiruuaksi vähintäänkin 30 min suudelma piparille kiitokseksi ihanuudesta.
        ;)
        PS. miehesi ei ehkä saa kiksejä kun näkee sinun nauttivan, pitäisi ehkä saada.


    • saan parasta

      Ei missään nimessä persereikään asti nuolemista..yäk! eikä mitään lehmänkieli lipomista. Klitoriksen härnäämistä jäykällä kielellä, kielenkärjellä pyörittelemällä..välillä käydään tietenkin häpyhuulilla, nivustaipeissa, kieltä pimpsaan jne.. sormet myös avuksi puuhaan;) oma kultani on aivan mestari tässä asiassa, tietää tarkalleen milloin pitää taukoa härnäämisessä..osaa pitkittää orgasmia niin kauan että olen tulla hulluksi himosta;) ja hän jatkaa niin kauan että anelen armoa;))

      • dsfdfsf

        "Klitoriksen härnäämistä jäykällä kielellä."

        AUTS, en allekirjoita omalla kohdallani... Tuo on ehkä pahimpia mitä mulle voi tehdä. Tai no ne hampaat olis kyllä vielä pahemmat, mutta sellaista ei onneksi ole tarvinnut kokeakaan.


    • aaaaaaaaa534

      Tunge kieli syvällä perseeseen. se on oikeesti naisista ihan parasta. Välillä sit klitorista ja sit taas syvälle perseeseen... AAAH!

      • anaalipöpöt

        Ja pöpöt leviää...


    • nii...h

      Mun pilluun ei suuta tungeta, aivan normaali seksi on ihanaa, ilman mitään
      lutkutuksia jalkovälissä.

    • wertical32

      no oma kokemus tuosta on pikku hiljaa aloitetaan klitin ympäriltä ei mennä heti niin sanotulle aitio paikalle seurataan kehon kieltä niin siten yleensä tietää mistä nainen pitää itse rakastan naisen nuolemista ja siitä on vain hyviä kokemuksia ei siihen ole yhtä tapaa jokaisella on kuitenkin eri pisteet nopeus pyöritys kieli ei kramppaa ja nuolemista ei lopeteta ennen kuin nainen pyytää sisään tapoja on niin monta kuin on naisiakin voi tietysti samalla painaa hellästi sormella noin 2cm klitin alta samalla kun nuolee joillakin se on tehnyt tehtävänsä

    • lipaisen ja lipitän

      Vaimoni pitää siitä kun työnnän kieleni hänen sisäänsä ja heiluttelen sitä edestakaisin ja samalla painelen nenällä klittaa! Ainut mikä haittaa on kun meinaa henki loppua välillä kun nenä on "työssä" mutta kulkee se henki suunkin kautta! Kokeilkaas äijät naisillenne! Kuulemma taivaalista!

    • tavan tallaaja

      Täytyy muistaa ettei se pillu ole se mihin heti hyökätään.
      Näykin ensin korvanlehteä,suutelen kaulaa ja leikittelen kielellä nännit osoittamaan kohti kattoa.Valun kielellä ja hennoilla sormen kosketuksilla kohti alavatsaa.
      Itse aloitan nuolemisen koskettamalla kielellä varovasti klitorista ja leikittelemällä sillä.Nuolen pillua kuin vaniljatötteröä pitkin vedoin.Välillä otan klitoriksen huulieni väliin ja imaisen sitä hieman.On upeaa kokea kun nainen nauttii ja saa orkun jo suuseksin aikana.

    • Tosi on

      Noo mää oon pannu noin 1000 ämmää elinaikanani ja joskus on pantu
      samalla minuutilla kun on nähty joskus tunnin päästä on köyritty. joskus
      päivän päästä joskus kuukauden päästä on nussittu on muutamia kymmeniä
      pantu vasta vuosienkin päästä. On pantu omaa muijaa on pantu naapurin akkaa
      kaverin akaa ja monta muutakin akkaa. Se on poijaat sillai et ämmät
      aistii kuka panee ja pitää suunsa kiinni. Nuolu miehet lörpöttelee ja saa
      siemensyöksyn. Toki pillua on kiva nuollakkin mut voi ja voi jos se on ainoa tapa. Jos akka aistii et nyt on tuutilulla se saa heti

    • Ynot

      Hmmmm....ja niin pois päin! Kuulostaa siltä että pitäis joittenkin lähtee oikein jopa kielikursseille :)

      • Kielitaitoinen

        No kyllä, kielitaito on ollut aina arvossa eikä inflaatio sitä syö )))


    • selibaatissa

      ari RL-trans fiksukauppa Mikri Poli tv viihde Honda hamina anoppi chat ja irg luoma eero dj suomen teollisuustyökalut Amazing Race side charlie sheen Jani Toivakainen Marja-Liisa Tenhunen salo Estonia wii leppävirta tarto kutsunnat Lappli levi barcelona hyrynsalmi RKP Urjala q5 tietojenkäsittelyn koulutusohjelma m/S estonia st220 MOPOAUTOJEN TUONTI Land Cruiser BB-inka näytönohjain Angry birds Israel

      • .c.c.c.c

        niinpä!


    • annaannaannaaa

      Mistä mä saisin miehen joka osaa...

      Olin nuorena tyttönä kovinkin herkkä ja seksuaalinen, ja muistan edelleen ne ensimmäiset rintojen hyväilyt, jotka tuntuivat TAIVAALLISILTA.. Sitten kaikki meni mönkään. Ja uudestaan ja uudestaan pieleen.

      Olen hirveän katkera kun en saa orgasmia tai nauti kunnolla. Vaikka on ollut läheisyyttä, ja ihan kivaa seksiä. Mulle on se ensimmäinen kiihottuneisuuden aalto paras, kun suudellaan ja tajutaan että kumpikin haluaa, ja kovasti. MM. Mut sitten se aina menee huonommaks ja huonommaks.

      Haluaisin miehen, joka olisi henkisesti mua vahvempi, ja seksuaalisesti viekkaan taitava. Katsoisi silmiin, puhuisi vähän jotain tuhmaa (ei mitä tahansa ällöä) ja koskettelisi mua piitkään.. Mut ei niin et kiihotus lopahtaa. Mulle tulee aina se lopahdus tunne jossain vaiheessa. Enkä ole kyllä sattunut mitään seksitaitureita kai tapaamaaan....

      Olen aina masturboinut. Ja saanut orgasmeja, tosin nekin tuntuu nyt olevan aika laimeita ja nopeita, ja työn takana (toisin oli ennen). Olen harjoitellut g-pisteeni kanssa ja vaikka mitä. Mutta ehkä älykkäät miehet joihin rakastun ovat liian estoisia ? Tai minä liian pelottava?Alan luopua toivosta...

      En halua vaatia liikaa. Olen oikeasti hellä, älykäs ja rakastava nainen ja toivon sydämeni pohjasta, että se joku mies joskus vielä ennen kuin rypistyn ja kuolen, tyydyttäisi minut. Olen vielä alle 30...

      Olen myös kaunis, tämä on todettu. Mutta kehossani on paljon kohtia joista en pidä. Kai kaipaisin mieheltä jonkinlaista seksiterapiaa...

      Mies, tyydytä minut. tai kerro edes, miten sen tekisit.

      • Nami nami

        Kerro nyt mistä sinut tavoittaa ja missä päin maata vaikutat?

        Laitoin tuohon jutun omasta "tekniikastani" nimimerkillä Nami nami


      • Tyydytänkin_kunhan..

        annaannaannaaa:lle !

        "Mies, tyydytä minut."

        Voisin tyydyttääkin.... mutta mua ei yhden yön sekoilut kiinnosta, vaan jos sut tyydytän, niin haluan sut myös aviovaimokseni.... ja mun mielestäni avioliiton kuuluu kestää koko loppuelämä.

        "tai kerro edes, miten sen tekisit. "

        Tulehan ensin treffeille, niin kerronkin, mutta sillai, että sä löhöät hellästi mun sylissäni ja saan halata sua samalla.

        Minulla on hellät otteet, niin seksissä kuin muussakin yhdessäolossa.

        Osaatko arvostaa hellää ja rakastavaa asennettani ?

        Jos osaat, niin osoitapa se myös käytännössä (ettei jää pelkäksi teoriaksi) soittamalla 044 567 0800 ja sopimalla treffit.

        Joten uskoisinpa, että se terapeuttinen elementtikin asiaan löytyy, jos sellaista tyttöseni kaipaat. Minua on jo pitkään mietityttänyt, miksi suomalaiset naiset ovat liian usein sellaisia ujostelijoita, jotka eivät uskalla soittaa.


      • tarvitaan aikaa..ei sarjaa pakko liikkeitä...oikeasti pitää haluta tehdä sydämmen ja sielun pohjasta...pitää huoli toisenkin tarpeista...ei vain työtöä sisään ja typerä ilme kasvoille....i n t h i m o a!!!!!!!!


      • Olet vaan runkannut itsesi piloille.


    • Nami nami

      Tussua imettävä koko suullaan

      Tasainen ja varma rytmi antaa varman tuloksen.

      Tämä on toiminut jo yli 20 vuotta ja toimii vieläkin:

      Tussua on mukava nuolla ja imeä koko suullaan. Paras bravuurini on työntää märkään pimppaan keskisormi ja sitten imuttaa siitä etu- ja nimettömän välistä klittaa keskarini samalla hieroessa häpyluun takaa ns. G-pistettä. Vaimo tulee kuin ammuttuna, vieläpä kerta toisensa jälkeen.

      Joskus on vaan helpompaa käyttää sauvaa sormen tilalla. Samoin on syytä muistaa hengittää välillä. Tärkeintä on tasainen, rauhallinen rytmi ja hellä ote alussa. Sitten voi otetta kiristää kun nainen alkaa kiemustelemaan. Jos aloittaa liian kovaa niin "säätövaraa" ei lopussa olekaan ja homma saattaa keskeytyä paikkojen arkiinnuttua liiaksi.

      Tasainen ja varma rytmi, vailla huolta että toinen hätäilee tai lopettaa ennen kuin orkku tulee. Siinä se niksi on. Joskus voi vaatia aikaa jopa 10 minuuttia ennen kuin ilotulitus alkaa...

      Kerran oli "sitkas tapaus" kun piti nuolla liki 50 minuuttia, mutta sitten se nainen tulikin ja kunnolla, mutta vain kerran kerrallaan. Ainoa sääntö kunnon imutuksessa on se, että aloittaa sopivan hellästi, määrätietoisesti ja kevyesti, mutta kuitenkin niin, ettei se kutita. Silloin on varaa säätää kun tarvis tulee.

    • RaunoLH

      Ihme nysväämistä teillä. Mikä siinä on, että ensin pitää tuhrata minuuttitolkulla niiden suudelmien kanssa? Menee kallista alapään aikaa hukkaan. Se on kuulkaas niin, että heti tilanteen antaessa viitteitä tulevasta erotiikasta naiselta vaatekappaleet pois, ainakin housut ja ei muuta kuin "pöytään".

      Keskiverto panomies kyllä jaksaa nuolla ihan niin pitkään kuin naisen tarve vaatii ilman kielen kramppaamista. Täytyy kuitenkin muistaa, että pillu on lähtötilanteessa kostuttamaton.

      Osa naisista vaatii ujoa kielen päällä lirputtelua, kun taas toiset vaatii isoa lehmän kieltä. Olenpa kerran varannutkin takataskuun oikean lehmän kielen S-marketin lihatiskiltä. Mikäpä sen mukavempaa kummallekaan osapuolelle kuin taskulämpimän jäykistyneen kielen kosketus alapäässä, kun mies voi samalla lepuuttaa krampista kärsivää kieltään ja juoda kupillisen kahvia tai katsoa seksiviestit puhelimestaan. Muistakaa pojat ja miehet.... tehokkuus ennenkaikkea. Tehokkuuden nimissä Mansikkikin antoi kielensä uusiokäyttöön. Jotta nainen pysyy tunnelmassa mukana on hyvä tehdä vaikka yhteistyötä mansikin kielen kanssa. Voit työnnellä sitä vaikka samalla vaginaan, kun omallasi lipeksit klitoriksen seutua ja imeskelet häpiksiä.

      Nainen kuin nainen huutaa hekumaansa tuollaisessa käsittelyssä.

      • Reijo R.

        Mahtava idea, mutta entä jos käyttäisikin härän kieltä ettei daami tunne itseään lespoksi?

        Itselläni ei ole kikkelivarustusta ( yli 25cm ) mitä nainen vaatii sitten nuolennan jälkeen voisi sonni vainaa auttaa siinäkin.


      • eläköön kielitaito

        Hyvä Rane! Alkoikin mennä jo niin vakavaksi ja työläälle kuulostavaksi kaikkien jutut. Kyllä irtos hersyvät naurut tekstiäsi lukiessa.
        Mikäs sen mukavampaa, kuin oikea kielimies asialla. Itse ainakin tykkään suuseksistä tosi paljon. Orkku on erilainen kuin yhdynnässä. Ja tottakai homma toimii toisinkinpäin. Mieheni ainakin on tyytyväinen. Sanoo, ettei koskaan elämässään ollut ennen saanut oikeaa suuseksiä. Vaikka kokemusta on runsaasti naisista.


    • oppia ikä kaikki

      ihan tavallisesti alapäätä nuollen niin kauan kun nainen saa orgasmin kyllä se siitä

      • kiitollinen kielille

        Miun mies kyl nuolee ni kaua kunnes jo ite sanon et ei enempää kestä.
        Sit usein olen jutellu hää kaa et eikö oikeesti niinku pillumehut haittaa ku leuka on niin liisterillä ku olla ja voi ^ ^
        ja toine vaa sanoo et sinä ku et voi tietää mistä me miehet tykätää < 3
        miust on kyl mukavaa ku miehil on semmoine "likainen" seksihalu :P
        et kiitän ja kumarran kun on miehiä jotka nuolee nuolemistaa vaikka valuis iha sujona ja mitä isompi läntti lakanoilla ni sitä enemmä hellyyttä tulee viel seksin jälkeenkin


    • sitte.

      harvemmin se on toisinpnäin

    • Mr.Hullu

      Kun minä menen panemaan naistani niin ekaksi otan siltä vaatteet pois ja sitten nostan hänet sylkkyyn ja alan pussailemaan ja nuolemaan naisen tissejä.
      Sitten alan suukottelemaan peräti 2h ja sitten alan oikein kunnolla panenmaan niin että ah ah ah ah ah ah ah ah ah =)

    • miehen sormi

      Eikö sormeilu riitä.Itse en rupeisi hevin nuolemaan ainakaan selvin päin.

    • Speedball83

      Itsellä ainakin koko touhu alkaa jo yläpäästä. Suutelen hellästi, pientä kiusaa menemällä huulilla lähelle naisen huulia. Avaa suutaan ja "valmistautuu" suutelemaan takaisin. Pikku näykkäsy huulesta ja "karkuun". Siirryn kaulalle ja niskaan. Näykkäsen sopivasti korvasta. Hitaasti alaspäin suu kokoajan miltei ihossa kiinni (tulee kuuma ja kostea hengitys mukaan) Rinnat käydään läpi huolellisesti:) Kiusaavan hitaasti alavatsalle, (tässä vaiheessa nainen yleensä valuu jo) reisiä pitkin polvitaipeeseen asti (herkkä kohta sekin) Reisien sisäpuolta pitkin takaisin pimpin ja sisäreiden kohtiin. Sitten alkaa varsinainen nuoleminen. Kielellä kiusaamaan klitorista ja käsi mukaan. Huulia (alapään) suudellaan, välillä kieli niin syvälle sisään kuin menee. Koko pimpin alue käydään läpi kielellä ja huulilla. Hitaasti mutta varmasti. Sormet voi välillä käydä pepussa, jos nainen vaan pitää siitä. Täytyy kyllä sanoa ettei yksikään ole vielä vastaan sanonut, pannut enemmänkin:) Naista tarvitsee kuunnella ja seurata mistä pitää. Jääpala suuhun niin homma menee kiihkeämmäksi. Höyhenellä tms. on kanssa hyvä silitellä. Itse rakastan nuolemista senverran että yleensä en malta millään lopettaa, nainen joutuu melkein repimään minut pois. Aina tykännyt nuolemisesta. Siinä saa tehtyä naisen "hulluksi" ja itse kiihotun sitä enemmän nainen nauttii. Tietysti senjälkeen kunnei enää jaksa olla nuoltavana tai sitten tekee niin paljon mieli jo että haluaa äkkiä jotain muuta kuin suuta ja sormia:) Alkoi tekee vähän mielikin tässä samalla ku tuli kirjotettuu... Mistäs tähän hätään naisen löytää:)

    • Speedball83

      Ja koko "touhu" suoritetaan loppuun asti ilman minkään näköistä kiirettä. Eikä tarvita liukkaria:D

    • Speedball83

      Ja pimppihän "pienenee" kun kunnolla kiihottuu

    • Heti tuli

      No et sitten osannut muuta kuin ruiskaista. Ku näyttää siltä,kyllä nyt nuolumiestä säälitään????

    • Anonyymi

      No se on sellanen temppu jota en itse ainaskaa osaa opettaa kunhan vaan nuolen klitorista ja muuta paikkaa ja imen hellästi mutta en kyllä vie sitä loppuun asti ollu ikävä kokemus naisen ejakulaation saannista kasvoille joten jätän sen minimiksi. Kun alotan seksin kumppanin kanssa ensin sormitan ja ns hieron ja sitten alan nuolemaan ja sen jälkeen aloitan yleensä seksin riippuen tietenki ihan miten kumppani sen haluaa. Vaikka naiset ovat aina pitäneetkin dominoinnista on se tietysti mukavempaa aloittaa hiljalleen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tääl­­­tä löydä­­­t nop­­easti sukupu­­­olta, suh­­­tei­­­ta, tre­ff­­it 👉 http://6522333.com/H/M9fx 👈

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i s­­ek­siteatteri ava­­­utu­u Su­­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­­i­. Il­­mo­it­­tau­tumine­n ry­­­hmäämme tä­äl­lä - http://6511222.com/H/9IoU 👈

    • Anonyymi

      miehen pitää seurata naista kyllä sen milloin löytää sen oikean kohdan ja tekniikan ei siis pakonomaista nuoleskelua vaan keskitytään naisen kiihotukseen ja orkun tuloon lauennut nainen on ihanan raukee ottaa syliin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe