300C

Chrysler111

Minkälaista kokemusta 300C mallista. Itseä kiinnostaisi diesel touring. Nyt on jo pikku hinnalla noita myytävänä. Kestääkö?

Ja olisi ihan kiva jos olisi ihan omakohtaista kokemusta eikä tutun tutun autosta.

119

18006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wrooommm

      kun samalla rahalla saa autojakin. Hiukan vanhempia ehkä, mutta sentään autoja.

      • Saletisti natsaa!

        Itelläni 300c touring 3,5 bensa ,ja 4 vuotta todella tyytyväinen.Mukavaa kyytiä ison auton tyyliin,ja hyvillä varusteilla tietysti. Diesel kuluttaa vähän vähemmän,tuskin mitään muita huimia eroja.Perhe autoksi todella hyvä,tavaraa mahtuu ja kyytiläiset viihtyy. Ei isompia vikoja,normaalia kulumista mitä autoihin tulee. Nyt ajettu 136000 km,ja ihan heti en ole kyllä luopumassa.


      • JUKKISROI

        JUUTALAINEN JA KÄSITTELYYN


      • Arbeit macht frei
        JUKKISROI kirjoitti:

        JUUTALAINEN JA KÄSITTELYYN

        Sinäkö? Valitettavasti Bergen-Belsen on suljettu!


    • 300C CRD

      Täällä suomi24.llä on typeriä provoilijoita vinkumassa ja keskustelu kärsii siitä mutta asiallista
      keskustelua löytyy kyllä merkkiforumeilta.
      http://www.300cforums.com/forums/
      http://www.300cforums.com/forums/overseas-forum/11697-fin-owners.html
      Ai että kestääkö no miksi ei kestäisi jos huolletaan säännöllisesti eikä tahallaan rikota autoa.
      Minulla ei ole ollut muuta vikaa kuin sipannut kampiakselinasentotunnistin ja muuten
      300C CRD on toiminut hienosti enkä kyllä koskaan vaihtaisi sitä nipponikinneriin.

    • 300C

      Hyvä auto on, itselläni on 3.5 litranen bensa sedan kylläkin, eikä ole ollut autossa mitään vikaa. Suosittelen ja itse en kyllä mitään muuta merkkiä enää itselleni ostakkaan, sillä tämä on jo toinen 300C jonka omistan.

      • superzeus

        Mullakin ollut muutaman kuukauden 3,5 litranen touring. Kyllä on niin hemmetin mukava auto. Kaupunkikulutus nyt reipasta mutta matka-ajossa kohtuullista 8-9. Mitäs teillä muilla 3,5 litrasen omistajilla on toi kulutuspuoli?


      • viiatin viat

        Jos et aio itselles enää muuta merkkiä kuin Chrysler 300C:tä ostaakaan niin hommaa äkkiä yksi vähänkäytetty niin voit ajaa sillä loppuikäs.
        Fiattihan osti koko konkurssiChryslerin ja merkki häviää vain jenkkilän käyttöön. Se uusi eistelty muka 300C on täällä Lancia.
        Aiotkos siirtyä makaroniautoon vai pitää vanhan?


      • merta kaemmas kalaan

        mutta hirvittää nuo huoltojen hinnat ainakin merkkiliikkeessä ja tilastojen mukaa niin pirullisen vikainen auto. Saas nähdä mitä olemaan Lancia Themana tämä Kanadassa valmistettu makarooni?


      • 300C CRD
        merta kaemmas kalaan kirjoitti:

        mutta hirvittää nuo huoltojen hinnat ainakin merkkiliikkeessä ja tilastojen mukaa niin pirullisen vikainen auto. Saas nähdä mitä olemaan Lancia Themana tämä Kanadassa valmistettu makarooni?

        Toiset ne ajelee tilastoilla ja toiset autoilla, minä valitsen auton !


      • Lentäjän Poika
        viiatin viat kirjoitti:

        Jos et aio itselles enää muuta merkkiä kuin Chrysler 300C:tä ostaakaan niin hommaa äkkiä yksi vähänkäytetty niin voit ajaa sillä loppuikäs.
        Fiattihan osti koko konkurssiChryslerin ja merkki häviää vain jenkkilän käyttöön. Se uusi eistelty muka 300C on täällä Lancia.
        Aiotkos siirtyä makaroniautoon vai pitää vanhan?

        "Fiattihan osti koko konkurssiChryslerin"

        Tietojen tarkistaminen ennen niiden julkaisemista olisi sivistyneen ihmisen toimintatapa.
        Tietosi Chryslerin omistajapohjasta ei pidä paikkaansa. Tässä faktaa:

        "Fiat acquired Chrysler at the time of Chrysler's bankruptcy in 2009. It paid no cash for a 20 percent stake in the Detroit automaker in exchange for investments in production. Fiat will be able to raise its stake to 35 percent upon meeting certain conditions, which the automaker is set to do this year. Those conditions include providing Chrysler with a fuel-efficient 4-cylinder engine and a vehicle that makes 40 mpg (5.9l/100km).

        Fiat will then have to buy the final 16 percent of Chrysler with cash to raise its stake above the 50 percent mark."

        Uusi, esitelty 300C on kyllä täysin 300C, ei mikään muka 300C. Auto on suunniteltu Pohjois-Amerikassa ja siellä sitä myös valmistetaan, joten kyllä se on aivan täysverinen Chrysler. Se on valitettava tosiasia, että Eurooppaan ko. auto tullee myytäväksi pelkästään Lancian merkillä varustettuna ja Euroopan markkinoiden vaatimuksesta suurin osa autoista tultaneen varustamaan VM:n valmistamalla diesel-moottorilla. Suurella osalla meistä eurooppalaisista kun on perversio traktorin moottoreihin. ;)


      • Hemillä hautaan asti
        merta kaemmas kalaan kirjoitti:

        mutta hirvittää nuo huoltojen hinnat ainakin merkkiliikkeessä ja tilastojen mukaa niin pirullisen vikainen auto. Saas nähdä mitä olemaan Lancia Themana tämä Kanadassa valmistettu makarooni?

        Oman 300C:n 60tkm:n huolto maksoi merkkiliikkeessä vähän yli 300 Euroa, mielestäni ei paha hinta. Autoni on näemmä tilastoharha, koska siinä ei ole ollut ainuttakaan vikaa niinä kahtena vuotena jotka se on minulla ollut.
        Olen ollut erittäin tyytyväinen, auto ei voi toimia paremmin.
        Niin, tämäkään ei ole Diesel, vaan sillä pienemmällä kasilla.


      • 40 vikaprossaa
        Hemillä hautaan asti kirjoitti:

        Oman 300C:n 60tkm:n huolto maksoi merkkiliikkeessä vähän yli 300 Euroa, mielestäni ei paha hinta. Autoni on näemmä tilastoharha, koska siinä ei ole ollut ainuttakaan vikaa niinä kahtena vuotena jotka se on minulla ollut.
        Olen ollut erittäin tyytyväinen, auto ei voi toimia paremmin.
        Niin, tämäkään ei ole Diesel, vaan sillä pienemmällä kasilla.

        En tiedä autostasi mutta moniin on vaihdettu jousia lelluvan ajokäytöksen vuoksi, lisäksi nivelet ovat kulutus tavaraa, ja sähkövikoja riittää.. Toi pienempi kasi on laiska eikä käykkään kun osan aikaa 8 pytyllä.


      • Hemillä hautaan asti
        40 vikaprossaa kirjoitti:

        En tiedä autostasi mutta moniin on vaihdettu jousia lelluvan ajokäytöksen vuoksi, lisäksi nivelet ovat kulutus tavaraa, ja sähkövikoja riittää.. Toi pienempi kasi on laiska eikä käykkään kun osan aikaa 8 pytyllä.

        Jos et tiedä autostani, niin miksi sitten selität siitä minulle? Tiedän, että autoni on varustettu sylintereiden lepuutuksella.
        Onko auto mielestäsi laiska jos se kiihtyy 0-100km/h 6.4 sekunnissa? Minkälainen aika riittää sinulle? Lähdetkö aina lätkä pohjassa liikkeelle?Onko autosi kenties nopeampi, ja jos on so what?


      • laiska junkcar
        Hemillä hautaan asti kirjoitti:

        Jos et tiedä autostani, niin miksi sitten selität siitä minulle? Tiedän, että autoni on varustettu sylintereiden lepuutuksella.
        Onko auto mielestäsi laiska jos se kiihtyy 0-100km/h 6.4 sekunnissa? Minkälainen aika riittää sinulle? Lähdetkö aina lätkä pohjassa liikkeelle?Onko autosi kenties nopeampi, ja jos on so what?

        On laiska jos kiihtyy 0-100 6,4 sekkaa. Lastutetut dieseli imbrezat ynnä muut gti autot pesevät mennen tullen, Myös minun autoni on nopeampi,0-100 noin 5 sekkaa. mutta so what kuten kirjoitit. Kaltaisellesi idiootille on turha selittää mitään lue vikatilastoja tai 300 foorumia. Miksi moottorissa on 8 sylinteriä jos niistä puolet lepää. Ei nelonenkaan käy kahdella ja vasta tarpeen vaatiessa neljällä. Täysin turha ja vanhanaikainen tuollainen kasi. Neloset pesee mennen tullen. Lisäksi hemi ei ole kuin palotilan muoto ja sekin nykyisin vanhanaikainen. Luulet todennäköisesti omistavasi kovankin pelin heh ...Hemit olivat kovia 60-70 luvulla nykyisin riisikipotkin pesevät tuollaisen vanhanaikaisen konstruktion..Sitäpaitsi sinulle en selittänyt mitään vaan yleisesti kerroin faktaa autosta joka nyt sattu sinullakin ehkä olemaan, mutta sehän meni kaltaiseltasi nuijalta yli hilseen.


      • sama..
        laiska junkcar kirjoitti:

        On laiska jos kiihtyy 0-100 6,4 sekkaa. Lastutetut dieseli imbrezat ynnä muut gti autot pesevät mennen tullen, Myös minun autoni on nopeampi,0-100 noin 5 sekkaa. mutta so what kuten kirjoitit. Kaltaisellesi idiootille on turha selittää mitään lue vikatilastoja tai 300 foorumia. Miksi moottorissa on 8 sylinteriä jos niistä puolet lepää. Ei nelonenkaan käy kahdella ja vasta tarpeen vaatiessa neljällä. Täysin turha ja vanhanaikainen tuollainen kasi. Neloset pesee mennen tullen. Lisäksi hemi ei ole kuin palotilan muoto ja sekin nykyisin vanhanaikainen. Luulet todennäköisesti omistavasi kovankin pelin heh ...Hemit olivat kovia 60-70 luvulla nykyisin riisikipotkin pesevät tuollaisen vanhanaikaisen konstruktion..Sitäpaitsi sinulle en selittänyt mitään vaan yleisesti kerroin faktaa autosta joka nyt sattu sinullakin ehkä olemaan, mutta sehän meni kaltaiseltasi nuijalta yli hilseen.

        Ps että ymmärtäisit niin tuon alun kuuluu olla :Lastutetut dieselit, Imbrezat yms, koska olisit kuitenkin kirjoittanut että imbrezassa on bensiini moottori.


      • junkcar nr 1

        Kuule noi jutut tos edellä on faktaa, luultavasti sinä olet oppinut ainoastaan ton yhden tekstisi jota viljelet joka postaukseen. UUDISTU pahvi..Lueppas vaikka katsastustilastoja ja nauti Chryslerin menestyksestä ... Ahistaako, hanki lääkitys heheheheheheh


      • - Ilkka---

        Jos toi kundi vaihtas lääkitykse tai menis hoitoon niin luulekko että Raiskelin jumbosija kohenisi. Minä en. Vaihda sinä ittelles kunnon auto ni ei tartte selittää, haukkuu ihmisii pöpeiks tai puolustaa romuautoja.


      • 0000 ???????
        Hemillä hautaan asti kirjoitti:

        Jos et tiedä autostani, niin miksi sitten selität siitä minulle? Tiedän, että autoni on varustettu sylintereiden lepuutuksella.
        Onko auto mielestäsi laiska jos se kiihtyy 0-100km/h 6.4 sekunnissa? Minkälainen aika riittää sinulle? Lähdetkö aina lätkä pohjassa liikkeelle?Onko autosi kenties nopeampi, ja jos on so what?

        Vain jenkki saa n5,5 litraisesta kasista ulos noin pienen hevosvoimamäärän. Litrateho luokkaa 60hv eli sama kuin Angliassa vuonna 65.... 245 heppainen v6 diesel Audikin kiihtyy satkuun 6,1 sekkaa ja koneena puolet pienempi naku...


      • JUKKISROI
        laiska junkcar kirjoitti:

        On laiska jos kiihtyy 0-100 6,4 sekkaa. Lastutetut dieseli imbrezat ynnä muut gti autot pesevät mennen tullen, Myös minun autoni on nopeampi,0-100 noin 5 sekkaa. mutta so what kuten kirjoitit. Kaltaisellesi idiootille on turha selittää mitään lue vikatilastoja tai 300 foorumia. Miksi moottorissa on 8 sylinteriä jos niistä puolet lepää. Ei nelonenkaan käy kahdella ja vasta tarpeen vaatiessa neljällä. Täysin turha ja vanhanaikainen tuollainen kasi. Neloset pesee mennen tullen. Lisäksi hemi ei ole kuin palotilan muoto ja sekin nykyisin vanhanaikainen. Luulet todennäköisesti omistavasi kovankin pelin heh ...Hemit olivat kovia 60-70 luvulla nykyisin riisikipotkin pesevät tuollaisen vanhanaikaisen konstruktion..Sitäpaitsi sinulle en selittänyt mitään vaan yleisesti kerroin faktaa autosta joka nyt sattu sinullakin ehkä olemaan, mutta sehän meni kaltaiseltasi nuijalta yli hilseen.

        OOT VARMAAN JUUTALAINEN TUU ROIHIN KATTOON AUTOJA


      • ldfv09887888
        0000 ??????? kirjoitti:

        Vain jenkki saa n5,5 litraisesta kasista ulos noin pienen hevosvoimamäärän. Litrateho luokkaa 60hv eli sama kuin Angliassa vuonna 65.... 245 heppainen v6 diesel Audikin kiihtyy satkuun 6,1 sekkaa ja koneena puolet pienempi naku...

        Mitä sitten vaikka audis kiihtys 3 sek?-Mutta kun audin V6 on se surullisen kuuluisa paska!


      • kkkkkkkkkkkkkk......
        Lentäjän Poika kirjoitti:

        "Fiattihan osti koko konkurssiChryslerin"

        Tietojen tarkistaminen ennen niiden julkaisemista olisi sivistyneen ihmisen toimintatapa.
        Tietosi Chryslerin omistajapohjasta ei pidä paikkaansa. Tässä faktaa:

        "Fiat acquired Chrysler at the time of Chrysler's bankruptcy in 2009. It paid no cash for a 20 percent stake in the Detroit automaker in exchange for investments in production. Fiat will be able to raise its stake to 35 percent upon meeting certain conditions, which the automaker is set to do this year. Those conditions include providing Chrysler with a fuel-efficient 4-cylinder engine and a vehicle that makes 40 mpg (5.9l/100km).

        Fiat will then have to buy the final 16 percent of Chrysler with cash to raise its stake above the 50 percent mark."

        Uusi, esitelty 300C on kyllä täysin 300C, ei mikään muka 300C. Auto on suunniteltu Pohjois-Amerikassa ja siellä sitä myös valmistetaan, joten kyllä se on aivan täysverinen Chrysler. Se on valitettava tosiasia, että Eurooppaan ko. auto tullee myytäväksi pelkästään Lancian merkillä varustettuna ja Euroopan markkinoiden vaatimuksesta suurin osa autoista tultaneen varustamaan VM:n valmistamalla diesel-moottorilla. Suurella osalla meistä eurooppalaisista kun on perversio traktorin moottoreihin. ;)

        Täysiverinen amerikkalainen jossa on mersun tekniikka


      • ....................
        ldfv09887888 kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka audis kiihtys 3 sek?-Mutta kun audin V6 on se surullisen kuuluisa paska!

        No eihän se mitään jos kone on surullisen kuuluisa, mut kun tuo koko 300c on surullisen kuuluisa.. Varsinainen tilastojumbo.


      • HEMI FOREVER
        .................... kirjoitti:

        No eihän se mitään jos kone on surullisen kuuluisa, mut kun tuo koko 300c on surullisen kuuluisa.. Varsinainen tilastojumbo.

        Eipähän tule samanlaista joka kadun kulmassa vastaan!
        Katastus tilastoista sen verran, että ne jotka huoltavat ja pitävät autoaan hyvin, menevät läpi katastuksesta. Mutta taas ne jotka eivät mene, on heillä varaa korjata viat ja käyttää uudestaan. Minä arvostan erilaisuutta, ulkonäköä, soundia, tehoja ja niitähän löytyy. Yhteen 300C:hen oli laitettu noin 400hv. Olisiko ollut se 6.1-litrainen SRT8.
        Kateelliset tänne tulevat kirjoittelemaan. Jos ei olisi kateutta, ei tänne tultaisi mitään sanomaan, tai sitten tultaisiin puhelemaan ko. merkistä kiinnostuneena aiheesta. Onhan Chrysler yksi kalleimmista autoista Suomessa pitää, mutta näin on varaakin! Ehkäpä joku päivä saatte sellaisen 300 C hommattua ja kun pääsette ratin taakse, muuttuu mieli taatusti! Niin teki minullekin.


      • TyyliLyyli78
        HEMI FOREVER kirjoitti:

        Eipähän tule samanlaista joka kadun kulmassa vastaan!
        Katastus tilastoista sen verran, että ne jotka huoltavat ja pitävät autoaan hyvin, menevät läpi katastuksesta. Mutta taas ne jotka eivät mene, on heillä varaa korjata viat ja käyttää uudestaan. Minä arvostan erilaisuutta, ulkonäköä, soundia, tehoja ja niitähän löytyy. Yhteen 300C:hen oli laitettu noin 400hv. Olisiko ollut se 6.1-litrainen SRT8.
        Kateelliset tänne tulevat kirjoittelemaan. Jos ei olisi kateutta, ei tänne tultaisi mitään sanomaan, tai sitten tultaisiin puhelemaan ko. merkistä kiinnostuneena aiheesta. Onhan Chrysler yksi kalleimmista autoista Suomessa pitää, mutta näin on varaakin! Ehkäpä joku päivä saatte sellaisen 300 C hommattua ja kun pääsette ratin taakse, muuttuu mieli taatusti! Niin teki minullekin.

        Niinpä! Kääntyykö päät jos uusi Audi tai joku Bemari ajaa kadulla? Ei. Kääntyykö päät jos 300C ajaa kadulla? Kyllä! Ja niin helkkarin monta päätä kääntyykin. Minulla ei ole 300C:tä, mutta olen nähnyt tapauksia niin monta kertaa: Ensin ajaa Audi tai joku muu, ei reaktioita, sitten tulee 300C, päät kääntyy ja juttua alkaa tulemaan!


      • 400 c
        TyyliLyyli78 kirjoitti:

        Niinpä! Kääntyykö päät jos uusi Audi tai joku Bemari ajaa kadulla? Ei. Kääntyykö päät jos 300C ajaa kadulla? Kyllä! Ja niin helkkarin monta päätä kääntyykin. Minulla ei ole 300C:tä, mutta olen nähnyt tapauksia niin monta kertaa: Ensin ajaa Audi tai joku muu, ei reaktioita, sitten tulee 300C, päät kääntyy ja juttua alkaa tulemaan!

        Kyllä kääntyy päät jos tulee esim Audi r 8 ja on hiukka harvinaisempikin kuin tusina 300.. Noista hinnoista vielä, 25 tonnia niin saat valita 300 kraisun.. Ei ole raha eikä mikään.. Se että auto on yksi suomen kalleimmista ylläpitää ei todellakaan ole ylpeyden aihe vaan typeryyttä..


      • Ei uskois....
        laiska junkcar kirjoitti:

        On laiska jos kiihtyy 0-100 6,4 sekkaa. Lastutetut dieseli imbrezat ynnä muut gti autot pesevät mennen tullen, Myös minun autoni on nopeampi,0-100 noin 5 sekkaa. mutta so what kuten kirjoitit. Kaltaisellesi idiootille on turha selittää mitään lue vikatilastoja tai 300 foorumia. Miksi moottorissa on 8 sylinteriä jos niistä puolet lepää. Ei nelonenkaan käy kahdella ja vasta tarpeen vaatiessa neljällä. Täysin turha ja vanhanaikainen tuollainen kasi. Neloset pesee mennen tullen. Lisäksi hemi ei ole kuin palotilan muoto ja sekin nykyisin vanhanaikainen. Luulet todennäköisesti omistavasi kovankin pelin heh ...Hemit olivat kovia 60-70 luvulla nykyisin riisikipotkin pesevät tuollaisen vanhanaikaisen konstruktion..Sitäpaitsi sinulle en selittänyt mitään vaan yleisesti kerroin faktaa autosta joka nyt sattu sinullakin ehkä olemaan, mutta sehän meni kaltaiseltasi nuijalta yli hilseen.

        Nykyään saa ainakin uuden Gollffin 1,2 tsi.n lepuutus tekniikalla.


      • PepsiJalle
        laiska junkcar kirjoitti:

        On laiska jos kiihtyy 0-100 6,4 sekkaa. Lastutetut dieseli imbrezat ynnä muut gti autot pesevät mennen tullen, Myös minun autoni on nopeampi,0-100 noin 5 sekkaa. mutta so what kuten kirjoitit. Kaltaisellesi idiootille on turha selittää mitään lue vikatilastoja tai 300 foorumia. Miksi moottorissa on 8 sylinteriä jos niistä puolet lepää. Ei nelonenkaan käy kahdella ja vasta tarpeen vaatiessa neljällä. Täysin turha ja vanhanaikainen tuollainen kasi. Neloset pesee mennen tullen. Lisäksi hemi ei ole kuin palotilan muoto ja sekin nykyisin vanhanaikainen. Luulet todennäköisesti omistavasi kovankin pelin heh ...Hemit olivat kovia 60-70 luvulla nykyisin riisikipotkin pesevät tuollaisen vanhanaikaisen konstruktion..Sitäpaitsi sinulle en selittänyt mitään vaan yleisesti kerroin faktaa autosta joka nyt sattu sinullakin ehkä olemaan, mutta sehän meni kaltaiseltasi nuijalta yli hilseen.

        Taidat pian mennä autokouluun, samalla voisit ottaa äikäntunteja. Sitä paitsi Hemit häipyvät 0-100MPH 0,7Sec ja 0-531km/h 3.8 sekkaa, haluttaisko kokeilla sun japsipaskallas? Olen lukenut 300C Forumia ja MDS ei todellakaan ole vanhanaikainen!
        Ymmärtääkö kaltaisesi nuija?
        Turha tosiaan turistin selitellä mitään vikatilastoja, sillä ajan autollani joka vitun päivä 365 päivää vuodessa. Vuosittaiset korjauskulut ovat olleet n.25€.....


      • juppana3
        sama.. kirjoitti:

        Ps että ymmärtäisit niin tuon alun kuuluu olla :Lastutetut dieselit, Imbrezat yms, koska olisit kuitenkin kirjoittanut että imbrezassa on bensiini moottori.

        olen ihmetelly jos puhutaan ladasta tai trabantista suomessa,niin kukaan ei hauku niitä.mut jenkkiauto herättää suoranaista agressiota,ja se kertoo suomipojan kateudesta,ja demaritaustasta ja suomettumisesta,nautin siitä,jenkit keksi automaatilaatikot,ei sakemanni ei ryssykä ei suomipoika vaan jenkit,ja henry ford jo 1907 auton.miltä näytti silloin saksalainen auto katsokas kuvia vai eikö löydy.kateelliset kommarit puhuvat autoista,ostakaa mosse ja olkaa hiljaa.


      • nodiinnn
        0000 ??????? kirjoitti:

        Vain jenkki saa n5,5 litraisesta kasista ulos noin pienen hevosvoimamäärän. Litrateho luokkaa 60hv eli sama kuin Angliassa vuonna 65.... 245 heppainen v6 diesel Audikin kiihtyy satkuun 6,1 sekkaa ja koneena puolet pienempi naku...

        Koskas audin laatikko menee vaihtoon ...Itse audia pohdin kauan,en ostanut.Ison bmw ostin,en ole katunut.Se mihin 0-100km kiihtyy,niin kiihtyyhän nää nykyiset kaikki isot sakemannit,amerikan pirssit ihan tarpeeksi hyvin on aivan sama onko 6 tai 7 sekunttia,ei se ratkaise vaan laatu/ajettavuus/luotettavuus.Iso kone kuluttaa siihen on totuttava tai hommattava sähköauto/pikkuauto,bat ajettavuudesta on turha tulla vertaamaan.


      • ffffffffffffff
        juppana3 kirjoitti:

        olen ihmetelly jos puhutaan ladasta tai trabantista suomessa,niin kukaan ei hauku niitä.mut jenkkiauto herättää suoranaista agressiota,ja se kertoo suomipojan kateudesta,ja demaritaustasta ja suomettumisesta,nautin siitä,jenkit keksi automaatilaatikot,ei sakemanni ei ryssykä ei suomipoika vaan jenkit,ja henry ford jo 1907 auton.miltä näytti silloin saksalainen auto katsokas kuvia vai eikö löydy.kateelliset kommarit puhuvat autoista,ostakaa mosse ja olkaa hiljaa.

        auton keksi saksalaiset


      • fffffffffffffffffffk
        PepsiJalle kirjoitti:

        Taidat pian mennä autokouluun, samalla voisit ottaa äikäntunteja. Sitä paitsi Hemit häipyvät 0-100MPH 0,7Sec ja 0-531km/h 3.8 sekkaa, haluttaisko kokeilla sun japsipaskallas? Olen lukenut 300C Forumia ja MDS ei todellakaan ole vanhanaikainen!
        Ymmärtääkö kaltaisesi nuija?
        Turha tosiaan turistin selitellä mitään vikatilastoja, sillä ajan autollani joka vitun päivä 365 päivää vuodessa. Vuosittaiset korjauskulut ovat olleet n.25€.....

        No on sulla nopee jenkki..Missä ajelet 500km/h


      • Crd
        laiska junkcar kirjoitti:

        On laiska jos kiihtyy 0-100 6,4 sekkaa. Lastutetut dieseli imbrezat ynnä muut gti autot pesevät mennen tullen, Myös minun autoni on nopeampi,0-100 noin 5 sekkaa. mutta so what kuten kirjoitit. Kaltaisellesi idiootille on turha selittää mitään lue vikatilastoja tai 300 foorumia. Miksi moottorissa on 8 sylinteriä jos niistä puolet lepää. Ei nelonenkaan käy kahdella ja vasta tarpeen vaatiessa neljällä. Täysin turha ja vanhanaikainen tuollainen kasi. Neloset pesee mennen tullen. Lisäksi hemi ei ole kuin palotilan muoto ja sekin nykyisin vanhanaikainen. Luulet todennäköisesti omistavasi kovankin pelin heh ...Hemit olivat kovia 60-70 luvulla nykyisin riisikipotkin pesevät tuollaisen vanhanaikaisen konstruktion..Sitäpaitsi sinulle en selittänyt mitään vaan yleisesti kerroin faktaa autosta joka nyt sattu sinullakin ehkä olemaan, mutta sehän meni kaltaiseltasi nuijalta yli hilseen.

        Kuinkas Toyota pelittää...?


      • Pärkkele_poijaat
        superzeus kirjoitti:

        Mullakin ollut muutaman kuukauden 3,5 litranen touring. Kyllä on niin hemmetin mukava auto. Kaupunkikulutus nyt reipasta mutta matka-ajossa kohtuullista 8-9. Mitäs teillä muilla 3,5 litrasen omistajilla on toi kulutuspuoli?

        No mulla on pikkuHemi ja kulutus samaa luokkaa... Lähteekin ihan mukavasti tuollaiseksi heinäladoksi. Tosin vähän kahden vaiheilla, pitäisikö laittaa Vortexin remmiahdin vai vaihtaisko SRT8:n.. Enempi parempi.

        Isoin miinus tuossa vessassa on se, että takarenkaat tahtoo kadota savuna ilmaan;)


      • Moparisti
        0000 ??????? kirjoitti:

        Vain jenkki saa n5,5 litraisesta kasista ulos noin pienen hevosvoimamäärän. Litrateho luokkaa 60hv eli sama kuin Angliassa vuonna 65.... 245 heppainen v6 diesel Audikin kiihtyy satkuun 6,1 sekkaa ja koneena puolet pienempi naku...

        Täälä joku urpo luulee, että matala- tai kohtuuviritteisyys ei olisi tarkoituksen mukaista, vaan että ikään kuin ei osattaisi ottaa enemmän heppoja. Mistä näitä tietämättömiä urpoja sikiää. Ensinnäkin kulutus määräytyy enemmän tehojen kuin litratilavuuksien mukaan. Toisekseen ilmotettu teholukema ei kerro tehojen kierrosalueesta mitään. Kolmannekseen teho ei kerro vääntölukemaa. Neljännekseen korkeviritteinen kierrosmoottori on lyhytikäsempi. Viidennekseen sellainen myös käyttäytyy epämukavemmin, etenkin jos on turbopainotteinen, ja meno on yhtä viive-imu-viive-imu. Tehon pitää lähteä alkumetreiltä ja olla tasaisesti ilmaantuvaa, jotta meno on laadukasta. Äänimaailmakin parempi.

        Eikä tää yks vajakki tiedä sitäkään, että 300C niveliä menee vaihtoon siksi, että suomalaiset katsastajat ei osaa katsastaa niitä, eikä siksi, että ne olisi vaihtokunnossa. Trafi on lähettäny katsastusasemille tiedotteen asiasta, jonka vakavasti otettavuus ja huomionti katsastajien ohjeistamisessa on jäänyt asemieni oman kiinnostuksen varaan.

        https://www.trafi.fi/filebank/a/1414581752/fa6c647632bb5dec00e094ed72326144/15699-Autofennica_Oy_tiedottaa_katsastusviranomaisia.pdf


      • Anonyymi
        laiska junkcar kirjoitti:

        On laiska jos kiihtyy 0-100 6,4 sekkaa. Lastutetut dieseli imbrezat ynnä muut gti autot pesevät mennen tullen, Myös minun autoni on nopeampi,0-100 noin 5 sekkaa. mutta so what kuten kirjoitit. Kaltaisellesi idiootille on turha selittää mitään lue vikatilastoja tai 300 foorumia. Miksi moottorissa on 8 sylinteriä jos niistä puolet lepää. Ei nelonenkaan käy kahdella ja vasta tarpeen vaatiessa neljällä. Täysin turha ja vanhanaikainen tuollainen kasi. Neloset pesee mennen tullen. Lisäksi hemi ei ole kuin palotilan muoto ja sekin nykyisin vanhanaikainen. Luulet todennäköisesti omistavasi kovankin pelin heh ...Hemit olivat kovia 60-70 luvulla nykyisin riisikipotkin pesevät tuollaisen vanhanaikaisen konstruktion..Sitäpaitsi sinulle en selittänyt mitään vaan yleisesti kerroin faktaa autosta joka nyt sattu sinullakin ehkä olemaan, mutta sehän meni kaltaiseltasi nuijalta yli hilseen.

        Jpitakin demareita haittaa kun rysleri on iso ja näyttävä,se on amiriikkaa


      • Anonyymi
        merta kaemmas kalaan kirjoitti:

        mutta hirvittää nuo huoltojen hinnat ainakin merkkiliikkeessä ja tilastojen mukaa niin pirullisen vikainen auto. Saas nähdä mitä olemaan Lancia Themana tämä Kanadassa valmistettu makarooni?

        Katsatustilastot on eri ku vikatilastot, missä wv konserni on omaa luokkaansa🤣🤣🤣
        Eikä Hryslerin huoltotunti ole sen kalliimpi ku minkään muunkaan merkin. Osat vaan maksaa vitusti vähemmän👍


    • almart

      Itsekkin olen katsellut tommosta 300C:tä CRD-koneella, onkos kellään kokemusta, kuinka hyvin kestää kilometrejä? Ajelen semmoset 50000 vuodessa ja olen ruukannu yleensä pitää samaa autoa useamman vuoden ajan, nykyisessä pasuunassa rapeat 400 000 mittarissa, vois vaihtaa pois ennenku alkaa isompia vikoja ilmenemään..

      Mursun tiisselipatahan kyllä kestää, mut mites muut osa-alueet?

      Ajoni on kyllä melko autoystävällistä, 95% maantieajoa, väitän että suurin osa näistä alustamurheista ja pikkuvioista ilmenee autoihin joilla pyöritään kokoajan kaupunkiajoa ja lyhyttä matkaa, jolloin kone ei ehdi saavuttaa koskaan täyttä käyntilämpötilaa!?!

      Huoltoja en teetätä ikään merkkiliikkeissä, vaan tutulla pikkupajalla, että merkkiliikkeiden huoltohinnat ei ole mikään valintakriteeri..

      • Hieno auto

        Tidän yhden bensakasilla olevan, josta mani vaihteisto vaihtoon n. 200 000km kohdalla. Liekö huono yksilö, en tiedä. Mukava auto ajella kyllä. Niin korjaus maksoi 9000 euroo.


      • Kokku

        Ainoat heikkoudet 300c on Mersun pata ja vaihdelaatikko. J


      • P.......
        Hieno auto kirjoitti:

        Tidän yhden bensakasilla olevan, josta mani vaihteisto vaihtoon n. 200 000km kohdalla. Liekö huono yksilö, en tiedä. Mukava auto ajella kyllä. Niin korjaus maksoi 9000 euroo.

        Höpö,höpö,p.puhetta maailmaan mahtuu.


    • Osta joku muu....

      Pyöritään mullakin raskailla autoilla kaupngeissa jopa mökkiteillä ja maastoissa ja alustat ym kestää.. Kerran noin paljon ajat valitse parempi auto, miksi ostaa juuri se tilastojen huonoin ja vikaisin. Noi on lähinnä harrastelijoille jotka ajavat vähän ja joilla on aikaa ruuvata ja korjata/korjauttaa autojaan. Sinulla tuskin koska ajat tuollaisia kilometrimääriä.

      • JUKKISROI

        HÖPPÄNÄ


    • JUKKISROI

      TERE. ON VAAN KOKEMUSTA 300CRD AUTOSTA 08 -SEDAN. TOSI MAHTAVA AUTO RAIDETANG PÄÄT VAIHD. JA VOIMA JYLLÄÄ JA TYYLI,

      • voi raukkaa

        No ainaki se on helvetin ruma sedanina, eikä o kyllä farkkukaan häävi.. Kaikenlaisia Fiatteja huh huh

        Osaatko otta Caps Lockin pois päältä, jos et niin ehkäpä äitisi jelppaa..


      • AkeÅ
        voi raukkaa kirjoitti:

        No ainaki se on helvetin ruma sedanina, eikä o kyllä farkkukaan häävi.. Kaikenlaisia Fiatteja huh huh

        Osaatko otta Caps Lockin pois päältä, jos et niin ehkäpä äitisi jelppaa..

        Hanki silmälasit. (Tai piilolinssit)


      • Vitusti Newtoneita
        voi raukkaa kirjoitti:

        No ainaki se on helvetin ruma sedanina, eikä o kyllä farkkukaan häävi.. Kaikenlaisia Fiatteja huh huh

        Osaatko otta Caps Lockin pois päältä, jos et niin ehkäpä äitisi jelppaa..

        Äitis on ruma, ja sitä paitsi se on edelleen Chrysler. Vituttaako Tojo-kuskia?
        Osaatko ottaa nirris pois, jos et niin ehkäpä äitis jelppaa...


    • ?-?

      Onkos kaikki saabitkin nyt sitten kiinalaisia?? Eiköhän nämä Chryslerit ole tehty ennen italialaisten väliintuloa? Eikä taida chevykään taida olla jenkki, tai montako kansan fordia on suomeen tuotu jenkeistä?

      • .

        Aivan sama mitä Saabit on mut tää nyky Craisu 300 ei ees tehdä jenkeis.. Vai onko Canada ja Itävalta osa Usa.ta, nakuissa vielä konekin jostain Mersusta.

        "Eiköhän nämä Chryslerit ole tehty ennen italialaisten väliintuloa?"


      • ?-?
        . kirjoitti:

        Aivan sama mitä Saabit on mut tää nyky Craisu 300 ei ees tehdä jenkeis.. Vai onko Canada ja Itävalta osa Usa.ta, nakuissa vielä konekin jostain Mersusta.

        "Eiköhän nämä Chryslerit ole tehty ennen italialaisten väliintuloa?"

        Ja missäköhän tuossa tekstissä luki, että chrysler 300 olisi tehty jenkeissä? Esimerkkinä oli ihan muun merkkisiä autoja. Taitaa lääkkeet olla ottamatta.


      • 1-1
        ?-? kirjoitti:

        Ja missäköhän tuossa tekstissä luki, että chrysler 300 olisi tehty jenkeissä? Esimerkkinä oli ihan muun merkkisiä autoja. Taitaa lääkkeet olla ottamatta.

        Ota poju ite lääkkees.. ei siinä lukenutkaan olisko pitänyt???

        "Aivan sama mitä Saabit on mut tää nyky Craisu 300 ei ees tehdä jenkeis."

        Ymmärrätkö tuon.. Mitä väliä missä Saabit tehdään ei Craisu 300kaan tehdä jenkeissä...


    • Heikki V.

      Onkos nämä Euroopassa myydyt 300c:t Itävallassa tehtyjä?
      Entäpä mistä on lähtöisin se 2,7 bensakone?

      Mielessä sellainen joku 09-10 mallinen alle 30 tkm ajettuna.
      Itse ajea vain 10tkm vuodessa joten kai tuollasen uskaltaa ostaa?

    • crd

      no juu asiasta on monta mielipidettä mutta asia joka itseäni on miellyttänyt on ulkonäkö ja ison auton ominaisuus.Ensimmäisen 300 crd ostin uutena -06 ajoin 180000 tkm ja muuta vaivaa autossa ei ollut kuin ne mersun 6 koneen perusvaivat öljypohjan tiivisteet,yläpuolisia tiivisteitä,todella surkeasti laittettuja neste ja öljyletkuja/putkia(ärsyttäviä mersumaisia pikkuvuotoja/helppo korjata kylläkin)hehkuja ja pari kierrosta uusia xenoneja.huoltoihin,osiin,töihin meni n.2000e vuosi joka on kohtuullinen.Vaihdoin uuteen crd:hen 2010 ja näyttäis samat pikku vaivat jatkuvan mutta aivan tyytyväinen autoon olen....Ainoa mikä tuosta uutena uupuu on webasto!ottaen huomioon että kaikissa saksan moottoreissa se tuossa hintaluokassa on,ainakin melkein.Tähän viimmeisimpään laitatin ja ihmettelenkin että miten ennen olen pärjännyt ilman webastoa.Eli lyhyesti sanottuna nappipeli ja erottuu näistä nykyajan saippuarasia/citymaasturi/kippokuppi muotoilusta, kun tsekkiläistä ja saksalaista ei enää erota ulkonäöllisesti toisistaan niin kyllä jokin on pielessä....vai onko kaikilla sama muotoilija??!!

    • HEMI POWER !

      300C on uskomattoman hieno auto, ja se on aina toiminu moitteetta. Ymmärrän kyllä kun eräät ovat chrysystä niin katkeria ja kateellisia, mutta ainahan täällä on jenkkiautoja kadehdittu. Tosta V8 Hemin suorituskyvystä senverran, että jos joku V6 Audi kiihtyy paikoiltaan muutaman kymmenyksen rivakammin, niin jo satasen nopeudessa Hemi karkaa horisonttiin, KOKEILTU ON JA VIELÄPÄ MONEN SAKSALAISMERKIN KANSSA.

      • rxdctvyghbnuij

        Mikä siinä on hienoa.. sitäpaitsi pikkuhemi on laiska.... Hävettäis jos ei pysy edes nakujen vauhdissa. Sitäpaitsi tuo mikään jenkki ole vaan itävaltalais kanadalais sakemanni.

        Kiihdytyksistä sen verta et 0-100 on liikenteessä paljon tärkeempi kuin 100-200..


      • *DODGE-MOPAR*
        rxdctvyghbnuij kirjoitti:

        Mikä siinä on hienoa.. sitäpaitsi pikkuhemi on laiska.... Hävettäis jos ei pysy edes nakujen vauhdissa. Sitäpaitsi tuo mikään jenkki ole vaan itävaltalais kanadalais sakemanni.

        Kiihdytyksistä sen verta et 0-100 on liikenteessä paljon tärkeempi kuin 100-200..

        Haloo kusipää järki käteen. kyllä esim. 80-120kmh tai 100-160kmh on paljon tärkeempi ku 0-100kmh. Esim ku ohitat rekkaa tai muuta pitkää letkaa, HEMI.llä pääset nopeesti ohi toisin ku sä audillas törmäät vastaan tulevaan rekkaan ja kuolet *GAME OVER* Että kyllä voit iha ruveta miettii että kumpi ratkasee enemmän.


      • ota järki käteen
        *DODGE-MOPAR* kirjoitti:

        Haloo kusipää järki käteen. kyllä esim. 80-120kmh tai 100-160kmh on paljon tärkeempi ku 0-100kmh. Esim ku ohitat rekkaa tai muuta pitkää letkaa, HEMI.llä pääset nopeesti ohi toisin ku sä audillas törmäät vastaan tulevaan rekkaan ja kuolet *GAME OVER* Että kyllä voit iha ruveta miettii että kumpi ratkasee enemmän.

        Suomessa et saa ylittää 120 kmh.. Tulet oppimaan kun menet autokouluun.Viddu mikä idiootti..Opettele ennakoiva ajotapa ja oikea tapa ohittaa , kaltaisiasi nuijia on paljon mullan alla.

        "Haloo ********* järki käteen. kyllä esim. 80-120kmh tai 100-160kmh on paljon tärkeempi ku 0-100kmh."


      • Vitu äyssi
        ota järki käteen kirjoitti:

        Suomessa et saa ylittää 120 kmh.. Tulet oppimaan kun menet autokouluun.Viddu mikä idiootti..Opettele ennakoiva ajotapa ja oikea tapa ohittaa , kaltaisiasi nuijia on paljon mullan alla.

        "Haloo ********* järki käteen. kyllä esim. 80-120kmh tai 100-160kmh on paljon tärkeempi ku 0-100kmh."

        Sulla vissii aivot kaatopaikalla audis kanssa?? mitä teet ohitustilanteessa 0-100kmh.lla? ohitustilanteessa saa ylittää 120kmh ja mitä sitte vaikka ei saiskaa?? jos oot joku vitun pappi tai jeesustelia voit kyllä ajaa sillä lestabussillas nopeusrajoituksien mukaan...... Vituu mikä kusipää mulkku!


      • älykääpiölle
        Vitu äyssi kirjoitti:

        Sulla vissii aivot kaatopaikalla audis kanssa?? mitä teet ohitustilanteessa 0-100kmh.lla? ohitustilanteessa saa ylittää 120kmh ja mitä sitte vaikka ei saiskaa?? jos oot joku vitun pappi tai jeesustelia voit kyllä ajaa sillä lestabussillas nopeusrajoituksien mukaan...... Vituu mikä kusipää mulkku!

        Ei saa ylittää ohitustilanteessakaan nopeusrajoitusta helvetin idiootti.. Opit sen kunhan pääset mopoiästä ja saat ajokortin mikä kylläkin vaikuttaa aika epätodennäköiseltä. Kaltaisesi nuijan on mahdotonta selvitä kirjallista kysymyksistä...Sitäpaitsi minulla ei ole Audia helvetin tampio..


      • JUPPANA3
        ota järki käteen kirjoitti:

        Suomessa et saa ylittää 120 kmh.. Tulet oppimaan kun menet autokouluun.Viddu mikä idiootti..Opettele ennakoiva ajotapa ja oikea tapa ohittaa , kaltaisiasi nuijia on paljon mullan alla.

        "Haloo ********* järki käteen. kyllä esim. 80-120kmh tai 100-160kmh on paljon tärkeempi ku 0-100kmh."

        täällä taas kinaa kateelliset viherstalinistit autoista,mikähän siin on kun puhutaan jenkeistä niin törkeästi hauh´kutaan omistajat,mut jos puhutaan venäläisistä autoista niin ei haukuta,tavallaan olen hyvilläni,koska kateudesta on kyse ja meidän historiasta,venäjä vaiko saksa keksi automaativaihteet,vai jenkki,entä hehkulampun entä ledivalon v.1961.entä internetin,kuka kävi kuussa,jos joku ajaa jenkillä niin onko se teiltä kommarit pois,miksi räksytätte kuin kyläRAKIT.


      • pappatsou

        Meilläkin 08 Hemi 8v 5,7 L mistäköhän saisi suomenkielisen ohjekirjan
        punanen ja on ihan makee auto siis hyvän näköinen
        On hyvin pidetty ja Jenkeistä tuotu...
        oon kyselly vaikka mistä mutta en oo löytänny


    • Mikä Chrysleri?

      300C. Suomessa kyseistä autoahan tarjotaan ns. premium luokan pelinä, kun taas rapakontakana on kyseessä melkeinpä keskihintaluokan perusauto.

      Ulkonäkö hieno kaikinpuolin, suorastaan upean näköinen, mutta käyttöarvosta ja laadusta ei voi sanoa mitään hyvää.

      Muovisen oloinen, josta loistaa halvalla hätäseen tehty laatu, nitisee ja natisee uutena pakkasessa...Vertauksena 90-luvun turbo saratoga oli ajettavuudeltaan, laadullisesti sekä ominaisuuksiltaan huomattavasti parempi :D, eli ei hyvin mene Chryslerillä, kun tuo on hankintahinnaltaan 4-kertaa kalliimpi.

      Ajettavuudesta ei mitään hyvää sanottavaa, täysin tunnoton ohjaus, etu-takajousitus epätasapainossa ja tunnoton, suorastaan vaarallisen oloinen venkula. Luistonesto puuttuu kriittisissä tilanteissa liian herkästi, aiheuttan melkeinpä suurempaa vaaraa kuin itse luisunta... Kori on löysä, suorastaan letkumainen, ei voi käsittää miten se on saatu aikaan edes kyseisellä pohjalevyllä...

      Kulutus on tehoon nähden naurettavan suuri, mielestäni ei tuosta muuksi ole kuin keskinkertaisen itsetunnon pönkittämiseen, korvaamaan puuttuvaa miehisyyden mittaa...
      Tuotakun ei meikäläinen voisi itselleen perustella hankittavaksi kuin pelkän ulkonäön takia, siten oli ehkä virhe käydä koeajolla :D

      • SRT 8

        :D:DTeikäläisen on varmaankin pysyttävä sillä koeajo puolella sillä nää on kato just niitä juttuja että sunkaltasten kavereiden resurssit tuskin riittää edes tankkamiseen.Muusta puhumattakaan.Joten pysy vaan sillä koeajo puolella nimittäin mikä on tyylikästä niin se on ja sillä sipuli. ja sippijätkät voi vaan katella ja jeesustella.Näin maailma makaa.


      • hiu8797
        SRT 8 kirjoitti:

        :D:DTeikäläisen on varmaankin pysyttävä sillä koeajo puolella sillä nää on kato just niitä juttuja että sunkaltasten kavereiden resurssit tuskin riittää edes tankkamiseen.Muusta puhumattakaan.Joten pysy vaan sillä koeajo puolella nimittäin mikä on tyylikästä niin se on ja sillä sipuli. ja sippijätkät voi vaan katella ja jeesustella.Näin maailma makaa.

        Elkää ostako sillä mersun paska tekniikalla!-ostakaa V8 hemillä!


      • tä?????
        hiu8797 kirjoitti:

        Elkää ostako sillä mersun paska tekniikalla!-ostakaa V8 hemillä!

        Mutta kun siinä hemissäkin on mersun tekniikkaa alusta ja vaihteisto..


    • srt 8

      Ai millä hemillä?6.1 on mielestäni vasta hemi V8 ja siitä ylöspäin,jos moista tarkoitit?Ja toi crd:kin on aivan jees peli jos joku diggaa tissukasta nimittäin toi mesen mylly ei ehkä ole niitä maailman parhaita mut voimaa tohon kone malliin saa noi nörtit aika hel########!Mä kiteytän kaikille teille mielikuvitus rikkaille hemmoille tän chryslerin idean,kundit hei!Tämä ei ole TASAPÄIDEN auto,Eli ei tätä joka päiväistä audi,mersu,bmw,skoda,volvo,toyota,farmari,tilaauto,citymaasturi, ekoauto skeidaa!Hei noita on jo kaikilla tasapäillä,Mä erotun massasta alumiinivanteilla jengiä!Vaikka mullakin on X5:et ja M5:et ollu,niin jäbät ja tytsyt erotutaan massasta vaikka sit chryslerillä(toivottavasti muutenkin) .Mä sitten vihaan laiskoja,hamppeja,kaikkia veronmaksajien riippakiviä,skeidaa jauhavia tasapäitä ja autojen koeajajia!!! Ajakaa vaikka hevosella(:hevosilla) mut älkää olko tasapäitä!

    • Blazer 80 oli mulla

      Nimimerkki "srt 8", en omista näitä merkkejä, seikkailin sivuilla aikani kuluksi.
      Kysyn nyt kuitenkin pelkurina nimimerkin takaa muutaman asian: Oletko perheesi ainoa (todennäköisesti poika) lapsi? Kiusattiinko sinua koulussa esim. silmälaseista ja kömpelyydestä? Onko seksi ollut ongelmallista nuorenpana ja nyt olemassa olevassa iässäsi?

      Vielä muutama: Oletko kärsinyt kauan huonosta itsetunnosta? Olisitko halunnut soittaa kitaraa, ja ostit jo kunnon pelit mutta kvinttikierto puoleenväliin oli jo liian vaikeaa? Oletko varma, että lääkitys ei voisi helpottaa oloasi?

    • 300c

      kyllä nämä jenkeissä tehty, ainakin mikä meillä on, on runkonumeron mukaan tehty jenkeissä. Luulin itse aiemmin että nämä on näitä itävalta autoja, mutta eipä ollutkaan.

    • Hemisfääri

      Hemi.....srt8 tiedätkö mistä tuo sana tulee? Sillä ei ole tietääkseni iskutilavuuden kanssa mitään tekemistä.

      • sivusta seuraaja..

        srt8 meinaa hemi v8 varustettua johon on lisättyä potkua turbolla.. =) hemi=340 hp ja srt8 425hp.. kaunis auto katsella mut en luota kun tilastoissa joka 4. hylkynä ekassa katsastuksessa. niin jokaisella tietty oikeus tykätä mallist tai olla tykkäämättä.. eikös vain?


      • 301c

        Malli Moottori Iskutilavuus Teho Vääntö
        2.7 V6 2736 cm3 142 kW (193 hv) @ 6400 r/min 258 Nm @ 4000 r/min
        3.5 V6 3518 cm3 186 kW (253 hv) @ 6400 r/min 339 Nm @ 4000 r/min
        5.7 HEMI V8 5654 cm3 250 kW (340 hv) @ 5000 r/min 525 Nm @ 4000 r/min
        5.7 HEMI (USA) V8 OHV 5654 cm3 254 kW (345 hv) @ 5000 r/min 525 Nm @ 4000 r/min
        6.1 SRT-8 V8 6059 cm3 310 kW (415 hv) @ 6200 r/min 570 Nm @ 4800 r/min
        6.1 SRT-8 (USA) V8 6059 cm3 318 kW (432 hv) @ 6200 r/min 570 Nm @ 4800 r/min

        Srt kone on iskutilavuudeltaan isompi kuin tavallinen hemi..


      • voi vihvilä
        sivusta seuraaja.. kirjoitti:

        srt8 meinaa hemi v8 varustettua johon on lisättyä potkua turbolla.. =) hemi=340 hp ja srt8 425hp.. kaunis auto katsella mut en luota kun tilastoissa joka 4. hylkynä ekassa katsastuksessa. niin jokaisella tietty oikeus tykätä mallist tai olla tykkäämättä.. eikös vain?

        Urpo höpisee Turbosta, taidat olla vähän hölmö!


      • Vastaus------>

        SRT8 = Street Racing Tecnology ja sylinteri luku on 8 eli SRT8


    • ja sitten vielä

      3.0 CRD V6 2987 cm3 160 kW (218 hv) @ 3800 r/min 510 Nm @ 1600–2800 r/min


      Bensa vs Diesel , kumpikaan ei ole vakio.
      http://www.youtube.com/watch?v=YYjKhf7xMQ4&feature=related

    • Slowspeed

      Chryslerin LX-tyypin autoja (300C, Dodge Charger ja Magnum..) on tehty jenkkimarkkinoille Kanadassa Bramptonin tehtaalla. Itävallassa kasattiin Euroopan markkinoille jossain vaiheessa 300C:t. Jenkeissä siis niitä ei ole kasattu missään vaiheessa pl. ehkä esituotannon mallit.

      Mutta asiaan. Omistan 300C:tä tekniikaltaan hyvin pitkälle vastaavan Dodge Chargerin (R/T eli sillä jonkun kirjoittajan mainitsemalla pikkuhemillä, 5,7 litraisella:) vm.2007. Kosla on tuontiautona maahantuotu ja kilometrejä n 80tkm tosin mailimittarissa.
      Vaikka auto palvelee lähinnä harrastuskäytössä niin se on tekniikaltaan vankka peli. Siinä on muutamia tuohon LX-tyypin autoihin liittyviä tyyppivikoja, mutta ne hoidatin itsekin kuntoon kun auton hommasin. (mm.etupyörien laakerit (napa), ei kovin kallista lystiä vaikka AC DElcon laatupalikoilla laitettiinkin. Ei siis alkuperäisillä Moparin palikoilla:) Delco kestää paljon pitempään.

      Varsin herkullista kyytiä tarjoaa siis Charger, kasikoneessa kivat saundit, auto on näyttävän näköinen ja todella jämäkkä kulkemaan. Suorituskykyä on riittävästi, voimaa piisaa Suomen rajoituksiin todella riittävästi:)

      Niin ja vielä ne perinteiset jenkkiautoihin liittyvät kliseet. Chargeri on meni joulun alla katsastuksesta heittämällä läpi, ilman huomautuksia. Vaikka eurokelpoisiksi muutettujen valojen kanssa katsuri ihmettelikin pitkään.

      Vaikka mulla Charger on pääasiassa kesäauto ja talvikelit tallissa, niin tuli sitä koetettu vähän myös liikenteessä viimetalvena. Hyvä talviauto, kylmäkäynnistys -16 pakkasasteessa ja mukavan rauhallista auton käytös vähän liukkaammalla, kabiini lämpeää reippaasti, Toki takavetosena liikkeellelähdöt on joissain paikoissa vähän nihkeitä.

      Diggaan tästä Dodgesta myös sen takia, ettei tule ihan joka kulmassa sellaisia vastaan ja oikeastaan Cruisingajeluissa niitä hengenheimolaisia vaan tuppaa näkymään..

      • 2x 300c

        kyllä nuo 300C:t on tehty ihan usa:ssa. Tai sitten on joku euroopan tehdas lätkäissyt runkonumeroon usa:n tuotantolaitoksen. Meillä kummatkin 300:t on tehty amerikassa, kun katsoo runkonumerosta


    • Slowspeed

      Lisätään ylläolevaan vielä jotain juttuja, jotka unohtui mainita. Chargeriin uusittiin oik.puolelle raidetangon pää(ulompi) hankinnan yhteydessä samalla kun navat vaihdettiin. Hieman ennakointia;)
      Siinä sitten olikin alustaan tehdyt hommat ja näyttäisi riittävän pitkälle tulevaisuuteen.
      Öljyä kone ei tunnu syövän yhtään, 8tkm on autolla mulla ollessaan ajettu.
      Ajossa mikään ei kolise, vuoda, rämise tms. Hiljainen auto myös ajomelultaan.
      V8 saundit saisi kyllä kuulua ehkä vähän selkeemmin sisälle ikkunat kiinni..

      Viime kesän helteillä ilmastointi tuli koestettua ja tekee jenkkiautoille tyypilliseen tapaan todella tehokkaasti kylmää.

      Tämä on sellanen auto, joka joitakin ärsyttää ja toiset taas tykkää ensi-istumalta. Itsellä on aina hymy korvissa kun Chargerilla lährettään liikkeelle:)

    • -omistaja

      Näillä palstoilla tuntuu olevan enimmäkseen asiatonta ja jopa kateelliseen sävyyn kirjoittelua. Ei sellaisesta jouhannasta ole mitään hyötyä auton omistajalle tai potentiaaliselle. Itsellä on CRD vvm 2008. nyt ajettu 104.000 km: seuraavanlaisia murheita on ollut: Etujarrupalat kesti n. 75 tkm, pallonivelet vaihdettu sekä alatukivarret kun kolistivat n. 100 tkm:n kohdalla. Varaosat on kalliita niin kuin kaikissa isoissa autoissa, ryslerissä extraa kun on harvinainen. Netistä saa tilattua USA:sta vähän edullisemmmin. Autossa navi mikä ei nyt toimi. Pitää taas varata aika Autokeskukseen, jonka asiatuntemus ja resurssit ei ole parhaasta päästä. Plussana ison auton tilat ja pieni kulutus sekä kohtuullinen mukavuus.

    • 3satku

      Mulla on tällä hetkellä 5.7 koneinen nelivetoinen farkku 300C autolla on nyt ajettu 160 tuhatta ja ainoat alustan osat joita on jouduttu uusimaan ovat raidetangon päät ja alapallot jotka vaihdettiin 150 tuhannen kohdalla. Nelivetoisissa on rajumpaa tekoa alustan osat kuin takavetoisissa. Vanha autoni oli subaru 2.5 turbo koneella joka antoi pyörätehoksi 270hp/428Nm ainoa asia jossa subaru oli parempi oli 0-100 kiihdytys jonka bubaru suoritti alle puoli sekkaa nopeammin, mutta se oli myös manuaali ja 500kg kevyempi ja kuitenkin subaru kulutti saman verran bensaa satasella kaupungissa ja kulutti jopa hieman enemmän matka ajossa. Subaru oli myös kalliimpi huoltaa. Minulla ei ainakaan natise oma auto pakkasessa sen enempää kuin isäukon q7 audi, joka ei muuten ole hyvää kuukautta näyttänyt sen jälkeen kun mittariin tuli 100 tuhatta täyteen, siihen on jouduttu uusimaan ilma jousien kompura, ohjausvaihde, alatukivarret, raidetangonpäät, lämppärilaite ym. Hiluja, ja audi kun on kyseessä, niin ei tarvitse haaveilla että mikään olisi edullista.. Ja noista japsi autoista sen verran, että eipä nekään nykypäivänä ole enää yhtä luotettavia ja hyviä kuin mitä olivat 90 luvun puolella. Minulla ei ole mitään erityistä japseja tai euro autoja vastaan, mutta kyllä tämä sysleri on minun mieleeni ja ei tuosta ainakaan kaverin impreza wrx sti tullut ohi kiihdytyspäivillä, ei se jäänyt sen kummemmin tulemaankaan, mutta eipä tullut ohikaan. (oli tosin viimeisiä 2.0 turbo koneella olevia eli -05 vuoden malli eli saman ikäinen kuin tuo minun sysleri) Mutta nykyäänhän alkaa olla se tilanne, että ostat minkä tahansa auton niin saat vain eri merkkien sekoituksen tyyppiviat vain vaihtuvat. Ja sellainenkin seikka muutes että Dodgella on yhä hallussaan sarjavalmisteisten autojen varttimaili ennätys jota yksikää japsi tai euro laite ei ole vielä rikkonut ja se ennätys on tehty jo 60 luvulla.. :) Mutta asiahan on niin että kukin hankkii/ajaa juuri sellaisella laitteella mistä itse tykkää, ei siihen muilla pitäisi olla valittamista, sehän se on tärkeintä, että itse tykkää kulkineestaan. Minä en ainakaan hanki autojani sen perusteella että mitä muut siitä tykkää. Tuokin isäukon audi on alustaltaan yksi parhaimpia autoja ajaa normaaliajossa kiitos ilmajousituksen, miinus on vain että se on myös pirun kallis korjata kun vikaa tulee ja vikaahan tulee joka laitteeseen oli se sitten japsi euro tai jenkki. Oma syslerini on ollut paljon toimintavarmempi peli kuin tuo audi, ei ole ollut sähkölaite vikoja tms, eikä ongelmia alustan kanssa muuten kuin nuo aiemmin mainitut, ja tuo audikin on luultavasti suuresti johtunut huonosta tuurista, koska itse olen aina mieltänyt audit ihan hyviksi kulkineiksi, joskin hieman ylihinnoitelluiksi, mutta muuten hyviksi.

      • Semmoinen peli

        Sulla hajoaa vaihteisto todennäköisesti vuoden kuluessa. Hintaa tulee n.9000e. Semmoinen tyyppivika noissa on. Mikä lienee -05 mallin päivän hinta verrattuna remontin hintaan.


      • Faktat kehiin
        Semmoinen peli kirjoitti:

        Sulla hajoaa vaihteisto todennäköisesti vuoden kuluessa. Hintaa tulee n.9000e. Semmoinen tyyppivika noissa on. Mikä lienee -05 mallin päivän hinta verrattuna remontin hintaan.

        Ja vitut! Jenkeistä saa vahvistetun lootan reiluun tonniin!


      • Uskomatonta pas...
        Faktat kehiin kirjoitti:

        Ja vitut! Jenkeistä saa vahvistetun lootan reiluun tonniin!

        Sun kannattaa tilata niitä tuohon hintaan monta, sillä kysyntää on ja tulee lisääntymään. Kerrotko vielä sivuston mistä hinnan löysit vai onko "liikesalaisuus".


      • Verä peelo päähän
        Uskomatonta pas... kirjoitti:

        Sun kannattaa tilata niitä tuohon hintaan monta, sillä kysyntää on ja tulee lisääntymään. Kerrotko vielä sivuston mistä hinnan löysit vai onko "liikesalaisuus".

        Minkä takia pitäis tilata? En ole varaosakauppias ja tuntuu tuo laatikko
        kestävän kuminpolttoa. Toista se on sun Toyotan kans, ei pala muu kuin päreet!


      • Päivitetty hinta

      • Ei enään jenk...
        Päivitetty hinta kirjoitti:

        On hinnat noussu sitten viime näkemän, mutta kaukana 9000 Eurosta.
        Rupee tekemään bisnestä, itselläni on rahaa tarpeeksi.....

        Tässä teinipojalle linkki: http://www.highhorseperformance.com/Paramount_Performance_Transmissions_NAG_1_722_6_p/ppt-nag1-55.htm

        Kestää muuten 900 heppaa ja 750Nm

        Joo, vajaa 3000 taaloissa USA:ssa. Myyvätkö USA.n ulkopuolelle? Jos kyllä, niin rahti, tulli, vaihtotyö täällä. Paljonko jää säästöä. En tiedä paljonko alkuperäinen kestää heppoja, mutta kilometrejä melko huonosti. En ole enään teini , enkä viitsi varaosakauppiaaksikaan ryhtyä.


      • hymmmmmmmmmmmm
        Semmoinen peli kirjoitti:

        Sulla hajoaa vaihteisto todennäköisesti vuoden kuluessa. Hintaa tulee n.9000e. Semmoinen tyyppivika noissa on. Mikä lienee -05 mallin päivän hinta verrattuna remontin hintaan.

        kuka tilaa 9000 e laatikon.tokkopa kukaan koska niitä ei myydä siihen hintaan .
        Jos olis ton hintanen,niin kannattaisi harkita muutamaksi vuodeksi seisontaa ja ostaa suomesta tolla rahalla koko auton.


      • Voi prkl. mikä nero
        hymmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        kuka tilaa 9000 e laatikon.tokkopa kukaan koska niitä ei myydä siihen hintaan .
        Jos olis ton hintanen,niin kannattaisi harkita muutamaksi vuodeksi seisontaa ja ostaa suomesta tolla rahalla koko auton.

        Olet liian viisas meille muille. Auto seisontaan pariksi vuodeksi ja samaa paskaa ostamaan lisää????


    • jukkisroi

      300c crd on mahtava auto, kokemusta on

    • jackkron

      Samoin ja kokemusta jenkesitä on yli 30 vuoden ajalta!

    • bmw 535

      Autohan on komia,tosin tilastojen mukaan katsastuksen hylky oli 39%.Se ei mairittele tilaston voi lukaista ihan auton tiedoilla.Itsellä bmw 535 ia v8,silti pidän chrysler 300c mallista,se mitä puhutaan jatkeista,jätän omaan arvoon.Onhan noita autoja ollut japanista,ruotsista,nuorena ,ei enään.Kun 8 koneella ajaa niin ei oikein innosta joku japsi laatikko.

    • käyttiksen etsiä

      Kävin tommosen 300c kans koeajamas crd koneisena farkkuna. todella mukava ja hiljainen auto varustettuna jenkkiläisellä mukavuusajattelulla eli kaikkia käpyjä tiessä ei tarvii tuntee ja etupyörät osaa mennä suoraa ku ratista neuvoo ja tehostus on vähintäänkin riittävä. kulkee nätistis eikä mitään moitittavaa mut ei 138tkm ajetussa luulis olevnkaan. ainoo miinus mikä vaikutti itelle oli farkun auton kokoon nähden surkean kokoinen tavaratila erityisesti korkeudenpuolesta, ja vertailu käy käyttiksenä ny palvelevaan V70 volvoon. tosin syvyyttää konttiin saa ku nostelee välipohjat ja tavara lokerot pois tieltä et tilanne vähän paraneen, toisaalta matkustamotilojen ja erityisesti takajalkatilojen kohdalla volvo saa mennä nurkantaa harjottelemaan niinpaljo on chryslerin matkustamo tilavampi. mukavuutta arvostavalle toi 300c on todellahyvä vaihtoehto.

    • Civilized

      Taitaa olla seisontajarru yleisimpiä - ellei yleisin - katsastushylky-peruste. Jalalla painettava, alitehoinen, erillinen rumpujarru, jää päälle huomaamatta...

      Se ei kuitenkaan vielä autosta huonoa tee

    • yesvan

      onko kellään ollut tämmöistä ongelmaa kun 300c crd 2008 150 tuhatta ajettu rupes pitään outoa ääntä ,ääni on samanlainen kun olisi lunta tai jäätä eturenkaan ja lokasuojan välissä ääni on välillä rahisevaa ja vetopäällä tyhjäkäynnillä ei ääni kuulu vain kun auto liikkuu, toinen juttu etupää alkoi kolista mitähän sinne täytyis uusia ja mistä osat kannattais ostaa.

      • Olof

        Tarkastappa kardaanin kannatinlaakeri


      • Juitsi Hui

        Kuulostaa vähän etupään pyöränlaakerivialta ja ala-ylä-pallonivel vialta tai raidetangonpää vialta, siis toi kolina. Se rahina viittaa kyllä laakeriin. Jos se ei kuulu kevyesti jarruu painettaessa , niin voi olla myös jarrupalojen ´´päälle´´ laahaamaan jäämisestä. Jos mutkaan ajettaessa toiseensuuntaan kuuluu kovemmin ja toiseensuuntaan hiljemmin, epäilisin vahvasti pyörän laakeria.


      • Anonyymi

        AUTODOG on hyvä paikka katsoa varaosia, niin ja ostaa :-)


    • JUPPANA2

      SUOMALAISET EDELLEEN KOMMAREITA JA JENKKIEN VIHAAJIA JA SE KATEUS AIJAI JA VOI VOI.KUKA SUOMALAINEN ON KÄVELLYT KUUSSA?

    • Maassa maastoautolla

      #300C 2.7 on hitaampi kuin nykyiset 2.0 litraset dieselit. Auto on ylipainoinen ja alusta ei kestä. Hiekkateille ei kannata lähteä, ellei ole hinausauton numero ylhäällä. Autosta repeää pyörät irti nimismiehen kiharoissa. Painavalla autolla pitäisi ajaa vain tasaisilla teillä. Suomessa ei ole juuri muuta kuin uraista ja kuoppaista teistöä, jota vielä hidastustöyssyillä pahennetaan. Seuraavaksi tulee hidastusmonttu ja piikkilanka este.

    • jerry 3

      JOOkyllähän noin painavaan autoon vaaditaan 3.5 bensa tahi 3.0 diiseli, mieluiten v8,

    • Kelpaisvarmaansullekki

      On ne venäläiset naiset vaan kauniita !

    • Sillaikai--

      Vanha ketju mutta mahtaa nuita järjen jättiläisiä nolottaa kun lukee näin muutaman vuoden jälkeen omia provoiluja :D Huh huh mitä juttua

    • Japaro

      Terve! Ihtelläni on 3.5 bensa 300c ja täytyy kyllä sanoa nyt vastaan vähä. Siis onhan tuosa naurettavan pienet hultovälit ja jos et oot valmis öljyjen kanssa läträileen 5000 - 7000 km välein nii saat kuunella pirteitten nostajin kotkotusta onhan noissa kaikkea pientä ja kokoajan sais olla olla sormet noessa ja öljyssä että pelaa hyvin. Nyt on auto seissy pihassa kuukauden ajamatta kun ihtelle syntynyt kapina tota vekotinta vastaa nii ei jaksa sille öljyjä olla kokoajan tarjoamassa ja muutenkaan enään ei taho kiinnostaa autoa huoltaa. Niin ei ajeta eikä tarvi huoltaa että mielummin ajaisin 90 luvun civikillä entä tolla kun ei tarvi murehtia kokoajan että kumpa ny ei tulisi mitään.

      • hg4

        Nämä C:t (ynnä Mersut, Bemarit etc.) ei muutenkaan ole mitään pers aukisten kauppakasseja. Jos tykkää tojotamenosta, niin se on oiva valinta. Isot autot on kalliimpia ylläpitää, se nyt on varmaan ollut selvillä ennen auton ostoakin.


    • Hyrysysy

      Omistanut 5 vuotta 300c crd touring mallin 2007
      Ajanut autolla n.80 000km. Moottorissa ei mitään vikaa koko aikana. Nyt mittararissa 213th. Kaikki levyjarrut vaihdettu 180th kohdalla ja jarrusatulat eteen. Alustan osia etupäähän niitä näitä, eikä ole kalliita.
      Vakuutukset ja käyttövoimavero sen sijaan kohtuullisen korkeat. Kun vertaillaan eri autoja, niin lienee hyvä muistaa milloinka mikäkin kottero on suunniteltu mille kohderyhmälle.
      Itselläni vetää suun hymyyn kun monta kertaa kalliimpi Saksan tuote on vieressä ja kanssakulkiat katsovat Chrysleriä. Kaikki eivät välitä uskomattomista insinöörien taidonnäytteistä.
      Itse en koskaan osta autoa sen vuoksi että sellainen on kaikilla. Vaan siksi että se miellyttää minua.
      Ja niihin vikatilastoihin. Omani on mennyt heittämällä joka kerta katsastuksesta lävitse.
      Huomiotaan seisontajarrun kunto sekä alustan nivelet. Ei ole kummoinen juttu.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍😁😁😁😁😁😁 Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Ostin juuri 2009 mallisen diesel srt desing mallin. Laatu kyllä yllätti. Minulla on ollut lukuisia merkkejä ja tämä on ehdottomasti laadukkain peli, mikä mineulla on ollut. Ajotuntuma, meluutaso, varustetaso, äänentoisto, ihan kaikki on kohdallaan. Ulkonäkö on myös erittäin ajaton.
      Auto on nyt huollossa vaihdatan kaikki öljyt suodattimet ja alusta käydään läpi. Mitään lotinoita tai kolinoita ei kuulu, eli uskoakseni silläkin puolella kaikki on kunnossa. Etupään ongelmat on ennakoitavissa. Lisäksi katselin varaosien hinnat on erittäin kohtuulliset. Esim koiranluut autodocilla tais olla 7,90€ vastaava osa uudempaan autooni oli 27,90, eli prosentuaalinen hintaero on järkyttävä.

    • Anonyymi

      No moi chryrleri miehille kysyisin mun autossa on kumma sähkövika auto kun on kylmä varoitus ääni tulee sit air bäck valo syttyy radio sammuu ja aukee peruutus valot takana syttyy ja sammuu penkin lämmitykset sammuu samaan aikaan vilkut pätkii kun on kesälämmin keli kaikki pelaa normaalisti jos on kylmä auto ja se lämpö tulee hyttiin se loppuu ja taas aamulla kaikki jatkuu "AUTTAKAA"olis kiva jos joku tietäis vian

      • Anonyymi

        Auto on 5.7 hemi 2005


      • Anonyymi

        HIDT yksikkö taitaa olla viallinen.


    • Anonyymi

      Öljyruiskutin on tuokin malli yleensä!

    • Anonyymi

      Onko jotain ostajan opasta antaa bensamallien suhteen?

      Mitä pitäisi olla tehty tai osata katsoa?

      Ja mistä osia ja huoltoa?

    • Anonyymi

      Onko noissa tosiaan jalalla painettava käsijarru?

      Se on kamala leimata.

      • Anonyymi

        Sitä täytyy käyttää aina niinkuin seisontajarrua muutenkin 👌


    • Anonyymi

      Onko jalalla painettava kaikissa?

      Myös Dodge?

      Hieno auto mutta hirvittää jokaisen koneen kertomukset verkossa yms

      Siis maailmalta ja täältä.

    • Anonyymi

      Hei osaako kukaan neuvoa chrycler miestä , että missä tässä 300 c autossa on moottorin ohjainlaite? T:Eki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7860
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2029
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe