Oon menos huomenna lannerangan magneettikuvaukseen ja mietin et miten se mahtaa onnistuu ku selkä on niin kipee etten pystyy makaamaa enkä ainakaa paikallaa olemaa puolta tuntii ja muutenki ahtaat paikat ahdistaa tosi paljon !
joten kysynki et oisko tääl jollain kokemuksii täst kuvauksest tai muutenki jotain vinkkei ?
Kiitos :)
Lannerangan magneettikuvaus
8
12730
Vastaukset
- luuluutitaani
No mun muistaakseni mulla on ollut aina lannerangan mri-kuvissa pää putken ulkopuolella :) En nyt ihan varma ole, mutta ei siinä oikein ole muuta ikävää kuin että täytyy pysyä paikoillaan.
Mulle oli myös ongelma se selällään olo kipeällä selällä, mutta kun jalat asettelee oikeaan kulmaan ja pidät huolen et ennen kuin sanot et on hyvä asento niin se todella sitä on! Kun kuvaus alkaa asentoa ei enää voi muuttaa. Nykyäänkin, vaikka selkä on jo leikattu, mri-kuvissa on epämukavaa se selällään olo kun toivoisi et jalat voisi olla koukussa enemmän. Mutta hyvin se menee! - kuvattu
On kuvattu vastaavassa tilanteessa.
Se joko onnistuu - tai ei. Uusinnat voi ottaa myöhemmin.
Kokeile etukäteen pidempää makailua, hae asentoa...- Sini1234567890
Okeiii... Kiitos vastauksist..Hermostuttaa kyl paljon, ku oon koittanu makailuu ni en en pysty kunnol makaamaa ja sattuu niin paljon.. miettisin et voisko ne antaa jotain lääket mikä helpottais oloo tai jotain ?
- Magnetoitu
Sini1234567890 kirjoitti:
Okeiii... Kiitos vastauksist..Hermostuttaa kyl paljon, ku oon koittanu makailuu ni en en pysty kunnol makaamaa ja sattuu niin paljon.. miettisin et voisko ne antaa jotain lääket mikä helpottais oloo tai jotain ?
Särkylääke ennen magneettia ja pyytää siellä esim. jotain rauhoittavaa. Kerrot vaan, ettet pysty olemaan paikallaan pitkään. Tylsempää olisi joutua menemään uudelleen kuvaukseen.
- Pekonihampurilainen
Magnetoitu kirjoitti:
Särkylääke ennen magneettia ja pyytää siellä esim. jotain rauhoittavaa. Kerrot vaan, ettet pysty olemaan paikallaan pitkään. Tylsempää olisi joutua menemään uudelleen kuvaukseen.
olin hiljan Tyksin avo magneettikuvauksissa,oli siinä joku koroke pohkeiden alla,selällään makoiltava
liikkumatta,hirveetä jyrinää pitää vaikka kuullokkeista kuului omaa mieli radio musaa.
Jännänmallinen ufo tai mun tapauksessa Pekoni hampurilais näkymä siinä varmaan hoitajille oli... Pekonihampurilainen kirjoitti:
olin hiljan Tyksin avo magneettikuvauksissa,oli siinä joku koroke pohkeiden alla,selällään makoiltava
liikkumatta,hirveetä jyrinää pitää vaikka kuullokkeista kuului omaa mieli radio musaa.
Jännänmallinen ufo tai mun tapauksessa Pekoni hampurilais näkymä siinä varmaan hoitajille oli...avomagneetissa tulee huonoimmat kuvat valitettavasti.
kannattaa yrittää 3 teslan koneella saada kuvat jotta yksityiskohdat näkyy paremmin eikä kuvat ole rakeisia.
- aa
Mä olin viimeviikolla ja olin ihan kokonaan siellä tuubissa. Melko ahdistavaa vaikka mulla ei mitään ahtaanpaikankammoa olekaan. Puolisentuntia siinä meni. Kuulokkeet korvilla mutta se jyske oli niin kova etten mä mitään musiikkia kuullut ;) Jännä kokemus ja tukoksena välilevytyrä.
tarviit kipulääkettä tunti pari ennen kuvausta ja kuvaukseen mennessäsi pyydä vielä rauhoittavaa lääkettä noin puoli tuntia ennen kuvaushetkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832334
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722070Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442013- 1281700
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia721694Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971550Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771271Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811173Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321154- 711113