Hei,
onko kenelläkään tietoa, miten Ryanair suhtautuu alaikäiseen, joka matkustaa täysi-ikäisen kanssa, joka ei kuitenkaan ole tämän huoltaja? Olisin lähdössä reissuun 13-vuotiaan siskoni kanssa. Siitä kyllä olen tietoinen, Ryanair ei kuljettaisi 13-vuotiasta yksin.
Alaikäisen kanssa matkustaminen - en ole huoltaja
3
3797
Vastaukset
Lapsi ei saa matkustaa yksin. Nuori 16-18v. saa matkustaa yksin, mutta ei saa ottaa mukaan alaikäistä. Aikuinen, siis 18 v. täyttänyt, saa ottaa mukaan lapsen (lapsia), siis ketä tahansa alaikäistä. Alaikäisen täytyy kuitenkin olla EHDOTTOMASTI samalla lipulla (samalla varausnumerolla).
- Anonyymi
Hei voisinko matkustaa jatko lennoilla 13 vuotiaan pikku velijeni kanssa olen itse 18
- vt
Hei!
Olin tammikuussa 2010 matkalla silloin 13-vuotiaan siskon pojan kanssa. Lennot Ryanair:lta Tre-Stansted-Tre. Otimme mukaan reissuun ns. todistuksen jossa lento- ja henkilötiedot meistä molemmista. Tämän sit allekirjoitti huoltaja. Tampereella ei oltu ns. kiinnostuneita meidän yhdessä matkustamisesta, mutta Stansted:n kentällä todistuksesta oli hyötyä. Virkailija kiitti ajattelevaisuudesta ja sanoi, että kyseinen dokumentti olisi hyvä olla, jotta kaikki sujuu jouhevasti. Mm. joillakin laivayhtiöillä on käytössään samankaltainen alaikäisen matkustuslupa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917