Elikkä nykyään olen ruvennut maistelemaan väkevimpiä juomia, ensimmäisenä tuli vastaan kunnon Jack Daniels, sippasin pienen annoksen ja syljin sitä pois roskakoriin pari minuuttia, toisen shotin otettua oksensin pois päivälliseni :P
Elikkä ehkä liian vahvaa tai oikeastaan, liian pahan makuista ainakin minulle
Noh sitten tuli opittua niinkuin viina sekoitusksista, elikkä koitin Bacardia ja colaa, ja tulin ensimmäiseen onnistuneeseen humalaan mistä nautinkin erittäin paljoin, mutta nyt kolmen humala tilojen jälkeen, jopa Bacardin haju saa minut yrjöämään, no eikun asiaan :)
Mikä olisi parhain viinasekoitus äijällle joka ei oikein diggaa viinien makuja vaan mielummin sitä juotavuutta oikeaseen humalaan ilman onglemia niin kuin juomisessa ja silleen
Onko siis mitään neuvoja aloittelijalle, kosken korvaa ja jotakin vai?
Kiitos jo etukäteen vastauksista :7
Niin tietysti, myös täytyy myöntää että olen laiska mies, joten en omaa pontikkaa jaksa rupeamaan tekemään kesä mökillä jos mielusti vois ostaa tuotteen alkosta, helpottaisi tilannette, kiitos- !
Etsin viinasekoitusta joka olisi juotavaa (Ja pääsee humalaan)
Nännärimies
4
289
Vastaukset
- ttppii
Juo jotain ämmäjuomia, joissa on 30% sokeria joukossa. Sopinevat maullesi.
- Hundi Jalavesi
Oma vakiosetti on votka elikkäs maustamaton kirkas viina, joku mehutiiviste tai funlight-tyyppinen ja vettä. Appelsiini- tai muu täys/tuoremehu käy hyvin myöskin.
- fjwl3942fghrelufhvv
Tai sitten tuo ED-tyttö -juoma kai, joku tyttöjen energiajuttu "ED-GIRL", sellainen valkoinen, mitä mainostavat telkkarissa?
- Ffggtyhuujj
Etsi jostain muualta kuin viinipalstalta, niin saat ehkä enemmän vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024527Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831316- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826