Elikkä nykyään olen ruvennut maistelemaan väkevimpiä juomia, ensimmäisenä tuli vastaan kunnon Jack Daniels, sippasin pienen annoksen ja syljin sitä pois roskakoriin pari minuuttia, toisen shotin otettua oksensin pois päivälliseni :P
Elikkä ehkä liian vahvaa tai oikeastaan, liian pahan makuista ainakin minulle
Noh sitten tuli opittua niinkuin viina sekoitusksista, elikkä koitin Bacardia ja colaa, ja tulin ensimmäiseen onnistuneeseen humalaan mistä nautinkin erittäin paljoin, mutta nyt kolmen humala tilojen jälkeen, jopa Bacardin haju saa minut yrjöämään, no eikun asiaan :)
Mikä olisi parhain viinasekoitus äijällle joka ei oikein diggaa viinien makuja vaan mielummin sitä juotavuutta oikeaseen humalaan ilman onglemia niin kuin juomisessa ja silleen
Onko siis mitään neuvoja aloittelijalle, kosken korvaa ja jotakin vai?
Kiitos jo etukäteen vastauksista :7
Niin tietysti, myös täytyy myöntää että olen laiska mies, joten en omaa pontikkaa jaksa rupeamaan tekemään kesä mökillä jos mielusti vois ostaa tuotteen alkosta, helpottaisi tilannette, kiitos- !
Etsin viinasekoitusta joka olisi juotavaa (Ja pääsee humalaan)
Nännärimies
4
334
Vastaukset
- ttppii
Juo jotain ämmäjuomia, joissa on 30% sokeria joukossa. Sopinevat maullesi.
- Hundi Jalavesi
Oma vakiosetti on votka elikkäs maustamaton kirkas viina, joku mehutiiviste tai funlight-tyyppinen ja vettä. Appelsiini- tai muu täys/tuoremehu käy hyvin myöskin.
- fjwl3942fghrelufhvv
Tai sitten tuo ED-tyttö -juoma kai, joku tyttöjen energiajuttu "ED-GIRL", sellainen valkoinen, mitä mainostavat telkkarissa?
- Ffggtyhuujj
Etsi jostain muualta kuin viinipalstalta, niin saat ehkä enemmän vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512093IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk481665Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541331Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.871199- 1431178
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851082Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701057Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91028Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48982