Elikkä nykyään olen ruvennut maistelemaan väkevimpiä juomia, ensimmäisenä tuli vastaan kunnon Jack Daniels, sippasin pienen annoksen ja syljin sitä pois roskakoriin pari minuuttia, toisen shotin otettua oksensin pois päivälliseni :P
Elikkä ehkä liian vahvaa tai oikeastaan, liian pahan makuista ainakin minulle
Noh sitten tuli opittua niinkuin viina sekoitusksista, elikkä koitin Bacardia ja colaa, ja tulin ensimmäiseen onnistuneeseen humalaan mistä nautinkin erittäin paljoin, mutta nyt kolmen humala tilojen jälkeen, jopa Bacardin haju saa minut yrjöämään, no eikun asiaan :)
Mikä olisi parhain viinasekoitus äijällle joka ei oikein diggaa viinien makuja vaan mielummin sitä juotavuutta oikeaseen humalaan ilman onglemia niin kuin juomisessa ja silleen
Onko siis mitään neuvoja aloittelijalle, kosken korvaa ja jotakin vai?
Kiitos jo etukäteen vastauksista :7
Niin tietysti, myös täytyy myöntää että olen laiska mies, joten en omaa pontikkaa jaksa rupeamaan tekemään kesä mökillä jos mielusti vois ostaa tuotteen alkosta, helpottaisi tilannette, kiitos- !
Etsin viinasekoitusta joka olisi juotavaa (Ja pääsee humalaan)
Nännärimies
3
337
Vastaukset
- kaikille.
Jotkut ovat tarpeeksi sekaisin selvänäkin.
- Nännärimies
Tämä keskustelu ei siis ole kysysmys, onko viina tarpeellista tai sopiiko se kaikille, haluan vain tietää kokemuksia parhaista viinasekoituksista.
- ymmärtää
Nännärimies kirjoitti:
Tämä keskustelu ei siis ole kysysmys, onko viina tarpeellista tai sopiiko se kaikille, haluan vain tietää kokemuksia parhaista viinasekoituksista.
edes edellistä vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524357S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114179Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu414090Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko653937- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673259IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523231Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291130