jos olen ennakkoperinnässä niin tarvitseeko palkoista jonka mukaan tuo ennakkoperintä on laskettu niin enää ottaa ennakonpidätystä? Maksanko siis vain sotun? Ja minne se sotu maksetaankaan?
Ennakkoperintä+ennakonpidätys
4
392
Vastaukset
- ,öl,löklö
sotu on mukana ennakoissa
- näin85
Jos olet ennakkoperintärekisterissä, niin maksat vuoden aikana ennakkoveroa.(ei liity mitenkään ennakonpidätykseen palkoista)
Palkasta työnantaja maksaa ennakonpidätyksen ja sosiaaliturvamaksun, sekä yrittäjäeläkkeen ja jos on työntekijöitä, niin myös työntekijöiden eläkkeet.
Sotu maksetaan verotilille, kuten myös ennakonpidätys- Clothsellerr
Minnekös tuo ennakkovero sitten menee? Ja minkä mukaan se on laskettu? Tuon mitä olen aikonut maksaa itselleni palkkaa?
- näin85
Clothsellerr kirjoitti:
Minnekös tuo ennakkovero sitten menee? Ja minkä mukaan se on laskettu? Tuon mitä olen aikonut maksaa itselleni palkkaa?
ennakkovero menee ei verotilille vaan ennakkoverolappujen määräämälle tilille. muista viitenumerot mukaan. Ennakkoveron määrä vuodessa on se mitä arvioit tienaavas vuoden aikana. Eli veroton myynti miinus verottomat yrityksen kulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 293989
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva373546En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll3032534Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5462163Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.122074- 1922063
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4521895Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n111865Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j161412Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos901301