Leijona naiset: Tulen erittäin hyvin toimeen. Jos tulen uutena jonnekkin ei leijona ole se ensimmäinen ystävä, mutta parin juttelukerran jälkeen tietää että tulee toimeen hänen kanssaan. Ja jos yhteinen projeksti tulisi niin se tulisi onnistumaan todella hyvin
Leijona miehet: Empä usko että haluisin seurustella. Eivät vain vedä puoleensa.
Härkä miehet: Vetävät puoleensa ja niitä harvoja miehiä, jotka eivät tanssi pillini mukaan. Aivan ihania.
Härkä naiset: Yleensä minä päätän miten ystävyys suhde etenee, mutta jostain syystä härkä naiset ovat aina ne jotka kontrolloivat tilannetta. Pidän myös erittäin paljon, tästä horoskooppi merkistä :)
Neitsyt naiset: Pientä kateellisuutta tunnen heitä kohdin. Ovat pidättyväisiä ja tekevät sen niin suurella tyylillä ja arvokkuudella.
Kauris naiset: Pidän erittäin paljon ja tulen hyvin toimeen. Tai haluaisin tulla. En vain tiedä kuinka aitoja ovat kanssani. Mielistelevät ja jotenkin jättäytyvät sivuun. Heidän kanssaan rupean aina olemaan todella ystävällinen.
Tässä kaikki eläin merkit, jotka jollain tasolla herättävät jotain tuntemuksia. Olisi kiinnostavaa kuulla muiden tuntemukset horokooppi merkeistä.
Mitä tuntemuksia muut horoskooppi merkit herättää?
2
401
Vastaukset 2
- Sari 81
No. Kalojen kanssa tulen jostain syystä hyvin toimeen.Tuli yllätyksenä kun jossain sanottiin ettei niitä pysty ymmätämään. En ole huomannut sen erillaisempia ymmärrys vaikeuksia heissä kun missään muussakaan horoskooppi merkissä. Minusta kalat ovat erittäin hyväsydämellisiä ihmisiä
- Rapulainennainen
Rapunainen olen.
Parhaiten tuun toimeen:
-neitsyet, (äiti, ystäviä)
-kalat, ystävällisiä, mutta vaikea päästä ystäväksi
-muut ravut, ollaan oikukkaita mutta mielenkiintoisia
-härät, kestävä ystävyys
-vesimiehet, ovat leppoisia ja omistautuvia ystäviä, paitsi joskus aika oikukkaita ja vähän liian irtimaasta
Huonoiten tuun toimeen:
-Skorpparit, liian energisiä ja vaativia minulle
-oinaat (isäni on oinas, mutta toisaalta tullaan hyvin toimeen, kun yritetään)
-Jousimiehet
Tulen toimeen myös
-vaakojen kanssa
-kauriiden kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221266
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611052Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57936- 63861
- 83851
- 63633
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39555
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32509
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28509- 28480
- 29459
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39455- 24427
- 52418
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19409- 45400