Moro, tietääkö kukaan mikä neuvoksi. Asensin w7:lle päivitystä ja jostain syystä tuo keskeytyi 'cancelled'. Nyt en saa asennettua päivitystä uudestaan, näkyy windows updaten tiedoissa asennetuissa päivityksissä maininnalla candelled enkä saa tuota aktivoitua enää uudelleen.
SP1 asentui koneeseen hienosti, eikä korjannut kertomaani ongelmaa.
Mikä neuvoksi?
win7 päivitys keskeytyi
8
846
Vastaukset
- eerops
Mulla keskeytyi moneen kertaan W7:n SP1:n päivityksen lataaminen. Pitä käynnistää tiedoston lataus monta kertaa uudestaan. Samaa teki kahdella eri läppärillä. Ajan mittaan päivitys tuli kokonaan ja asentui OK.
Olisko ollut ruuhkaa Microsoftin palvelimilla?- SPsäälipillua
Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen. - A330
mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.
- eerops
SPsäälipillua kirjoitti:
Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen.Maltoin odottaa, mutta lataus yksinkertaisesti keskeytyi. Yhteys on 100megaa, joten ei pitäis siitä olla kiinni.
- eerops
A330 kirjoitti:
mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.
En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.
- ihme paskaa
A330 kirjoitti:
Mulla se lataa sen mutta failaa vasta asennuksessa. Eilen kone ei suostunut omin päin sammumaan ja tänään ei toimi koneessa äänet ollenkaan ja ei jaksais taas tapella.
- bugs4ever
eerops kirjoitti:
En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.
"En muista virhekoodien numeroita"
Pitikö tuo tulla erikseen sanomaan?
- Komento
dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB976932~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.17514
Anna tuo komento komentokehotteessa.
Sen jälkeen SP1 asennus menee läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88908- 8872
- 54872
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189789Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80745Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172730Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730