Moro, tietääkö kukaan mikä neuvoksi. Asensin w7:lle päivitystä ja jostain syystä tuo keskeytyi 'cancelled'. Nyt en saa asennettua päivitystä uudestaan, näkyy windows updaten tiedoissa asennetuissa päivityksissä maininnalla candelled enkä saa tuota aktivoitua enää uudelleen.
SP1 asentui koneeseen hienosti, eikä korjannut kertomaani ongelmaa.
Mikä neuvoksi?
win7 päivitys keskeytyi
8
873
Vastaukset
- eerops
Mulla keskeytyi moneen kertaan W7:n SP1:n päivityksen lataaminen. Pitä käynnistää tiedoston lataus monta kertaa uudestaan. Samaa teki kahdella eri läppärillä. Ajan mittaan päivitys tuli kokonaan ja asentui OK.
Olisko ollut ruuhkaa Microsoftin palvelimilla?- SPsäälipillua
Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen. - A330
mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.
- eerops
SPsäälipillua kirjoitti:
Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen.Maltoin odottaa, mutta lataus yksinkertaisesti keskeytyi. Yhteys on 100megaa, joten ei pitäis siitä olla kiinni.
- eerops
A330 kirjoitti:
mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.
En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.
- ihme paskaa
A330 kirjoitti:
mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.
Mulla se lataa sen mutta failaa vasta asennuksessa. Eilen kone ei suostunut omin päin sammumaan ja tänään ei toimi koneessa äänet ollenkaan ja ei jaksais taas tapella.
- bugs4ever
eerops kirjoitti:
En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.
"En muista virhekoodien numeroita"
Pitikö tuo tulla erikseen sanomaan?
- Komento
dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB976932~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.17514
Anna tuo komento komentokehotteessa.
Sen jälkeen SP1 asennus menee läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437