win7 päivitys keskeytyi

newbie__

Moro, tietääkö kukaan mikä neuvoksi. Asensin w7:lle päivitystä ja jostain syystä tuo keskeytyi 'cancelled'. Nyt en saa asennettua päivitystä uudestaan, näkyy windows updaten tiedoissa asennetuissa päivityksissä maininnalla candelled enkä saa tuota aktivoitua enää uudelleen.

SP1 asentui koneeseen hienosti, eikä korjannut kertomaani ongelmaa.

Mikä neuvoksi?

8

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eerops

Mulla keskeytyi moneen kertaan W7:n SP1:n päivityksen lataaminen. Pitä käynnistää tiedoston lataus monta kertaa uudestaan. Samaa teki kahdella eri läppärillä. Ajan mittaan päivitys tuli kokonaan ja asentui OK.
      Olisko ollut ruuhkaa Microsoftin palvelimilla?

• SPsäälipillua

Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
        Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen.

• A330

mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.

• eerops
        SPsäälipillua kirjoitti:

Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
        Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen.

Maltoin odottaa, mutta lataus yksinkertaisesti keskeytyi. Yhteys on 100megaa, joten ei pitäis siitä olla kiinni.

• eerops
        A330 kirjoitti:

mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.

En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.

• ihme paskaa
        A330 kirjoitti:

Mulla se lataa sen mutta failaa vasta asennuksessa. Eilen kone ei suostunut omin päin sammumaan ja tänään ei toimi koneessa äänet ollenkaan ja ei jaksais taas tapella.

• bugs4ever
        eerops kirjoitti:

En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.

"En muista virhekoodien numeroita"

Pitikö tuo tulla erikseen sanomaan?

• Komento

dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB976932~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.17514

Anna tuo komento komentokehotteessa.

Sen jälkeen SP1 asennus menee läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      908
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      872
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      872
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      789
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      745
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      730
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    Aihe