win7 päivitys keskeytyi

newbie__

Moro, tietääkö kukaan mikä neuvoksi. Asensin w7:lle päivitystä ja jostain syystä tuo keskeytyi 'cancelled'. Nyt en saa asennettua päivitystä uudestaan, näkyy windows updaten tiedoissa asennetuissa päivityksissä maininnalla candelled enkä saa tuota aktivoitua enää uudelleen.

SP1 asentui koneeseen hienosti, eikä korjannut kertomaani ongelmaa.

Mikä neuvoksi?

8

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eerops

      Mulla keskeytyi moneen kertaan W7:n SP1:n päivityksen lataaminen. Pitä käynnistää tiedoston lataus monta kertaa uudestaan. Samaa teki kahdella eri läppärillä. Ajan mittaan päivitys tuli kokonaan ja asentui OK.
      Olisko ollut ruuhkaa Microsoftin palvelimilla?

      • SPsäälipillua

        Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
        Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen.


      • A330

        mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.


      • eerops
        SPsäälipillua kirjoitti:

        Ettet olisi vaan hosunut. Lataus (60 Mt) kesti ainakin eilen reilun puolituntia ja tuntui seisovan paikallaan välillä.
        Itse asennus menikin sitten alle varttitunnissa boottauksineen.

        Maltoin odottaa, mutta lataus yksinkertaisesti keskeytyi. Yhteys on 100megaa, joten ei pitäis siitä olla kiinni.


      • eerops
        A330 kirjoitti:

        mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.

        En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.


      • ihme paskaa
        A330 kirjoitti:

        mihin virheilmoitukseen lataukset keskeytyi ja monta% oli latautunut ? Minulla siirtyy 35% ja sitten stoppaa virhekoodiin 80073701. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja ilman tulost.

        Mulla se lataa sen mutta failaa vasta asennuksessa. Eilen kone ei suostunut omin päin sammumaan ja tänään ei toimi koneessa äänet ollenkaan ja ei jaksais taas tapella.


      • bugs4ever
        eerops kirjoitti:

        En muista virhekoodien numeroita, mutta piti lopettaa muut ohjelmat taustalta. Pelkkä lataus sai olla päällä.

        "En muista virhekoodien numeroita"

        Pitikö tuo tulla erikseen sanomaan?


    • Komento

      dism /online /remove-package /packagename:Package_for_KB976932~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.17514

      Anna tuo komento komentokehotteessa.

      Sen jälkeen SP1 asennus menee läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe