Jääkö kellään takaluukun lukko jumiin

apuvaapuva

volvo v40 classic mallissa.vm.2004. Tämä vika oli melko uutena jo eka kerran ja nyt tuli uudelleen. Mistä voin kysyä, jos ei kukaan ole muut törmänneet samaan vikaan. Silloin eka kerralla häipyi, kun vähän rassasin, nyt ei tunnu häviävän enää.

9

4181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyjällä vastuu

      Ilmoita myyjjälle, että on uudesta asti ollut samanlainen. kysy jos vaikka korjaisivat. Sinne mennyt vettä, joka tietenkin pitää saada pois ja voidella hyvin. Todennäköisesti taas kesällä toimii.

      • apavaapuva

        tarkastelivat, mutta sillä hetkellä toimi hyvin ja sen jälkeenkin tänne asti . Nyt vaan alkoi uudelleen temppuilla.


    • volvonainen

      Mulla v40, vm 2000, sporttimalli.. ja sama ongelma. Mulla vaan oli niin paljon kuraa, likaa ja hiekkaa siellä välissä että jäi jumiin. Putsasin ja voitelin ja taas toimii! Menee kyllä aika pian uudestaan jumiin ainakin kurakelillä ja kesällä jos ajelee paljon pöllyävillä hiekkateillä. Nyt talvellaa toiminut moitteettomasti :)

    • S40 lukko

      S40 vm. -03 ph2. Omassa autossa oli samankaltainen jumitus (joskin tässä mallissa painike on muovinen). Vika löytyi murtuneesta tiivisteestä painikkeen takana.

      • TÖTTERMANNI

        Mulla V40 classic vm.2004, eikä mitään ongelmia takaluukun lukon kanssa. En ole itse rasvannut lukkoa vaan se on tehty vuosihuollon yhteydessä. Ei oo tarvinnu rasvata, kun toimii niin kuin pitää. Ajan niin asvaltti- kuin soratiellä.


      • Anonyymi

        Tietääkö joku mistä kyseisen tiivisteet voisi ostaa? Volvo ei enää toimita niitä kun kävin kysymässä.


    • MattiJuhaniK

      Minulla jäi repun hihna väliin. En ole keksinyt, miten saa auki. Kurkottelin ja kiskoin hihnaa. Lukko on auki, mutta ei aukea.

      • Anonyymi

        Muistatko miten sait auki


    • Anonyymi

      Kuin ketään voi tehä semmoisia lukkoja vaikee ymmärtäå.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe