Sain akvaarion jossa on ennestään tiikeribarbeja ja sitten ent omistaja sanoi kahdesta pelottavan näköisestä kalasta että ovat piikkiantennimonneja, mutta löysin tietoa vain Pilkkuantennimonnista. Olisiko sama asia? Mitä näiden kanssa voi laittaa? Jos jollain on kokemusta tai tietoa näistä (minulle niin uudesta) otuksesta niin kuulisin mielelläni. Kättä en tuonne kyllä pistä..
Tietoa tarvitaan!!!!
9
225
Vastaukset
- monnuskainen,
Laitappa akvaarion koa ja vesiarvoja niin kalastoa voi katsella sen mukaan.
( Kyllä sinne voi ja täytyykin käsi uskaltaa laittaa kun akvaariota siivoaa... :) )- erpeleppe
mulla oli isopurjepleko, en uskalatanu panna kättä vaan veljen panin sinne irronneita kasveja irrottelemaan.
mutta siihen tottu. mutta pakkohan sinne on uskaltaa käsi laittaa.
se kalahan on vain söpö :) minä uskaltaisin vaikka ottaa sen käteen. tosin en halua rääkätä sitä .
minä en ole ainakaan ole nähnyt sen nimistä. saattais olla se pilkkuantennimonni. onko ne sen näkösiä? - erpeleppe
erpeleppe kirjoitti:
mulla oli isopurjepleko, en uskalatanu panna kättä vaan veljen panin sinne irronneita kasveja irrottelemaan.
se kalahan on vain söpö :) minä uskaltaisin vaikka ottaa sen käteen. tosin en halua rääkätä sitä .
minä en ole ainakaan ole nähnyt sen nimistä. saattais olla se pilkkuantennimonni. onko ne sen näkösiä?ei irrottelemaan
- Tenkkapooo..
erpeleppe kirjoitti:
minä en ole ainakaan ole nähnyt sen nimistä. saattais olla se pilkkuantennimonni. onko ne sen näkösiä?ihan eri näköisiä otuksia. En oikeastaan edes tiedä vielä kaikkia otuksia mitä tulee mukana, mutta infoan sitten tänne ja kyselen neuvoa jos niikseen tulee. Tässä siis tuo monni, ei näytä plekolta :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pimelodus_pictus.jpg
Huomattavasti luotettavampaa tietoa löytyy aqua-webistä (KVG ;D)..
Ei ole pleko tuo wikin kuvassa.- (akva)
i know ! i know!
pilkkuantennimonni!
(ei se niin vaikeeta ollu, wikipediaan vaan toi tiet. nimi, siellä on tietoo) XD- Tenkkapooo..
Täh? Tossahan olen kirjoittanut että on pilkkuantennimonni, ei siitä ollut kyse nyt vaan siitä että ei ole pleko eikä ole pelkon näköinen kun joku sitä kysyi. Siis pilkkuantennimonnin kuvan pistin juuri siksi. Halojaa :D
- boraras
On paljon todennäkösempää, että sun akvaariossa asustaa haarniskamonni, kuin pilkkuantennimonni.
Tässä kuva haarniskamonnista http://www.akvaariolaakso.fi/catalog/popup_image.php?pID=551
Minkä kokoinen sun akvaario on? Ja ootko jo keksinyt mitä ne muut kalat ovat? Jos et niin voisit laittaa vaikka kuvia niin voidaan sitten yhdessä pähkäillä. - tenkkapoo.....
Olen 100% varma että pilkkuantennimonneja ovat http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pimelodus_pictus.jpg
Miksi luulit haarniskamonniski? Ei yhtään samaa näköä jos ei ota väriä huomioon..
Muut kalat jo selvillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106