22.8.1974-syntyviä?

Jellonatar

No kun kaikki muut täällä kyselee niin ajattelin sitten, että täytyyhän minunkin..hehe!!
Onkos kukaan syntynyt torstaina 22.8.1974?
-Itse tulin muailmaan joskus klo 16-kieppeillä silloin. Muuten ABBA voitti sinä vuonna Euroviistutkin..heh! (Olen syntynyt Ruotsissa)

8

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan

heppi pystyssä....

• Jellonatar

Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
        -Oletko mies vai nainen?
        -Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma.

• Jellonatar
        Jellonatar kirjoitti:

Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
        -Oletko mies vai nainen?
        -Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma.

En sitten tiedä miksi se likka oli sitten vuotta myöhemmin aloittanut lukion, mutta koska kävivät vain 2-vuotista linjaa niin saatiin koko komppania lakin samaan aikaan.

• tytti

oon syntyny 22.8 nut 1991

• Leijona-74

Täällä pohjoisessa suomessa asustelen ja olen syntynyt tuolloin 22.8.1974 aika taisi olla klo 11.20 tai jotain....näin ovat kertoneet ;)

• ´Täällä myös yksi 22.8.1974 syntynyt. Koillismaalla ollaan ja aika on kait joskus puolen päivän aikoihin.....näin ovat kertoneet ;)

• Una leona

22.8.1974 illalla varttia vaille kahdeksan, nainen olen ja asun ulkomailla

• Una leona

Una leona lisää vielä, että entisellä työkaverilla oli sama synt.pvä tämä henkilö on venäläinen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3243
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2935
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1385
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1228
    Aihe