No kun kaikki muut täällä kyselee niin ajattelin sitten, että täytyyhän minunkin..hehe!!
Onkos kukaan syntynyt torstaina 22.8.1974?
-Itse tulin muailmaan joskus klo 16-kieppeillä silloin. Muuten ABBA voitti sinä vuonna Euroviistutkin..heh! (Olen syntynyt Ruotsissa)
22.8.1974-syntyviä?
8
730
Vastaukset
- ollaan
heppi pystyssä....
- Jellonatar
Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
-Oletko mies vai nainen?
-Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma. - Jellonatar
Jellonatar kirjoitti:
Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
-Oletko mies vai nainen?
-Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma.En sitten tiedä miksi se likka oli sitten vuotta myöhemmin aloittanut lukion, mutta koska kävivät vain 2-vuotista linjaa niin saatiin koko komppania lakin samaan aikaan.
- tytti
oon syntyny 22.8 nut 1991
- Leijona-74
Täällä pohjoisessa suomessa asustelen ja olen syntynyt tuolloin 22.8.1974 aika taisi olla klo 11.20 tai jotain....näin ovat kertoneet ;)
´Täällä myös yksi 22.8.1974 syntynyt. Koillismaalla ollaan ja aika on kait joskus puolen päivän aikoihin.....näin ovat kertoneet ;)
- Una leona
22.8.1974 illalla varttia vaille kahdeksan, nainen olen ja asun ulkomailla
- Una leona
Una leona lisää vielä, että entisellä työkaverilla oli sama synt.pvä tämä henkilö on venäläinen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362699- 141476
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k41156Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3401099- 531038
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20889- 45790
- 46788
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784