22.8.1974-syntyviä?

Jellonatar

No kun kaikki muut täällä kyselee niin ajattelin sitten, että täytyyhän minunkin..hehe!!
Onkos kukaan syntynyt torstaina 22.8.1974?
-Itse tulin muailmaan joskus klo 16-kieppeillä silloin. Muuten ABBA voitti sinä vuonna Euroviistutkin..heh! (Olen syntynyt Ruotsissa)

8

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan

      heppi pystyssä....

      • Jellonatar

        Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
        -Oletko mies vai nainen?
        -Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma.


      • Jellonatar
        Jellonatar kirjoitti:

        Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
        -Oletko mies vai nainen?
        -Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma.

        En sitten tiedä miksi se likka oli sitten vuotta myöhemmin aloittanut lukion, mutta koska kävivät vain 2-vuotista linjaa niin saatiin koko komppania lakin samaan aikaan.


    • tytti

      oon syntyny 22.8 nut 1991

    • Leijona-74

      Täällä pohjoisessa suomessa asustelen ja olen syntynyt tuolloin 22.8.1974 aika taisi olla klo 11.20 tai jotain....näin ovat kertoneet ;)

    • ´Täällä myös yksi 22.8.1974 syntynyt. Koillismaalla ollaan ja aika on kait joskus puolen päivän aikoihin.....näin ovat kertoneet ;)

    • Una leona

      22.8.1974 illalla varttia vaille kahdeksan, nainen olen ja asun ulkomailla

    • Una leona

      Una leona lisää vielä, että entisellä työkaverilla oli sama synt.pvä tämä henkilö on venäläinen nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe