Paljon on aiheesta ja kyseisetä lääkkeestä aiheita. Itsellä ei ole ollut sivuvaikutuksia, ainakaan vielä, mutta jotenkin tuntuu että hiustenlähtö päälaelta olisi kiihtynyt kuurin aloittamisen jälkeen... Muilla samoja kokemuksia?
1kk finaa takana
huolestunut M26
9337
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Tämä on nimeltään ns. shed-vaihe, missä vanhat hiukset lähtevät pois aiempaa nopeammin. Hiustupet uusiutuvat. Kaikilla tätä vaihetta ei fina aiheuta, mutta kyseessä ei ole muutakuin positiivinen ohimenevä vaihe. Vanhat pois ja uutta tilalle -meininki siis käynnissä.
Olet kyllä todella vähällä päässyt, sillä ihan järjestäen on ilmennyt erilaisia seksuaalisuuden toimintahäiritöitä käsi kädessä finan kanssa kulkien, varsinkin jos niitä on ollut ennestään, niin nyt ei toimi senkään vertaa. Tyypillistä on heikko ja satunnainen erektio, mikä sekin voi lopahtaa kesken tyydytyksen, tätä myöten halut voivat olla tipotiessään ja sperma on kuin vettä ja tulee vain valumalla ulos, joten jos aiot perhettä perustaa, jätät finan joka tapauksessa. Silti saat opettaa naisen seisomaan päällään, sillä perille se ei kuitenkaan roiskaise, mikä on alunperin ollut luontoäidin tarkoitus lisääntymisen suhteen. Finasta palautuminenkin vie useita viikkoja, itselläkin meni väh. 3 viikkoa ja edelleen sama juttu. Tuossa vain alkuun finan perussivareista, mutta lue lisää kokemuksista toisaalta täällä. Tietenkään kaikille ei tule kaikkea tai koskaaan edes, mutta jos tuossa kaikki, niin ole tosiaankin onnellinen.
Myöskään rintojen aristaminen ja kasvu ei ole ollenkaan tavatonta ja käyttäjät muuttuvatkin tavallaan androgyyneiksi kimittäjiksi ja hyvin lihavat kaverit hankkivat manboobseille liivit, kun rinnat hytkyvät ja hiertävät kävellessäkin, juokseminen olisi jo tuskaa. Uimahallissa sinua ei tunnisteta, kun lipunmyyjä ei tiedä, kumman puolen avaimen antaisi, sama ravintolassa ja seuraelämässä ylipäätään. Mutta jos saat hiuksesi takaisin, oletko tosiaan valmis uhraamaan tuon kaiken sen eteen? :D
Tässä oli kärjistäen kirjoitettu, mutta silti jollakin ainakin osa täyttä totta ja arkea. Jokainen finan napsija voi miettiä aika ajoin näitä asioita.
Enää puuttuu, millonkahan menkat alkavat, perkele, koko ajan pelko perseen alla vielä 40-kymppisellä miehelläkin. Oikein runsaat, valtavan kivuliaat ja säännöllisen epäsäännölliset, hehheheh...
Milloin sulla alkoi sivuvaikutuksien ilmeneminen? oletko kauankin käyttänyt finaa? itse viellä kokeilen "tikulla jäätä" ja jatkan käyttöä, niin kauan kun ongelmia ilmenee
Et taida tuntea naisen anatomiaa kovin hyvin. Naisen emätin ei ole mikään loputon tunneli jonka syvyyksiin pitäi lasti ampua. Jos on edes vähänkin mittaa pelissä (kymmenkunta senttiä riittää) niin heppi tökkii kohdunsuuta ja silloin riittää että edes tulee ulos, ei tarvitse lentää. Sormella ulottuu hyvin kohdunsuuhun, joten siinä on mittatikku.
Kyllähän siinä spermassa on aivan riittävästi siittiöitä fianaakin käyttäville, ellei alunperin ole ollut kovin vähän.
"Myöskään rintojen aristaminen ja kasvu ei ole ollenkaan tavatonta ja käyttäjät muuttuvatkin tavallaan androgyyneiksi kimittäjiksi ja hyvin lihavat kaverit hankkivat manboobseille liivit, kun rinnat hytkyvät ja hiertävät kävellessäkin, juokseminen olisi jo tuskaa. Uimahallissa sinua ei tunnisteta, kun lipunmyyjä ei tiedä, kumman puolen avaimen antaisi, sama ravintolassa ja seuraelämässä ylipäätään."
Tuossa tekstissä on jo todella paksua liiottelua. Vaikka munat leikattaisiin pois, ääni ei muutu miksikään. Fina ei pysty tekemään mitään muutoksia ulkonäköön, kyllä se uimahallin kassa antaa sen avaimen miesten puolelle. Rinnat voivat alussa hieman aristaa, mutta fina ei kasvata edes manboobseja, ne tulee muuten vaikka ei söisi finaa.
"Enää puuttuu, millonkahan menkat alkavat, perkele, koko ajan pelko perseen alla vielä 40-kymppisellä miehelläkin. Oikein runsaat, valtavan kivuliaat ja säännöllisen epäsäännölliset, hehheheh... "
Ja aina vaan paranee! Että fina poraisi reiän ja kehittäisi kohdun ja munasarjat. Uskotko itse tuollaiseen soopaan? Jos itsellesi on tullut pahoja oireita finasta, siihen on vaikuttanut eniten korvienväli.
kuinka aloittaja oli tarkoittanut viimeisen lauseen loppukevennykseksi elikkäs vitsiksi?!
M26 on ketjun aloittajan ihan asiallisella kysymyksellä, mihin vastasin parhaan tietoni valossa. Tietenkään en väitä, että kaikki väittämäni olisi ehdottomia totuuksia, kun sitä ei pysty autenttisesti testioloissa toistamaan edes lääkefirmat ja toisekseen, paljonko luulet olevan heillä mielenkiintoa informoida asiakkaitaan, jos vaika sivuoireita ilmenisikin enenimissä määrin jollain jotain, kun itseään kiinnostaa nuo valtavat euromäärät ja markkinaosuudet kakusta. Ja keillä oireita on, ovat monta kertaa ne maan hiljaiset, jotka vaikenevat usein, kärsivät nahoissaan ja lopettavat lääkkeen käytön. Ja voin luvata, että ainakaan kohdallani kolmenkaan viikon tauko ei ole tuonut pienintäkään helpotusta oireisiin, joten lääkkeen puoliintumisaika kehossa on paljon pidempi enkä epäile yhtään, jos jollain on mennyt koko psykofyysinen järjestelmä aivan solmuun.
Itsellä on ollut erektio-ongelmia ja aiemmin tiheää virtsaamistarvetta ja ravintolan vessan portaissa pahimmillaan joutui jo kääntymään, kun rakko ei tyhjene. Urologi on tutkinut ja mitään spesifistä muutosta ei löytynyt. Finaa olen käyttänyt keväästä 2010 asti. En ole gynekologi, enkä mitannut kohdunkauloja niinä harvoina kertoina (tällä tukalla muutenkaan juuri mitään naisia) ja toisekseen fina on lopetettava ajoissa, sillä se aiheuttaa sikiövaurioita. Tuossa sitaatissa ei ollut juurikaan liioittelua, sanoin aivan selvästi: kaikki ei osu kaikille, mutta jos sinulla ei ole, ei todellakaan tarkoita, ettei muilla olisi. Ota vähän selvää ja lue finan oireista ja seuraa keskusteluryhmiä ja tule sitten takaisin. Rintojen kasvu on aivan yleistä ja arkuus ja reilulla ylipainolla rinnat alkavat todella haitata ja hiertää ja tekee naismaiseksi, jollei ole muuten karvankasvua. Joillain on luonnostaan korkea ja naismainen puhetapa ja pukeutuminen androgyyniä, joten vaikkei vedäkän finaa, lippukassalla on todella noloa kysyä jonkun unisexin sukupuolta. Itsekin olen miehenä kauniimpi kuin n.95% naisista ja jos kasvattaisin pitkän tukan ja ko. vaatteet, olisi sama juttu edessä. Itselläkin rinnat jonkin verran kasvaneet, samoin oikea kivestä ja johdinta jomottaa ja silti urologi ei löytänyt mitään poikkeavaa, outoa eikö, alansa spesialistilta. Erektiohäiriöt tulivat parin kuukauden käytöstä.
Nämä oireet ovat totisinta totta ja jos on niin urpo, ettei erota tekstistä edes loppukevennystä, että pystyn jopa nauramaan ja karrikoimaan itselleni ja muille, mahtaa olla siviilissä helvetin ankeaa.
moi! olen 22-vuotias mies, ja aloitin finan (gefina) käytön tammikuun lopussa, eli 2kk sitten. hiuksia lähtee edelleen saman verran (sekä ohimoilta että laelta, vähäsen on lähtenyt mutten sen tarkemmin tässä nyt kuvaile) jollei hieman enemmänkin. aika henkisiä juttuja varmaan. pari viikkoa käytön jälkeen tuntui että hiuksia olisi lähtenyt vähemmän, mutta varmasti vaan henkistä. tuntui myös näyttävän paremmalta. lääkäri sanoi että vaikutus pitäis alkaa 1kk päästä, mutta sen mitä oon lukenut niin ehkä puol vuotta - vuoden saa odotella tuloksia. monet on kyllä kehunut (netissä) odotuksen olevan sen arvoista, saa sitten nähdä. en kuitenkaan ole heittänyt kirvestä kaivoon vaan toivon tuloksien vielä tulevan.
Tervetuloa vaan eunukkien sankkaan joukkoon!
ei ole ainakaan toistaikseksi tullut minkäänlaisia sivuvaikutuksia tämän 2kk aikana.