Hei!
Olen 15 vuotias tyttö joka etsii poikakaveria joka on 15 . Olen aika ujo en niin kaunis mutta tavallinen. kerron itestä sit enemmän kun ollaan tutustuttuu toisiin. Mutta etsin komea , uskollinen , ystävällinen ....
en kesksi enempää. Mutta poikakaverini ei saa polttaa eikä juo alkoholi ´juomaa. siiinä vissiin oli kaikki mitä haluan. jos kiinostaa anna mesesi niin lisään.
Miehiä?
23
721
Vastaukset
- jgmtmjgj
täällä ois sulle 15v poikakaveri
- bboiikkaaaa
Mistä lähtien 15v pikku-pojat o ollu miehiä?
- girl.15
bboiikkaaaa kirjoitti:
Mistä lähtien 15v pikku-pojat o ollu miehiä?
ne on
- girl15..
mese osoite?
- girl5555555555555555
mese osoite?
- tyyttö
mese osoite?
- sama tyyppi
tyyttö kirjoitti:
mese osoite?
oho niiitä tulikin noin monta
- 222224
Missäpäin asut?
- samaa
pohjois-suomessa
- huohhohh
Ei tullu mieleen 15v pennulle et nää "15 vuotiaat miehet" ei ookaan välttämättä ihan 15v vaan jonkun verran vanhempia? Turha sitte itkeä taas kun mentiin jonkun kotiin tapaamaan ja tultiin raiskatuks.
- he1kkinen
Pistäisikkö fbees, vaikka mun meseen. en siellä niin usein kato käy.
[email protected] (joo se on fi) - tietäjä.
seppo myllis on jumala
kannattaisko ehkä poistaa tälläset ilmotukset. houkuttelet vaa pedofiilejä. ei millää pahalla
Tää on tätä nykynuorison seurustelua. Itsekin olen vasta 17 mutta en ikinä edes voisi kuvitella hankkivani seuraa näin.
- rekoistakiinnostunut
oon 15v poju oulusta ja mese on : [email protected]
- aivan varmasti
Joo varmaan olet,15-vuotias ei taida keksiä jotain 1955 vuosilukua ,eihän ne edes muista et on aikaa ennen 2000-lukua.rekkapena1955 :)
Että jätähän tyttö tämä rekoista kiinnostunut räpeltämään oman rekkansa kanssa...
- sepituleejavetää
mukavaa seuraa minusta. Mul on paljon karkkia ja paku ota yhtryttä jos kiinnostaa, Oon vähän vanhempi kyl mese [email protected]
- sasasadsdplåsfgs
jos mesejutteluit haluaa, nii tästä 18-vuotiaan tyypin osote
[email protected] - sepituleejavetää
ei jumansviidu et tule ja vie sepin naista!!!!
- nebuli11
jos oikeesti oot 15 niin kannattaisi kyllä vähän varoa tälläsiä touhuja.... MUTTA voihan se tietenkin niinkin olla että alkuperäisen viestin takana piileekin joku vanha kurppa joka kiimaisena haaveilee saavansa viestejä nuoremmilta poitsuilta.. näistä kun ei koskaan voi tietää kuka on mikä!!!
- sepituleejavetää
sepi tietää kuka sepi on. Sepi jakelee karamellit ja kaikkea jos tulee kyytiin :)))
moi tässä mun messee jos haluut jutella kaikkee [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009