Olen ostamassa Zenithink zt-180 tablet tietokonetta. Laitteessa on yksi normi USB-paikka mihin pitäisi saada huawein E160E nettitikku. Tabletissa on 3G-tuki mutta tuo Huawein tikku ei ole virallisessa tukilistassa. Eli miten tuon saa toimimaan tabletissa jos saa vai jätänkö suosiolla koko laitteen ostamatta?
Zenithink zt-180+
Apuatarvis
4
529
Vastaukset
- androidpad
Huawein nettitikku toimii tässä laitteessa, kokemusta on.
- nosnrthifd
Mites tuon saa siis toimimaan tuossa, kun laite on nyt hankittu
- asd_2
Settings -> Wireless & networks -> 3G EVDO ja wcdma päälle ja katot lähtekö yhteys käyntiin. Kannattaa kokeilla myös pin-koodin poistamista jos ei lähde pelittämään.
- firmaaja_01
Saakohan tuohon laitteeseen suomenkielistä käytöliittymää? Näppäistö ja sanakirjatuki/ohjelmia on olemassa, mutta onko finnish firmwarea olemassakaan tälle kiinalaiselle "Ipad" kopiotuoteelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273703- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412431Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82235- 181665
- 381659
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461603Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2911398- 1351389
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461348