Tuollaisen menopelin olen itselleni varannut.
Ajo pääasiassa moottoritietä.
Kertokaahan kokemuksia -asiallisia.
Auto vielä liikkeessä -onko jotain hyviä kysymyksiä myyjälle tai mihin auton suhteen kannattaa kiinnittää erityishuomiota ennen kaupantekoa...?
Huoltokirjan mukaan huollot tehty asiallisesti (ml n. 110 tkm)
Citroen C5 1.8 Break vm.2001
9
15837
Vastaukset
- Kim
..että takaisinkutsukorjaukset on tehty:
- jäätyvän huohotinputken vaihto
- mustien alumiinivanteiden vaihto
- takavanteiden lunta auraavat jarrukilvet jäätymisen estämiseksi
Muuta en tiedä, etupyörien laakerit on jo varmaankin vaihdettu.
Muuten OK. - hese
Kysele edellisen pitäjän taustoja, siis onkohan
"automies/nainen", ymmärtää miten autoja pidetään.
Huoltokirjat on tänäpäivänä tulleet uskonto kirjoiksi, joihin luotetaan sokeasti. Kirjoihin, onko merkitty kaikki korjaukset, varsinkin takuu-aikana, en henkilökohtaisesti usko koko vihkoon,
joka on tehty täysin myyntitarkoitukseksi, (teen
itse nämä silmämääräiset tarkistukset)enkä maksa
poskettomia summia näistä. Esim. 20t huolto 240E!!
jossa on silmämääräisiä tarkistuksia, ei helkkari,
osaan itse. Täyssynt.öljyn ja suodattimen vaihto varaosaliikkeessä 35E! Ainahan on riski, kun ostaa käytetyn,varsinkin yksityiseltä, siinä ei päde kuluttajasuojalaki, vaikkakaan ei se trokarikaan ihan "rehellinen" ole. Itselläni on C5- 11/02,takuuta jäljellä puoli vuotta, ei mitään isompaa,jousipallot taakse vaihdettu kaksi kertaa,turhaan,
sillä kolina johtui ovien lukkojen säädöistä.
Pakosarja vaihdettu, sisällä pelti irti, piti pärinää, takajarruihin lumisuoja, talvella jarrut jäätyivät.Vaihdekepin suojanahka puhki, vaihdettu,kuskin ovessa nappulakonsoli vaihdettu, pissapojan
suuttimet vaihdettu, nämä kuuluneet takuun piiriin.
Yhteenveto: auto muuten pelaa, erittäin hyvä kyyti, kulutus jos ajaa "nätisti" 6 ja 7 litran välille.Sitten vielä, tyhjäkäynti kuumana aaltoilee, testeri näyttää, ok ja aina vaan aaltoilee, tulpat vaihdettu, eikun aaltoilee,että silleen.....- hese
Ajettu 26tuhatta
- hese
hese kirjoitti:
Ajettu 26tuhatta
- vielä yksi takuukorjaus; huohottimen vastus takuuseen. En tiedä, onkohan nämä tässä, vai
tuleekohan lisää, tuntuu kuin olis maanantai kpl. - japi
hese kirjoitti:
- vielä yksi takuukorjaus; huohottimen vastus takuuseen. En tiedä, onkohan nämä tässä, vai
tuleekohan lisää, tuntuu kuin olis maanantai kpl.C5 1,8 koneella on bensasyöppö mopo. Kone on totaalisen alitehoinen koriin nähden. Kyllähän se kulkee kun sen vauhtiin saa mutta kun ei sitä tahdo saada vauhtiin...
Vikoja enemmän kuin lääkäri määrää. 5 ylimääräistä korjaamoreissua ja mittarissa 18500 km. Rekisteröity 10/2003.
- arska
Älä maksa liikaa. Toivottavasti ei yli 15000eur.
Hinnat tippuu nopeasti.- tippumisesta
Mikä nyt on sitten nopeaa. Käytettyjen hinnat näyttävät parin vuoden ikäisissä noudattelevan uusien hintaeroja. Miten sitten lisävuodet ja -kilometrit vaikuttavat, jää nähtäväksi.
Seuraavassa vuoden 2002 alle 60000 km ajettujen autojen (1.6-2.0 bensamallit) pyyntihintoja liikkeissä. Lähde autotalli.com.
C5 21700-26900
Avensis 19900-26990
Laguna 19900-25400
Mondeo 22400-30900
Passat 24900-29900
Vectra 22700-29900
- ei kannata
Moi
Itse en suosittelesi sinulle citikka c5:tosta näistä syistä:
Hidas kiidhyttäminen 0-100
tehoton moottori
halvan oloinen sisältä
natisevat ikkunat
plussat:
Hyvät stereot
hyvät kaijuttimet
hyvän näköinen
tilava
hyväntuiset penkit
ihana istua
Mulla on toillainen c5 farmari.
Älä ikinä osta Citroën:nia!
Usko- Hyvä auto
Osta!
Parempi kuin Toyota!
Ei kannata ostaa sedania,se on aika tehoton.
Itselläni on c5 farmari,2.2 litrasella moottorilla.
Suosittelen autoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082356
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799