Annetaan lentoliput eniten tarjoavalle

Ilmaiseksi Israeliin

Huutokaupataan lentoliput Tel Aviviin (2kpl). Matkustat maaliskuussa 10.-23.3.2011. Laskeudut välillä Amsterdamiin. Lähtöhintana vain lentolippujen nimenmuutoksesta aiheutuva kulukorvausten maksu. Hyödynnä mahdollisuutesi!

3

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valioluokan myyjä

Aloitusviestissä ei ole mitään ilmaista tarjolla eikä mitään anneta ilman rahaa.

Jo pelkästään nimenmuutoksesta aiheutuva maksu hoidetaan käsittääkseni rahalla joten vaikka olisit ainoa joka liput haluaa joudut niistä jotain maksamaan.

Koska kyseessä on huutokauppa niin uskon että huutajia ilmaantuu enemmän kuin yksi ja liput luonnollisesti "MYYDÄÄN" eniten rahaa tarjoavalle ja mitään ei ilmaiseksi anneta.

Mitään yhteystietoja MYYJÄ ei kuitenkaan ole MYYNTI-ILMOITUKSEENSA laittanut joten luultavasti koko juttu on vain huijausta.

Käsittääkseni tällä keskustelufoorumin osalla ei saa myydä mitään ja myynti-ilmoituskin on vähintäänkin harhaanjohtava ja epäilyttävä joten laitoin ylläpidolle pyynnön poistaa koko ketjun.

• Ilmaiseksi Israeliin

Ilmaiseksi saa. Yhteystiedot saa vastaamalla osoitteeseen [email protected]. Vain 75 euroa tarvitaan nimenmuutoksesta aiheutuviin kuluihin.

• Ilmaiseksi Israeliin
        Ilmaiseksi Israeliin kirjoitti:

Ilmaiseksi saa. Yhteystiedot saa vastaamalla osoitteeseen [email protected]. Vain 75 euroa tarvitaan nimenmuutoksesta aiheutuviin kuluihin.

Kyseiseen klm:n lentoon ei saanutkaan nimenmuutosta edes erillismaksusta. Pitää sittenkin tilata kokonaan uusi lento..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe