Paras kampaamo?

vinkkejä kaipaava

Juuri paikkakunnalle muuttaneena etsiskelen Paimiosta hyvää kampaajaa, muttei ihan hakuammunnallakaan viitsisi lähteä kokeilemaan. Kokemuksia?

38

8928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kampaamoita..

      ja kelvollisia melkein kaikki.
      Makuasioista voi aina kiistellä ja henkilökemiat ratkaisevat paljon, mutta minä annan ääneni Annelille.
      Olen yli kahden vuosikymmenen aikana käynyt useimmissa paimiolaispartureissa.

      • "Ne paremmat"!.

        No,jos Annelille...."pravoo"!! Onnea !


      • Anonyymi

        Anneli jo n. 100 v ?


    • yks vaan

      Tuijan hiustalli on paras!!

      • karvainen esau

        Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?


      • hevosharja
        karvainen esau kirjoitti:

        Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?

        Mistä päättelit noiden olevan naisten juttuja? Kampaamon omistajien nimistäkö??
        Valitettavasti en ole Paimiossa törmännyt miespuoliseen kampaajaan... vaikka täällä 35 vuotta olen kuljeksinut.
        Nykyisin ei ole juuri pelkkiä partureita, kampaamoissa kyllä leikataan miesten hiukset!
        Sitäpaitsi olen huomannut, että miehet ne vasta värjäyttää, sävyttää ja stailauttaa päätään... ja partojaan!
        Anneli osaa ja on monen miehen suosikki ja Style ja Rissanen myös.


      • exexex.
        hevosharja kirjoitti:

        Mistä päättelit noiden olevan naisten juttuja? Kampaamon omistajien nimistäkö??
        Valitettavasti en ole Paimiossa törmännyt miespuoliseen kampaajaan... vaikka täällä 35 vuotta olen kuljeksinut.
        Nykyisin ei ole juuri pelkkiä partureita, kampaamoissa kyllä leikataan miesten hiukset!
        Sitäpaitsi olen huomannut, että miehet ne vasta värjäyttää, sävyttää ja stailauttaa päätään... ja partojaan!
        Anneli osaa ja on monen miehen suosikki ja Style ja Rissanen myös.

        Anneli osaa.......valita asiakkaat......rikkaat "vanhat rouvat".....juu !


      • teremätiedänkaiken
        karvainen esau kirjoitti:

        Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?

        Parturi-Kampaamo Salsa älkää ikinä kokeilko matkahuollonviressä olevaa saat tuolta salsasta jo kolmasosan halvemmalla miesten hiusten leikkkuu maksoi 8e salsassa


      • pacific
        teremätiedänkaiken kirjoitti:

        Parturi-Kampaamo Salsa älkää ikinä kokeilko matkahuollonviressä olevaa saat tuolta salsasta jo kolmasosan halvemmalla miesten hiusten leikkkuu maksoi 8e salsassa

        olisko pitänyt tajuta jotain ?


      • Anonyymi

        Sama ko Anneli?


    • Tukka kuntoon

      Passari!!!! Ehdottomasti!! Hyvä hinta/laatusuhde,mukavat parturi-kampaajat ja toimiva..Kannattaa vaan varata ajoissa ajat,ovat suosittuja ja aikaa ei kyllä heti saa!! :) Sopii niin naisille,miehille,kuin lapsillekkin!

      • edullisin vaihtoehto

        Mä pruukaan käydä Pussitien perukoilla. Lea leikkaa niin halvalla.


      • Muumimamma.

        Niin,itsensä mainostaminen on kai typerää.......!!!!!!! Tekis ensin kunnon työn ja sitten kehuisi !!!!


      • kokoikäpaimiossa
        Muumimamma. kirjoitti:

        Niin,itsensä mainostaminen on kai typerää.......!!!!!!! Tekis ensin kunnon työn ja sitten kehuisi !!!!

        Testaappa Parturi-kampaamo Salsaa ja työntekijää nimeltä Tuija hyvää jälkeä tulee ja hyvät hinnat


      • vaihtanut kampaajaa
        kokoikäpaimiossa kirjoitti:

        Testaappa Parturi-kampaamo Salsaa ja työntekijää nimeltä Tuija hyvää jälkeä tulee ja hyvät hinnat

        Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.


      • elämän suolan jano
        vaihtanut kampaajaa kirjoitti:

        Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.

        No sehän ne parturikäynnit juuri mielenkiintoiseksi tekeekin, että kuulee aina uusimmat juorut. Kuka sitä nyt tyhjästä maksaisi, kun karvojakaan ei ole enää paljon?


      • kokoikäpaimiossa
        elämän suolan jano kirjoitti:

        No sehän ne parturikäynnit juuri mielenkiintoiseksi tekeekin, että kuulee aina uusimmat juorut. Kuka sitä nyt tyhjästä maksaisi, kun karvojakaan ei ole enää paljon?

        Samaa mieltä niit on kiva kuunnella mut älkää kertoko sellasii asioita mitä ette halua liikkuvan se on ihan teidän oma mokanne et ei siin sit mitään :I


      • mar$u
        vaihtanut kampaajaa kirjoitti:

        Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.

        oon kuullut, ettet ole ainoa, jolle juorutaan.


      • vakiasiakaS
        kokoikäpaimiossa kirjoitti:

        Samaa mieltä niit on kiva kuunnella mut älkää kertoko sellasii asioita mitä ette halua liikkuvan se on ihan teidän oma mokanne et ei siin sit mitään :I

        niin.se on sillee,et jos kuulee asioita mitäsanotaan juoruksi ja niitä levittelet eteenpäin,niin kukahan se on se juoruämmä tai -äijä.
        Salsassa Mandi osaa naisten hiukset laittaa laadukkaasti. Nimim,vakiasiakas


    • mar$u

      Style ja passari on 2 kesto-suosikkiani :)

    • polkkapää

      Minusta Taimari Matkahuollon vieressä on paras.

    • Sirkka-liisa6

      Kaikkein viisainta on , kun laitat kypärän päähän ja leikkaat itse!!

      • ruikuttajatrutisee

        ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.


      • paimiopeemar
        ruikuttajatrutisee kirjoitti:

        ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.

        Itse käynyt salsassa ja on hyvät palvelut/parturit/kampaajat !


      • Anonyymi
        ruikuttajatrutisee kirjoitti:

        ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.

        Salsassa juorutaan... Jos juorut kiinnostaa niin sinne.. Minua ei kiinnosta. Vaihdoin paikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salsassa juorutaan... Jos juorut kiinnostaa niin sinne.. Minua ei kiinnosta. Vaihdoin paikkaa

        Sama homma,vaihdoin myös paikkaa ja ne hinnat?? rupee epäilyttämään että käytetäänkö edes kunnon tuotteita kun hinnat niin halvat! Joo halpojen hintojen perässä juoksijoiden ja juorokellojen paikka


    • Jats

      Mä tykkään käydä BOBIssa, kiitti tytöt loistavasta palvelusta, jos näitä luette!!

    • Nenuliini .

      Hiushuone Bobi on hyvä, ovat avoinna seuraavasti:

      ma, to, pe 9-17
      ti-ke 9-20
      la 9-14
      Yhteystiedot:
      Vistantie 10, 21530 Paimio
      Email [email protected]
      Puh. 02 4705 700

    • nupusti

      saoni on kans hyvä, hyvänilmankampaamo

    • Anonyymi

      Parturi-kampaamo Prune Ylä-Vistalla on tosi hyvä ja ammattitaitoinen,juuri Paimioon muuttaneena päätin kokeilla tuttavani suosituksesta ja ei tarvinnut pettyä!

      • Anonyymi

        Ehdottomasti Salsa, hyvät kampaajat ja hinta kohdillaan.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä!Prune on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä!Prune on paras

        Prunelle ääni täältäkin


    • Anonyymi

      Alan yrittäjät. Keskustella saa mutta muiden asioita ei levitellä mitään vaikka asiakas itse jotain puheeksi ottaa.

      • Anonyymi

        samaa mieltä ,tiedän ainakin kaksi paikkaa missä näin tapahtuu,taidan minäkin seuraavaksi kokeilla tuota Prunea ,siellä en ole vielä köynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä ,tiedän ainakin kaksi paikkaa missä näin tapahtuu,taidan minäkin seuraavaksi kokeilla tuota Prunea ,siellä en ole vielä köynyt

        Suosittelen Apilaa 👍😂


    • Anonyymi

      Kuittia et saa keltään.

    • Anonyymi

      Itse en käy Paimion kampaamoissa. En edes Turun. Helsingissä on kampaamo jossa käyn ja saan aina sellaisen mitä haluan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe