Juuri paikkakunnalle muuttaneena etsiskelen Paimiosta hyvää kampaajaa, muttei ihan hakuammunnallakaan viitsisi lähteä kokeilemaan. Kokemuksia?
Paras kampaamo?
38
11044
Vastaukset
- on kampaamoita..
ja kelvollisia melkein kaikki.
Makuasioista voi aina kiistellä ja henkilökemiat ratkaisevat paljon, mutta minä annan ääneni Annelille.
Olen yli kahden vuosikymmenen aikana käynyt useimmissa paimiolaispartureissa.- "Ne paremmat"!.
No,jos Annelille...."pravoo"!! Onnea !
- Anonyymi
Anneli jo n. 100 v ?
- yks vaan
Tuijan hiustalli on paras!!
- karvainen esau
Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?
- hevosharja
karvainen esau kirjoitti:
Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?
Mistä päättelit noiden olevan naisten juttuja? Kampaamon omistajien nimistäkö??
Valitettavasti en ole Paimiossa törmännyt miespuoliseen kampaajaan... vaikka täällä 35 vuotta olen kuljeksinut.
Nykyisin ei ole juuri pelkkiä partureita, kampaamoissa kyllä leikataan miesten hiukset!
Sitäpaitsi olen huomannut, että miehet ne vasta värjäyttää, sävyttää ja stailauttaa päätään... ja partojaan!
Anneli osaa ja on monen miehen suosikki ja Style ja Rissanen myös. - exexex.
hevosharja kirjoitti:
Mistä päättelit noiden olevan naisten juttuja? Kampaamon omistajien nimistäkö??
Valitettavasti en ole Paimiossa törmännyt miespuoliseen kampaajaan... vaikka täällä 35 vuotta olen kuljeksinut.
Nykyisin ei ole juuri pelkkiä partureita, kampaamoissa kyllä leikataan miesten hiukset!
Sitäpaitsi olen huomannut, että miehet ne vasta värjäyttää, sävyttää ja stailauttaa päätään... ja partojaan!
Anneli osaa ja on monen miehen suosikki ja Style ja Rissanen myös.Anneli osaa.......valita asiakkaat......rikkaat "vanhat rouvat".....juu !
- teremätiedänkaiken
karvainen esau kirjoitti:
Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?
Parturi-Kampaamo Salsa älkää ikinä kokeilko matkahuollonviressä olevaa saat tuolta salsasta jo kolmasosan halvemmalla miesten hiusten leikkkuu maksoi 8e salsassa
- pacific
teremätiedänkaiken kirjoitti:
Parturi-Kampaamo Salsa älkää ikinä kokeilko matkahuollonviressä olevaa saat tuolta salsasta jo kolmasosan halvemmalla miesten hiusten leikkkuu maksoi 8e salsassa
olisko pitänyt tajuta jotain ?
- Anonyymi
Sama ko Anneli?
- Tukka kuntoon
Passari!!!! Ehdottomasti!! Hyvä hinta/laatusuhde,mukavat parturi-kampaajat ja toimiva..Kannattaa vaan varata ajoissa ajat,ovat suosittuja ja aikaa ei kyllä heti saa!! :) Sopii niin naisille,miehille,kuin lapsillekkin!
- edullisin vaihtoehto
Mä pruukaan käydä Pussitien perukoilla. Lea leikkaa niin halvalla.
- Muumimamma.
Niin,itsensä mainostaminen on kai typerää.......!!!!!!! Tekis ensin kunnon työn ja sitten kehuisi !!!!
- kokoikäpaimiossa
Muumimamma. kirjoitti:
Niin,itsensä mainostaminen on kai typerää.......!!!!!!! Tekis ensin kunnon työn ja sitten kehuisi !!!!
Testaappa Parturi-kampaamo Salsaa ja työntekijää nimeltä Tuija hyvää jälkeä tulee ja hyvät hinnat
- vaihtanut kampaajaa
kokoikäpaimiossa kirjoitti:
Testaappa Parturi-kampaamo Salsaa ja työntekijää nimeltä Tuija hyvää jälkeä tulee ja hyvät hinnat
Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.
- elämän suolan jano
vaihtanut kampaajaa kirjoitti:
Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.
No sehän ne parturikäynnit juuri mielenkiintoiseksi tekeekin, että kuulee aina uusimmat juorut. Kuka sitä nyt tyhjästä maksaisi, kun karvojakaan ei ole enää paljon?
- kokoikäpaimiossa
elämän suolan jano kirjoitti:
No sehän ne parturikäynnit juuri mielenkiintoiseksi tekeekin, että kuulee aina uusimmat juorut. Kuka sitä nyt tyhjästä maksaisi, kun karvojakaan ei ole enää paljon?
Samaa mieltä niit on kiva kuunnella mut älkää kertoko sellasii asioita mitä ette halua liikkuvan se on ihan teidän oma mokanne et ei siin sit mitään :I
- mar$u
vaihtanut kampaajaa kirjoitti:
Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.
oon kuullut, ettet ole ainoa, jolle juorutaan.
- vakiasiakaS
kokoikäpaimiossa kirjoitti:
Samaa mieltä niit on kiva kuunnella mut älkää kertoko sellasii asioita mitä ette halua liikkuvan se on ihan teidän oma mokanne et ei siin sit mitään :I
niin.se on sillee,et jos kuulee asioita mitäsanotaan juoruksi ja niitä levittelet eteenpäin,niin kukahan se on se juoruämmä tai -äijä.
Salsassa Mandi osaa naisten hiukset laittaa laadukkaasti. Nimim,vakiasiakas
- mar$u
Style ja passari on 2 kesto-suosikkiani :)
- polkkapää
Minusta Taimari Matkahuollon vieressä on paras.
- Sirkka-liisa6
Kaikkein viisainta on , kun laitat kypärän päähän ja leikkaat itse!!
- ruikuttajatrutisee
ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.
- paimiopeemar
ruikuttajatrutisee kirjoitti:
ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.
Itse käynyt salsassa ja on hyvät palvelut/parturit/kampaajat !
- Anonyymi
ruikuttajatrutisee kirjoitti:
ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.
Salsassa juorutaan... Jos juorut kiinnostaa niin sinne.. Minua ei kiinnosta. Vaihdoin paikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salsassa juorutaan... Jos juorut kiinnostaa niin sinne.. Minua ei kiinnosta. Vaihdoin paikkaa
Sama homma,vaihdoin myös paikkaa ja ne hinnat?? rupee epäilyttämään että käytetäänkö edes kunnon tuotteita kun hinnat niin halvat! Joo halpojen hintojen perässä juoksijoiden ja juorokellojen paikka
- Jats
Mä tykkään käydä BOBIssa, kiitti tytöt loistavasta palvelusta, jos näitä luette!!
- Nenuliini .
Hiushuone Bobi on hyvä, ovat avoinna seuraavasti:
ma, to, pe 9-17
ti-ke 9-20
la 9-14
Yhteystiedot:
Vistantie 10, 21530 Paimio
Email [email protected]
Puh. 02 4705 700 - nupusti
saoni on kans hyvä, hyvänilmankampaamo
- Anonyymi
Parturi-kampaamo Prune Ylä-Vistalla on tosi hyvä ja ammattitaitoinen,juuri Paimioon muuttaneena päätin kokeilla tuttavani suosituksesta ja ei tarvinnut pettyä!
- Anonyymi
Ehdottomasti Salsa, hyvät kampaajat ja hinta kohdillaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä!Prune on paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä!Prune on paras
Prunelle ääni täältäkin
- Anonyymi
Alan yrittäjät. Keskustella saa mutta muiden asioita ei levitellä mitään vaikka asiakas itse jotain puheeksi ottaa.
- Anonyymi
samaa mieltä ,tiedän ainakin kaksi paikkaa missä näin tapahtuu,taidan minäkin seuraavaksi kokeilla tuota Prunea ,siellä en ole vielä köynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa mieltä ,tiedän ainakin kaksi paikkaa missä näin tapahtuu,taidan minäkin seuraavaksi kokeilla tuota Prunea ,siellä en ole vielä köynyt
Suosittelen Apilaa 👍😂
- Anonyymi
Kuittia et saa keltään.
- Anonyymi
Itse en käy Paimion kampaamoissa. En edes Turun. Helsingissä on kampaamo jossa käyn ja saan aina sellaisen mitä haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483