Paras kampaamo?

vinkkejä kaipaava

Juuri paikkakunnalle muuttaneena etsiskelen Paimiosta hyvää kampaajaa, muttei ihan hakuammunnallakaan viitsisi lähteä kokeilemaan. Kokemuksia?

38

11044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kampaamoita..

      ja kelvollisia melkein kaikki.
      Makuasioista voi aina kiistellä ja henkilökemiat ratkaisevat paljon, mutta minä annan ääneni Annelille.
      Olen yli kahden vuosikymmenen aikana käynyt useimmissa paimiolaispartureissa.

      • "Ne paremmat"!.

        No,jos Annelille...."pravoo"!! Onnea !


      • Anonyymi

        Anneli jo n. 100 v ?


    • yks vaan

      Tuijan hiustalli on paras!!

      • karvainen esau

        Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?


      • hevosharja
        karvainen esau kirjoitti:

        Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?

        Mistä päättelit noiden olevan naisten juttuja? Kampaamon omistajien nimistäkö??
        Valitettavasti en ole Paimiossa törmännyt miespuoliseen kampaajaan... vaikka täällä 35 vuotta olen kuljeksinut.
        Nykyisin ei ole juuri pelkkiä partureita, kampaamoissa kyllä leikataan miesten hiukset!
        Sitäpaitsi olen huomannut, että miehet ne vasta värjäyttää, sävyttää ja stailauttaa päätään... ja partojaan!
        Anneli osaa ja on monen miehen suosikki ja Style ja Rissanen myös.


      • exexex.
        hevosharja kirjoitti:

        Mistä päättelit noiden olevan naisten juttuja? Kampaamon omistajien nimistäkö??
        Valitettavasti en ole Paimiossa törmännyt miespuoliseen kampaajaan... vaikka täällä 35 vuotta olen kuljeksinut.
        Nykyisin ei ole juuri pelkkiä partureita, kampaamoissa kyllä leikataan miesten hiukset!
        Sitäpaitsi olen huomannut, että miehet ne vasta värjäyttää, sävyttää ja stailauttaa päätään... ja partojaan!
        Anneli osaa ja on monen miehen suosikki ja Style ja Rissanen myös.

        Anneli osaa.......valita asiakkaat......rikkaat "vanhat rouvat".....juu !


      • teremätiedänkaiken
        karvainen esau kirjoitti:

        Mutta mistä löytyisi paras parturi puolestaan raavaalle miehelle, kun nuo tuntuisivat olevan vaan naisten juttuja?

        Parturi-Kampaamo Salsa älkää ikinä kokeilko matkahuollonviressä olevaa saat tuolta salsasta jo kolmasosan halvemmalla miesten hiusten leikkkuu maksoi 8e salsassa


      • pacific
        teremätiedänkaiken kirjoitti:

        Parturi-Kampaamo Salsa älkää ikinä kokeilko matkahuollonviressä olevaa saat tuolta salsasta jo kolmasosan halvemmalla miesten hiusten leikkkuu maksoi 8e salsassa

        olisko pitänyt tajuta jotain ?


      • Anonyymi

        Sama ko Anneli?


    • Tukka kuntoon

      Passari!!!! Ehdottomasti!! Hyvä hinta/laatusuhde,mukavat parturi-kampaajat ja toimiva..Kannattaa vaan varata ajoissa ajat,ovat suosittuja ja aikaa ei kyllä heti saa!! :) Sopii niin naisille,miehille,kuin lapsillekkin!

      • edullisin vaihtoehto

        Mä pruukaan käydä Pussitien perukoilla. Lea leikkaa niin halvalla.


      • Muumimamma.

        Niin,itsensä mainostaminen on kai typerää.......!!!!!!! Tekis ensin kunnon työn ja sitten kehuisi !!!!


      • kokoikäpaimiossa
        Muumimamma. kirjoitti:

        Niin,itsensä mainostaminen on kai typerää.......!!!!!!! Tekis ensin kunnon työn ja sitten kehuisi !!!!

        Testaappa Parturi-kampaamo Salsaa ja työntekijää nimeltä Tuija hyvää jälkeä tulee ja hyvät hinnat


      • vaihtanut kampaajaa
        kokoikäpaimiossa kirjoitti:

        Testaappa Parturi-kampaamo Salsaa ja työntekijää nimeltä Tuija hyvää jälkeä tulee ja hyvät hinnat

        Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.


      • elämän suolan jano
        vaihtanut kampaajaa kirjoitti:

        Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.

        No sehän ne parturikäynnit juuri mielenkiintoiseksi tekeekin, että kuulee aina uusimmat juorut. Kuka sitä nyt tyhjästä maksaisi, kun karvojakaan ei ole enää paljon?


      • kokoikäpaimiossa
        elämän suolan jano kirjoitti:

        No sehän ne parturikäynnit juuri mielenkiintoiseksi tekeekin, että kuulee aina uusimmat juorut. Kuka sitä nyt tyhjästä maksaisi, kun karvojakaan ei ole enää paljon?

        Samaa mieltä niit on kiva kuunnella mut älkää kertoko sellasii asioita mitä ette halua liikkuvan se on ihan teidän oma mokanne et ei siin sit mitään :I


      • mar$u
        vaihtanut kampaajaa kirjoitti:

        Työnsä taitaa , mutta lopetin käynnin, kun juoruaa niin paljon toisten asioita, tuli sellainen olo, et kun pehvas nostaa penkiltä, niin seuraavalle juorutaan mun asioista.Nyt kun käyn Pirjo hiuspalvelussa, niin yhtä hyvää työtä tekee Pirjo ja yhtään ei juorua, todella ammattitaitoinen ja hyvää palvelua saa.

        oon kuullut, ettet ole ainoa, jolle juorutaan.


      • vakiasiakaS
        kokoikäpaimiossa kirjoitti:

        Samaa mieltä niit on kiva kuunnella mut älkää kertoko sellasii asioita mitä ette halua liikkuvan se on ihan teidän oma mokanne et ei siin sit mitään :I

        niin.se on sillee,et jos kuulee asioita mitäsanotaan juoruksi ja niitä levittelet eteenpäin,niin kukahan se on se juoruämmä tai -äijä.
        Salsassa Mandi osaa naisten hiukset laittaa laadukkaasti. Nimim,vakiasiakas


    • mar$u

      Style ja passari on 2 kesto-suosikkiani :)

    • polkkapää

      Minusta Taimari Matkahuollon vieressä on paras.

    • Sirkka-liisa6

      Kaikkein viisainta on , kun laitat kypärän päähän ja leikkaat itse!!

      • ruikuttajatrutisee

        ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.


      • paimiopeemar
        ruikuttajatrutisee kirjoitti:

        ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.

        Itse käynyt salsassa ja on hyvät palvelut/parturit/kampaajat !


      • Anonyymi
        ruikuttajatrutisee kirjoitti:

        ei se halpa hinta merkkaa mitään. itse haluan ainakin osaavan tekijän.

        Salsassa juorutaan... Jos juorut kiinnostaa niin sinne.. Minua ei kiinnosta. Vaihdoin paikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salsassa juorutaan... Jos juorut kiinnostaa niin sinne.. Minua ei kiinnosta. Vaihdoin paikkaa

        Sama homma,vaihdoin myös paikkaa ja ne hinnat?? rupee epäilyttämään että käytetäänkö edes kunnon tuotteita kun hinnat niin halvat! Joo halpojen hintojen perässä juoksijoiden ja juorokellojen paikka


    • Jats

      Mä tykkään käydä BOBIssa, kiitti tytöt loistavasta palvelusta, jos näitä luette!!

    • Nenuliini .

      Hiushuone Bobi on hyvä, ovat avoinna seuraavasti:

      ma, to, pe 9-17
      ti-ke 9-20
      la 9-14
      Yhteystiedot:
      Vistantie 10, 21530 Paimio
      Email [email protected]
      Puh. 02 4705 700

    • nupusti

      saoni on kans hyvä, hyvänilmankampaamo

    • Anonyymi

      Parturi-kampaamo Prune Ylä-Vistalla on tosi hyvä ja ammattitaitoinen,juuri Paimioon muuttaneena päätin kokeilla tuttavani suosituksesta ja ei tarvinnut pettyä!

      • Anonyymi

        Ehdottomasti Salsa, hyvät kampaajat ja hinta kohdillaan.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä!Prune on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä!Prune on paras

        Prunelle ääni täältäkin


    • Anonyymi

      Alan yrittäjät. Keskustella saa mutta muiden asioita ei levitellä mitään vaikka asiakas itse jotain puheeksi ottaa.

      • Anonyymi

        samaa mieltä ,tiedän ainakin kaksi paikkaa missä näin tapahtuu,taidan minäkin seuraavaksi kokeilla tuota Prunea ,siellä en ole vielä köynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä ,tiedän ainakin kaksi paikkaa missä näin tapahtuu,taidan minäkin seuraavaksi kokeilla tuota Prunea ,siellä en ole vielä köynyt

        Suosittelen Apilaa 👍😂


    • Anonyymi

      Kuittia et saa keltään.

    • Anonyymi

      Itse en käy Paimion kampaamoissa. En edes Turun. Helsingissä on kampaamo jossa käyn ja saan aina sellaisen mitä haluan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe