Mihin sinä

USKOT?

15

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • karavaanari-Risto

        Monelleko tuossa GW:ssä on makuupaikat ja onko vesikiertolämmitys?

        Meillä on tuossa Fiat-Adriassa molemmat että kannattaako vaihtaa? Näytti tuo GoldWing kuitenkin hieman pienemmältä kuin nyky-matkailuautomme...liekö Hondan pituuskin alle 7,5 metriä, näytti vähän ahtaalta.


      • kohta 50
        karavaanari-Risto kirjoitti:

        Monelleko tuossa GW:ssä on makuupaikat ja onko vesikiertolämmitys?

        Meillä on tuossa Fiat-Adriassa molemmat että kannattaako vaihtaa? Näytti tuo GoldWing kuitenkin hieman pienemmältä kuin nyky-matkailuautomme...liekö Hondan pituuskin alle 7,5 metriä, näytti vähän ahtaalta.

        varmasti matkailu autossa on paremmat tilat reissaamiseen ei kastu sateella voi nukkua lämpimässä,
        vähän turhan iso taas jos mennään oikein mutkateille ja tehoton jos lähdetäään kunnon alppiteille mutta
        silloin vois taas matkustaa tavallisella henkilö autolla mahtuu tavaraa kyytiin ja pysyy sateen sattuessa kuivana ja on lämmin.
        Niin kumminkin miksi minä valitsen moottoripyörän jos lähden reissuun. on välillä kylmä ja kaikki ajovarusteet ovat kosteita ja haisee siihen ei taida löytyä vastausta.


      • Mika++
        karavaanari-Risto kirjoitti:

        Monelleko tuossa GW:ssä on makuupaikat ja onko vesikiertolämmitys?

        Meillä on tuossa Fiat-Adriassa molemmat että kannattaako vaihtaa? Näytti tuo GoldWing kuitenkin hieman pienemmältä kuin nyky-matkailuautomme...liekö Hondan pituuskin alle 7,5 metriä, näytti vähän ahtaalta.

        Matkailuauton hinnalla nukkuu aika monta yötä majoituspalveluja tarjoavassa yrityksessä. Välttyy siivoamiselta. Puhtaat lakanat joka yö. Valmis aamupala. Jos mukavuutta haluaa, niin paremmin sen motoilulla tavoittaa. Ja moto kulkee ihan eri tavalla. Matkailuautot on tien tukkeena. En kykenis nauttimaan matkailuautolla ajamisesta enkä siinä elämisestä. Vähän semmoista kassialmatouhua. Makuasia.


      • bikkeri
        karavaanari-Risto kirjoitti:

        Monelleko tuossa GW:ssä on makuupaikat ja onko vesikiertolämmitys?

        Meillä on tuossa Fiat-Adriassa molemmat että kannattaako vaihtaa? Näytti tuo GoldWing kuitenkin hieman pienemmältä kuin nyky-matkailuautomme...liekö Hondan pituuskin alle 7,5 metriä, näytti vähän ahtaalta.

        Ikuisesti voi kiistellä siitä, miten paljon mukavuutta moottoripyörän pitää tarjota. Henkilökohtaisesti en tollasella Goldwingillä ole ajanut,mutta kai se on hyväkin kun Eurooppaan lähtee ajamaan. Mutta tuskin kiva kotinurkkien koluamisessa . Kyllä minun ihannepyörässäni pitää olla enemmän "munaa" eli jollain tapaa liian hienostunut toi Hondan matkasohva on mulle. Mun pitää aistia motskarilla kunnolla ympäristö enkä tajua kun tuolla hehtaarikatteen takana laiskasti lökötellään ja korvastereoista musaa kuunnellen "moottoripyöräillään". Toki Suomessa pitää jonkinmoinen kate olla kun ilmasto on karunpuoleinen keskikesää lukuunottamatta. Mä valitsisin kumminkin Hondalta mieluummin tän uuden 1200 VFR jos "raha ei olisi mikään ongelma". Vaikka loppujen lopuksi se vissiin on se ja sama mikä pyörä peffan alla on, kunhan siinä on vaan kaksi pyörää. Tai kolme.


      • Mika++
        bikkeri kirjoitti:

        Ikuisesti voi kiistellä siitä, miten paljon mukavuutta moottoripyörän pitää tarjota. Henkilökohtaisesti en tollasella Goldwingillä ole ajanut,mutta kai se on hyväkin kun Eurooppaan lähtee ajamaan. Mutta tuskin kiva kotinurkkien koluamisessa . Kyllä minun ihannepyörässäni pitää olla enemmän "munaa" eli jollain tapaa liian hienostunut toi Hondan matkasohva on mulle. Mun pitää aistia motskarilla kunnolla ympäristö enkä tajua kun tuolla hehtaarikatteen takana laiskasti lökötellään ja korvastereoista musaa kuunnellen "moottoripyöräillään". Toki Suomessa pitää jonkinmoinen kate olla kun ilmasto on karunpuoleinen keskikesää lukuunottamatta. Mä valitsisin kumminkin Hondalta mieluummin tän uuden 1200 VFR jos "raha ei olisi mikään ongelma". Vaikka loppujen lopuksi se vissiin on se ja sama mikä pyörä peffan alla on, kunhan siinä on vaan kaksi pyörää. Tai kolme.

        Mulla on periaatteessa samat fiilikset. Pyörä saa olla konstailematon peruslaite. Viime vuonna tuli laitettua uus ajotakki paremmilla suojilla, mutta mä en tarkene ajaa sillä keväällä ja syksyllä. Alle mahtuu t-paita ja villapaita, mutta ei riitä. Pakko vissiin miettiä tuulisuojaa. Onko jollakulla ideoita ajotakin päälle puettavasta lämpimästä liivistä tai vastaavasta? Ei mitään sähkökäyttöistä.


      • kohta 50
        Mika++ kirjoitti:

        Mulla on periaatteessa samat fiilikset. Pyörä saa olla konstailematon peruslaite. Viime vuonna tuli laitettua uus ajotakki paremmilla suojilla, mutta mä en tarkene ajaa sillä keväällä ja syksyllä. Alle mahtuu t-paita ja villapaita, mutta ei riitä. Pakko vissiin miettiä tuulisuojaa. Onko jollakulla ideoita ajotakin päälle puettavasta lämpimästä liivistä tai vastaavasta? Ei mitään sähkökäyttöistä.

        Minä käytän tuommoista Rukka tuotteen kokohaalari lämpökerrastoa alimmaisena jos on viileet kelit,
        ja jos oikeen rahavakas tahroot olla niin oikee kelsiturkki päälle niin tarkenoo.


      • gthyjuio
        Mika++ kirjoitti:

        Mulla on periaatteessa samat fiilikset. Pyörä saa olla konstailematon peruslaite. Viime vuonna tuli laitettua uus ajotakki paremmilla suojilla, mutta mä en tarkene ajaa sillä keväällä ja syksyllä. Alle mahtuu t-paita ja villapaita, mutta ei riitä. Pakko vissiin miettiä tuulisuojaa. Onko jollakulla ideoita ajotakin päälle puettavasta lämpimästä liivistä tai vastaavasta? Ei mitään sähkökäyttöistä.

        Ei tuossa oikeen mikään muu auta kuin käydä ostamassa riittävän suuri pleksi.
        Sillä muuten on tosi paljon merkitystä yläkropan lämpimänä pysymiseen.

        Polvien kohdalta kylmyys kans menee kroppaan helposti, sillä kireällä oleva kangas ei polvea paljon suojaa. Alkukaudesta pidänkin Biltemasta ostamiani polvisuojia ajohousujen alla. Polvet on mulla hitusen jo kuluneet eivätkä siedä kylmää yhtään.

        Ajopelinä mulla on BMW Cruiser ja siinä pleksi. Sähköliivejä käytän aivan alkukaudesta kun lämpötila on 5-10 astetta. Sitä kun välillä napsuttelee päälle ja pois niin kyllä tarkenee. Miksikäs sinä Mika sitä sähköliiviä vieroksut?!


      • kohta 50
        gthyjuio kirjoitti:

        Ei tuossa oikeen mikään muu auta kuin käydä ostamassa riittävän suuri pleksi.
        Sillä muuten on tosi paljon merkitystä yläkropan lämpimänä pysymiseen.

        Polvien kohdalta kylmyys kans menee kroppaan helposti, sillä kireällä oleva kangas ei polvea paljon suojaa. Alkukaudesta pidänkin Biltemasta ostamiani polvisuojia ajohousujen alla. Polvet on mulla hitusen jo kuluneet eivätkä siedä kylmää yhtään.

        Ajopelinä mulla on BMW Cruiser ja siinä pleksi. Sähköliivejä käytän aivan alkukaudesta kun lämpötila on 5-10 astetta. Sitä kun välillä napsuttelee päälle ja pois niin kyllä tarkenee. Miksikäs sinä Mika sitä sähköliiviä vieroksut?!

        muuten oikein toimivat koska alkaa jo tässä iässä kaipaamaan lämmintä ettei tarvi iltaisin ajon jälkeen aina valitella särkeviä niveliä


      • Mika++
        gthyjuio kirjoitti:

        Ei tuossa oikeen mikään muu auta kuin käydä ostamassa riittävän suuri pleksi.
        Sillä muuten on tosi paljon merkitystä yläkropan lämpimänä pysymiseen.

        Polvien kohdalta kylmyys kans menee kroppaan helposti, sillä kireällä oleva kangas ei polvea paljon suojaa. Alkukaudesta pidänkin Biltemasta ostamiani polvisuojia ajohousujen alla. Polvet on mulla hitusen jo kuluneet eivätkä siedä kylmää yhtään.

        Ajopelinä mulla on BMW Cruiser ja siinä pleksi. Sähköliivejä käytän aivan alkukaudesta kun lämpötila on 5-10 astetta. Sitä kun välillä napsuttelee päälle ja pois niin kyllä tarkenee. Miksikäs sinä Mika sitä sähköliiviä vieroksut?!

        IsoX:n laturi on aika vaatimaton. Jotain 300 - 400 wattia. En uskalla lisävalojen lisäksi laittaa muuta ekstraa. En tiedä kestäiskö systeemi enempää.

        Mulla on Halvarssonin nahkahousuissa polvisuojat. Lämmittää mukavasti. Ei kumminkaan hiosta helteellä. Alle 18 asteessa villakalsarit ja alle 13 asteessa välihousut. Villasukat jalassa aina ajaessa. Eivät hiosta bootseissa edes helteellä. Aikaisemmissa kengissä oli vedenpitävä kalvo. Silloin hiosti. Kaatumarautoihin kiinnitettävät kovat alatuulisuojat vois olla hyvä lisä. Täytyy harkita pleksiä. Joutuu aika sokkona ostamaan. Voi tulla pyörteilyä.


      • heh___
        kohta 50 kirjoitti:

        varmasti matkailu autossa on paremmat tilat reissaamiseen ei kastu sateella voi nukkua lämpimässä,
        vähän turhan iso taas jos mennään oikein mutkateille ja tehoton jos lähdetäään kunnon alppiteille mutta
        silloin vois taas matkustaa tavallisella henkilö autolla mahtuu tavaraa kyytiin ja pysyy sateen sattuessa kuivana ja on lämmin.
        Niin kumminkin miksi minä valitsen moottoripyörän jos lähden reissuun. on välillä kylmä ja kaikki ajovarusteet ovat kosteita ja haisee siihen ei taida löytyä vastausta.

        Goldwing-kuskit ovat ainoita motoristeja jotka laittavat oven kiinni perässään. Ei se enää ole moottoripyörä, vaan auto. Pääsee sitä matkalle pienemmälläkin pyörällä, ja jos ei pääse, ei osaa pakata.


    • osta tyyli....

      No jaa...
      - Mainoksiin en ainakaan usko !

      - hd mainokset ovat erittäin naiveja......
      - onko ne siis suunnattu typeryksille ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe