Hei,
minulla todettiin sieni-infektio jota on hoidettu erilaisilla rasvoilla. Hoito tulos on muuten ollut hyvä,mutta ihoon on jäänyt värimuutoksia ja sieni-ihottuma alueelle on jäänyt ihoon kaaret,sille alueelle missä ihottumaa oli. Tietääkö kukaan mikä voisi auttaa näihin värimuutoksiin ja kaariin jotka ovat jääneet ihottuman reunasta.
En viitsisi mennä lääkäriin uudelleen valittamaa,ellei ole pakko. Osaako kukaan kertoa meneekö ohi itsestään,vai tulisiko hoitaa jotenkin. Sinänsä hoito poisti kutinan,mutta ainoa ongelma ovat nuo värimuutokset iholla.
sienen aiheuttaman ihon värimuutokset
eWam
1
589
Vastaukset
- tsyys
lääkäri sanoi minulle että kun kesä tulee aurinko auttaa.. tiedä sitten : /
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653