Kia Soul

2fast4u

Olen aikeissa hankkia Soulin 1.6 CRDi Shine-versiona. Kaikki kokemukset autosta tervetulleita. Aika vähän liikenteessä eikä keskustelujakaan juuri näy. Tämmöselle huonoselkäiselle ainakin helppo kulkea autoon ja sieltä ulos. Tilaakin tuntui omiin tarpeisiin olevan sopivasti. Ajettavuus ihan OK, ei huippu, mutta pärjää. Eli reilusti vaan huonot ja hyvät puolet esiiin jos kokemusta on. Ulkonäköä ei tarvitse kommentoida, se kun on makuasia.

7

6350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kia Motors
    • Soulisti

On Soul ollut puolisen vuotta ja ainoa asia joka hieman risoo on rengasmelu.
      On ajettu Volvoilla, Pösöillä ja Relluilla mutta nyt mennään muuten vaan komeasti. Ei ole kaduttanut hetkeäkään.

• Mikko S

Olen ajellut soulilla 50000, ollut tyytyväinen.
      Yllätys on ,miten hyvä talviauto soul on
      Kulutus viiden kahta puolta

• Anonyymi

Älä hanki. Ostin 2017 mallin ja pidin kuukauden. Muuten ihan ok. Mutta imee bensaa ku sieni ja päältä ruma. Vaihdoin. Ostin 2020 vuoden mitsu asx ja nyt ajo nautinto. Maantie ajossa 5.5. Soulilla 10. Onneksi pääsin eroon😂

• Anonyymi

Siinähän on 126 hv tehoa, että ei ihme että alkaa jo hörppää menovettä. Lisäksi ei niin virtaviivainen korin muotoilu, joka myös osaltaan vaikuttaa kulutukseen.

• Anonyymi

Loistava auto... Ollut 3vuotta, mallia funk 2014.perheessä ollut toyotia... Astetta parempi ajaa ja toimii yhtä hyvin.

• Anonyymi

Meillä 2014 funk... loistava peli.kulutus 5v. Aikana n.6 litraa....ajettu 120th kilometriä...öljyt vaihtanut itse ja jarrupalat eteen , taakse.suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe