Kia Soul

2fast4u

Olen aikeissa hankkia Soulin 1.6 CRDi Shine-versiona. Kaikki kokemukset autosta tervetulleita. Aika vähän liikenteessä eikä keskustelujakaan juuri näy. Tämmöselle huonoselkäiselle ainakin helppo kulkea autoon ja sieltä ulos. Tilaakin tuntui omiin tarpeisiin olevan sopivasti. Ajettavuus ihan OK, ei huippu, mutta pärjää. Eli reilusti vaan huonot ja hyvät puolet esiiin jos kokemusta on. Ulkonäköä ei tarvitse kommentoida, se kun on makuasia.

7

6939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kia Motors
    • Soulisti

On Soul ollut puolisen vuotta ja ainoa asia joka hieman risoo on rengasmelu.
      On ajettu Volvoilla, Pösöillä ja Relluilla mutta nyt mennään muuten vaan komeasti. Ei ole kaduttanut hetkeäkään.

• Mikko S

Olen ajellut soulilla 50000, ollut tyytyväinen.
      Yllätys on ,miten hyvä talviauto soul on
      Kulutus viiden kahta puolta

• Anonyymi

Älä hanki. Ostin 2017 mallin ja pidin kuukauden. Muuten ihan ok. Mutta imee bensaa ku sieni ja päältä ruma. Vaihdoin. Ostin 2020 vuoden mitsu asx ja nyt ajo nautinto. Maantie ajossa 5.5. Soulilla 10. Onneksi pääsin eroon😂

• Anonyymi

Siinähän on 126 hv tehoa, että ei ihme että alkaa jo hörppää menovettä. Lisäksi ei niin virtaviivainen korin muotoilu, joka myös osaltaan vaikuttaa kulutukseen.

• Anonyymi

Loistava auto... Ollut 3vuotta, mallia funk 2014.perheessä ollut toyotia... Astetta parempi ajaa ja toimii yhtä hyvin.

• Anonyymi

Meillä 2014 funk... loistava peli.kulutus 5v. Aikana n.6 litraa....ajettu 120th kilometriä...öljyt vaihtanut itse ja jarrupalat eteen , taakse.suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      93
      5421
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      78
      4742
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      138
      4709
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2124
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      97
      1809
    6. 99
      1637
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1527
    8. 357
      1239
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1064
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1031
    Aihe