Kia Soul

2fast4u

Olen aikeissa hankkia Soulin 1.6 CRDi Shine-versiona. Kaikki kokemukset autosta tervetulleita. Aika vähän liikenteessä eikä keskustelujakaan juuri näy. Tämmöselle huonoselkäiselle ainakin helppo kulkea autoon ja sieltä ulos. Tilaakin tuntui omiin tarpeisiin olevan sopivasti. Ajettavuus ihan OK, ei huippu, mutta pärjää. Eli reilusti vaan huonot ja hyvät puolet esiiin jos kokemusta on. Ulkonäköä ei tarvitse kommentoida, se kun on makuasia.

7

6481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kia Motors
    • Soulisti

On Soul ollut puolisen vuotta ja ainoa asia joka hieman risoo on rengasmelu.
      On ajettu Volvoilla, Pösöillä ja Relluilla mutta nyt mennään muuten vaan komeasti. Ei ole kaduttanut hetkeäkään.

• Mikko S

Olen ajellut soulilla 50000, ollut tyytyväinen.
      Yllätys on ,miten hyvä talviauto soul on
      Kulutus viiden kahta puolta

• Anonyymi

Älä hanki. Ostin 2017 mallin ja pidin kuukauden. Muuten ihan ok. Mutta imee bensaa ku sieni ja päältä ruma. Vaihdoin. Ostin 2020 vuoden mitsu asx ja nyt ajo nautinto. Maantie ajossa 5.5. Soulilla 10. Onneksi pääsin eroon😂

• Anonyymi

Siinähän on 126 hv tehoa, että ei ihme että alkaa jo hörppää menovettä. Lisäksi ei niin virtaviivainen korin muotoilu, joka myös osaltaan vaikuttaa kulutukseen.

• Anonyymi

Loistava auto... Ollut 3vuotta, mallia funk 2014.perheessä ollut toyotia... Astetta parempi ajaa ja toimii yhtä hyvin.

• Anonyymi

Meillä 2014 funk... loistava peli.kulutus 5v. Aikana n.6 litraa....ajettu 120th kilometriä...öljyt vaihtanut itse ja jarrupalat eteen , taakse.suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33