Olen aikeissa hankkia Soulin 1.6 CRDi Shine-versiona. Kaikki kokemukset autosta tervetulleita. Aika vähän liikenteessä eikä keskustelujakaan juuri näy. Tämmöselle huonoselkäiselle ainakin helppo kulkea autoon ja sieltä ulos. Tilaakin tuntui omiin tarpeisiin olevan sopivasti. Ajettavuus ihan OK, ei huippu, mutta pärjää. Eli reilusti vaan huonot ja hyvät puolet esiiin jos kokemusta on. Ulkonäköä ei tarvitse kommentoida, se kun on makuasia.
Kia Soul
7
6168
Vastaukset
- Soulisti
On Soul ollut puolisen vuotta ja ainoa asia joka hieman risoo on rengasmelu.
On ajettu Volvoilla, Pösöillä ja Relluilla mutta nyt mennään muuten vaan komeasti. Ei ole kaduttanut hetkeäkään. - Mikko S
Olen ajellut soulilla 50000, ollut tyytyväinen.
Yllätys on ,miten hyvä talviauto soul on
Kulutus viiden kahta puolta - Anonyymi
Älä hanki. Ostin 2017 mallin ja pidin kuukauden. Muuten ihan ok. Mutta imee bensaa ku sieni ja päältä ruma. Vaihdoin. Ostin 2020 vuoden mitsu asx ja nyt ajo nautinto. Maantie ajossa 5.5. Soulilla 10. Onneksi pääsin eroon😂
- Anonyymi
Siinähän on 126 hv tehoa, että ei ihme että alkaa jo hörppää menovettä. Lisäksi ei niin virtaviivainen korin muotoilu, joka myös osaltaan vaikuttaa kulutukseen.
- Anonyymi
Loistava auto... Ollut 3vuotta, mallia funk 2014.perheessä ollut toyotia... Astetta parempi ajaa ja toimii yhtä hyvin.
- Anonyymi
Meillä 2014 funk... loistava peli.kulutus 5v. Aikana n.6 litraa....ajettu 120th kilometriä...öljyt vaihtanut itse ja jarrupalat eteen , taakse.suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818