on ainakin miehen silmin miehen näköinen.
Maarit Björgen on myöskin, miehen silmin, vaatteet päällä, naisen näköinen.
Onko teillä muillakin jonkinlainen kaipaus päällä?
Joo..joo.. urheilua, mutta naiset voi osallistua ihan silmilläänkin.
Tietty, jos on aivoa niin sit voi puhua asiaakin.
H.
Kari-Pekka Kyrö
15
541
Vastaukset
lyödä ziljoona vetoa, että tästä aiheesta on tääl ziljoona alotusta!
Onneks en, ne pahukset onkin tuol naapuripalstalla.nuorten silmissä, vaikka mitä tekisin.
Arvon nimimerkki on edelleenkin galleriassani kaverinani.
Se velvoittaa johonkin!
H.
- Katso syvemmälle j
niin ihmiset senkun kaunistuu sukupuoleen katsomatta.
Ei tarvitse enää olla mainoksien uhri ja kirittää jotain niiiin kaunista tai komeita.
Vanhemmiten ihmisistä tulee ihmisten näköisiä. Jos tälläiällä katsoo muuta ei näe metsää puilta!- .
ihmiset alkavat aina enemmän ja enemmän muistuttaa toisiaan.
Ryppyinen naama, silmälasit, kuin klooneja toisistaan. - Sellaista se on
. kirjoitti:
ihmiset alkavat aina enemmän ja enemmän muistuttaa toisiaan.
Ryppyinen naama, silmälasit, kuin klooneja toisistaan.mukava niin , se on luonnon laki! Mutta jos ei tykkää menköön vaikka plastiikkakirurgille!
- 18
Se mainoksen mies joka on tässä viimeaikoina pyörinyt, kissanpentu potassa, on miehen näköinen. Oli hänellä nimikin, en muista, enkä myöskään mitä mainosti.
- Jamekset......
mainoksessa, joka kutsuu uudet rillit saanutta miestä peiton alle: Oh, James.
Liekö joku tämän palstan naisista?
- meeriamanda
Urheilu on himooni, vaan nuo ehdottamasi ,,,noup,,noup. Minun ihailuni kohdistuu Raipeen sukunimeä tuskin tarvii sanoa? Naispuolisista seuraan Kiira Korven luisteluita.
Ei ole tällähetkellä nostalkisia ajatuksia, vaan kyllä niitä piisaa ajoittain. Yht´äkkiää pulpahtaa mieleen joku esim. 30v sitten tapahtunut juttu, ja tulee häpeäntunteita jne... nyt osaisi kaivata, on lämmintä eikä ole nälkäkään ja tuoretta kahvia kupissa.
Hiihtoladulle kaipaan, mutta lumi on peittänyt sen enkä jaksa/viitsi uutta latua
tänään tehdä. Huomenna sitten, lammen rantaan ja metsään, jos siellä vaikka olisi
aikainen joutsen tai vanha varis. Ihan kuin olisin tämän jo kirjoittanut, olenkohan minä
sekoamassa. :(
Miehistä puheenollen, Kari-Pekka Kyrö ei ole mieleeni, liian jylhän näköinen. Ei Reijo eikä Martti Jylhän,
vaan ihan muuten vaan jylhän.
Joo, kyllä mie olen sekoamassa, paras lopettaa tähän.
:)häränpyllyä.
Ajattelin että täällä on paljonkin kaltaisiani miehiä jotka ovat alkaneet kaipaamaan Dopingia.
Onneksi naiset sentään pysyivät lestissään.
Ottivat aloituksestani sen heille tärkeimmän ajatuksen.
:)
H.- hunksuttelija
saavat miehet kuolaamaan.Se takamus.
Siinä olisi unelmaa hunkssillekin tuosta jylhyydestä tämä Tiina Jylhä, onko dopingia muuttaa ulkomuotoaan, urheilijat sentään
vain sisäisesti mömmöjä ottavat ja jos sen takia ulkomuoto muuttuu, niin ei veistä tarvita.
Korkeintaan neula suoneen nesteytystä sun muuta varten.
Siellä ne pojat taas peräkkäin hiihtelevät, taitaa jäädä loppukirin varaan kuka voittaa.
Kaikki käyttävät, käytä sinäkin, muuten et pärjää etkä saa mitalia etkä mukavaa rahasummaa plakkariin.
Northugin Petteri se tietenkin taas voittaa, toista toki toivon.Murtsikka miehiä ja lottovoittoakin enemmän haluaisin tietää mitäLahdessa tapahtui.
Ei Suomalaiset voi olla noin tyhmiä,joku teki hienon miinan ja me siihen törmättiin.
Kyllä minä kaipaan Tiilikaisen ja Noposen selostuksia kaikkina ylisanoineen ja itkuineen.
Loppuu ne astamalääkkeet joskus norjalaisiltakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980