Tupakkaa bongista

nupsahdus

Lieneekö täällä muita, jotka porisuttavat tupakkaa bongista ihan oikeasti ja päivittäin?

Itse poltan aina kotona ollessani tupakkani bongista ja tämä on minulle "rakas" tapa. En erityisemmin pidä sätkätupakasta, toki niitäkin täytyy joskus paremman puutteessa polttaa, kun ei bongia oikein viitsi kuljetella mukanaankaan. Useimmiten olen kuitenkin mieluummin polttamatta, jos omaa bongia ei ole tarjolla.

Millaista bongia käytät ja mitä tupakkaa? Minulla on pikkuinen, n. 25 cm:n korkuinen Black Leaf-lasibongi suht isolla pesällä. Aarteeni. :) Tulee harmittamaan kovasti, kun tuo menee särki. Ja ihan tavan sinistä Smartia polttelen, joskus ruskeaa Bonusta.

Terveysvaikutuksistakin kuulisin mielenkiinnolla. Toki tiedän tupakoinnin vaaroista näin yleensä, mutta olisi kiva tietää faktatietona, miten paljon vesi suodattaa myrkyistä ja millaiset ovat pitemmän aikaa jatkuneen "bongittelun" vaarat verrattuna filtterin läpi poltettuun tupakkaan. Onko aktiivihiilestä hyötyä bongista polttaessa, terveyden kannalta ajatellen? Asetetaanko aktiivihiili pesän pohjalle vai veteen?

Pannaanhan taas bongi porisemaan!

6

2794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsgfdshg

      eiks bongi oo kannabiksen polttoo varten? ainaki ite käytän bongia siihen.

      • nupsahdus

        Yhtä lailla siinä tupakkikin palaa. :)


    • kanssapolttaja

      Mulle jäi pahaks tavaks kun koitin tupakointia lopettaessa tupakkahitillä korvata nikotiinipurkan. Luulisin että kuitenkin parempi polttaa 3/4 tupakkaa bongista verrattain siihen 6 tupakkaan filtterin läpi mitä meni ennen. Pahasta varmasti kaikki

    • Jalionmunpoikaystävä

      Joskus varsinaisen sätkänä tupakan polttamisen lopettamisen jälkeen, kannabiksen ja röökin suhde kyhäyksessä muuttui tupakkavoittoiseksi.
      Viimeiset kaksi vuotta olen ottanut joka aamu heti herätessäni laitan kahvin mukiin, poltan tujun röökihitin bongista ja menen 20 minuutiksi paskalle. Täysin vetelenä keräilen itseäni ja mietin oliko tämä taas aiheellista. Olo on mitä parhain kun olo tasoittuu ja sama tapahtuu jälleen aamulla.

      En polta pilveä päivittäin joten tämäkin joka aamuinen tapa olisi lopetettava.
      Toivottavasti tämä lanka alkaisi elämään ja saataisiin muiden kokemuksia.
      Päivässä menee 0.5-2 sätkän verran puruja. Elän aktiivista elämää ja lenkkeilen.
      Tällä hetkellä ainuut negatiiviset vaikutukset mielestäni ovat A)riippuvuus B) onhan se vitun tyhmää

      Zikilii

    • Bongipoju

      Varovaisia tupakki hittien kanssa koska itse vetäsin kerran aika tuimat savut ni alko silmissä pimenee ja iha veltoksi menin.

    • Anonyymi

      Ite tehdyl bongil tupakoin, sama asia ku vesipiippu, periaatteeltaan sama kuin shisha mut shishas laitetaan päälle tupakat. Ku vetää henkee, nii vähä sama ku vetäis vahvaa nuuskaa. Flow on hyvä ku kattoo horror elokuvia tai vaa chillaa 😎👌

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe