Kysyn kun otan yhden kaljan esim. saunakaljan niin iskee ihan tautinen väsymys. olen kyllä ollut viime vuosina tresaantunut ja nukun aika huonosti, mutta kun tätä vaan jatkuu niin ajattelin kysyä muilta onko vastaavia kokemuksia.
yhdestä kaljasta ihan järetön väsymys
6
1233
Vastaukset
- tusina kaljoja
Kannattaa ottaa useampi olut, sitten ei väsytä.
- Ei kaljaa
Mulla sama juttu kaljasta ja siideristä, mutta siirryin väkeviin niin ei väsytä.
- yhteen saunakaljaan
Kiintiösi on tullut vain täyteen ja aivot vahingoittuneet, ehkä joskus helpottaa, ehkä ei.
- ------>>
"..olen kyllä ollut viime vuosina tresaantunut ja nukun aika huonosti,"
Elimistösi ja hermostosi eivät ole normaalitilassa, ja siihen lisäkuormitukseksi alkoholia, niin väsy tulee. - raitis minäni.......
.. olla ilman alkoholia vaikka kolme kuukautta. Tässä ajassa kaikki juotu alkoholi on varmasti poistunut elimistöstäsi, sisäelimet (mikäli eivät ole juotu pilalle) ovat palautuneet. Jos huomaat kolmen kuukauden juomattomuuden jälkeen parannusta olotilassasi, ei liene vaikeata lopettaa kokonaan alkoholin käyttö. Itse lopetin alkoholin käytön kokonaan juopuneen persoonallisuuteni muuttumisen jälkeen. Nyt nukun, rentoudun, elän hyvin ilman pisaraakaan alkoholia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321