"kohta tulee"

nainen,,

Mikään ei latista tunnelmaa niin kuin tuo miehen tokaisu, että kohta tulee tai multa tulee kohta.
Juuri kun on ihan huippufiiliksissä, niin miehen pitää pilata tunnelma. Miksi se pitää ääneen kertoa,
että mitä kohta tapahtuu. Muutenkin sellainen puhelu ja kysely rakastellessa ei ole kivaa. Miksi
sellaistakin pitää kysyä naiselta kesken kaiken tai vähän väliä, että tekeekö hyvää. Tottakai se tekee,
eihän nainen muuten seksiin suostuisi. Rakastellessa on paljon ihananpaa kun ollaan ihan hiljaa,
vain ne äänet, mitä siihen rakasteluun kuuluukin kuulua, ei mitään typeriä kysymyksiä ja tokaisuja,
tai muuta ylimääräistä rupattelua. Koko hommaan ei pysty keskittymään, eikä siitä nauttimaan, jos
miehen suu käy kuin rahastajan laukku.

27

4640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen__

Minusta on ainakan kiihottavaa kun mies puhelee tuhmia.

• nainen,,

Joku voi tykätä tuhmasta seksistä, toiset naiset taas tykkää vähän romanttisemmasta sellaisesta.
        Mies vaan antaa kovin junttimaisen kuvan itsestään, kun rupattelee kesken rakastelun joutavia.
        On ihan eri asia puhua tuhmia, kuin kysellä tyhmiä sängyssä.

• 3tluy7

No entäs jos meinaa rakastellessa laueta ennen aikojaan, ja olisi pakko hiljentää tahtia ettei menisi veltoksi kesken kaiken? Miten asia pitäisi naisväen mielestä ilmaista?

• nainen,,

ennemmin tai myöhemmin, mutta ei kaikkia tarvitse ääneen sanoa, ihan kuin joku tilannekatsaus
        joka hetkestä. Jos mies vielä puhelee sellaisella välinpitämättömällä äänellä naiselle sängyssä, niin tulee
        tunne, että hän voisi olla yhtä hyvin jossain työmaaparakissa iskemässä korttia äijäporukassa kahvitauolla,
        kuin rakastelee naisensa kanssa. Ei minkäänlaista romantiikkaa siinä äänessä. Veltto tai ei, kunhan mies
        pitää suunsa kiinni!

• pekka68a

Että miehesi haluais ehkä tulla yhtäaikaa kanssasi?

• Eulalia P

Ja mitenkähän se tapahtuisi? Tunnetko yhtään naista joka pystyy kiihdyttämään niin että hän saa kuin käskystä orkut samaan aikaan kuin mies?

Jokusen kerran samaan aikaan miehen kanssa lauettuani olen havainnut että kyseinen kokemus ei ole hehkutuksensa väärti. Tämä sen vuoksi että orgasmini kestää pidempään kuin miehen, ja varsinkin jos aion yrittää saada tavanomaiset kolme peräkkäistä orgasmiani, niin mitenkähän se tapahtuu kun miehen värkki on lupsahtanut jo siinä ekan orkun kohdalla?

Itse olen samaa mieltä että mieheltä turpa kiinni siinä naidessa. Jos hän huutaa että kohta tulee niin tekee mieli kysäistä että "mitä sitten, pitäisikö aploodeerata". Onneksi ei moisia höhliä ole tullut pahemmin vastaan tähän mennessä.

Joku kysyi että mitäs jos meinaa tulla ennen aikojaan. No sitten jätkä vaan hidastaa ja ajattelee vaikka mummoaan, ei kai kukaan huuda kohta tulee tai multa tulee kuvitellen että NAINEN voi sitä jotenkin hidastaa. Vai pitäisikö naisen irrottautua ja juosta karkuun... xD

• nainen,,

Ei nyt siitä ole kyse, vaan siitä, että miehelle se rakastelu on käynyt arkipäiväiseksi, kun sen aikana pitää
        höpöttää kaikkea ja kysellä jonninjoutavia. Ei silloin suhteen alkuaikoina kyselty mitään, eikä kerrottu
        toiselle, että miltä nyt tuntuu ja mitä milloinkin tapahtuu, sitä vaan nautittiin siitä ihanasta, herkästä
        hetkestä ilman sanoja. Se alkuaikojen ihana huuma on tipotiessään siinä vaiheessa kun mies alkaa
        rupatella naiselle kuin reikäleivälle makuuhuoneessa. Kyllä miehen pitäisi tietää, että miltä naisesta
        tuntuu, kuuleehan mies sen, näkee ja tuntee muilla aisteillaan, ei sitä tarvitse ääneen kysyä, että
        miltä tuntuu, tuntuuko hyvältä tämä ja tämä, jos on vähänkään älliä päässä.
        Se olikin ihanaa aikaa silloin suhteen alkutaipaleella, kun mentiin saman peiton alle ja vähän ujoina
        ja jännittyneinä kumpikin halusi sitä herkkää hetkeä. Naiset kaipaa edelleen sitä ihanaa romanttista
        rakastelua, vaikka oltaisiin oltu jo monta vuotta yhdessä, ei mitään arkipäiväistä jyystöä höpöttelyineen.
        Se enää puuttuu, että sen sängyssä rupattelun lisäksi mies laittaisi nortin huuleen palamaan, kun alkaa
        rakastella tai siis tässä tapauksessa naida naistaan.

• Kohteliaisuutta peli

Voi olla aivan hyvin kysymys siitä että partnerisi huomioi sinut ja haluaa varmistaa että oletko jo valmis.

Eräs neitonen,(hän on taitava seksissä), on aina ollut erittäin kiitollinen kun olen ilmoittanut lähestyvästä laukeamisesta,jos hän ei ole valmis niin pieni paussi ja asennon muutos,mahtavia yhtaikaisia orkkuja seurauksena.

Kyllä yhdynnän aikana voi puhua ja rumiakin,useimmiten se kiihoittaa naista,tulee niitä juttuja naistenkin suusta muutakin kuin..ooh..aa..ihanaa...uuu.seinät kaatuu.............mua rupes nyt naitattaa,herätän ladyn.

• lastittttttttttttt

"kohta tulee" tarkoittaa, että suu auki, lasti tulossa.

• Seksi on mukavaa

"kohta tulee" tarkoittaa, että suu auki, lasti tulossa. "

Juuri näin, naisen tehtävähän on tyydyttää mies. Ketä kiinnostaa naisen nautinto. Pelkkien tissiposkien juttuja. Ihan niin kuin tuo ketjun aloittaja, luuletko että jos olet tolla asenteella ketään kiinnostaa naida sinua. Tyydy vaan selibaattiin tai joihinkin apuvälineisiin sinä et miestä ansaitse.

Vakavasti puhuttuna ainakin minä pidän siitä että vaimo kertoo tulevansa, silloin tiedän että kohta saan minäkin ruveta keskittymään omaan orgasmiini. Vaimo kun pitää sellsita meteliä koko rakastelun ajan ettei sitä tiedä milloin vaimon huippu tapahtuu eikä tiedä koska sitä itse voi valmistautua huippuun. Itse kerron vaimolle juuri näillä sanoilla että nytulee ja hän sanoo pitävänsä siitä että ilmoitan niin hän voi alkaa puristelemaan pilun lihaksillaan kaluani jolloin myös minun nautintoni on maksimissaan.

• ,,nainen,,
        Seksi on mukavaa kirjoitti:

"kohta tulee" tarkoittaa, että suu auki, lasti tulossa. "

Juuri näin, naisen tehtävähän on tyydyttää mies. Ketä kiinnostaa naisen nautinto. Pelkkien tissiposkien juttuja. Ihan niin kuin tuo ketjun aloittaja, luuletko että jos olet tolla asenteella ketään kiinnostaa naida sinua. Tyydy vaan selibaattiin tai joihinkin apuvälineisiin sinä et miestä ansaitse.

Vakavasti puhuttuna ainakin minä pidän siitä että vaimo kertoo tulevansa, silloin tiedän että kohta saan minäkin ruveta keskittymään omaan orgasmiini. Vaimo kun pitää sellsita meteliä koko rakastelun ajan ettei sitä tiedä milloin vaimon huippu tapahtuu eikä tiedä koska sitä itse voi valmistautua huippuun. Itse kerron vaimolle juuri näillä sanoilla että nytulee ja hän sanoo pitävänsä siitä että ilmoitan niin hän voi alkaa puristelemaan pilun lihaksillaan kaluani jolloin myös minun nautintoni on maksimissaan.

että nainen on vain 'panopuu' miehelle! Minä kun luulin, että mulla on jotain muutakin merkitystä.
        Rakkaudesta olen pessyt mieheni jarrutusjälkiä hänen kalsareistaan, kokkaillut hyvää kotiruokaa,
        siivonnut, palvellut ja passannut ja nyt tiedänkin olevani olemassa vain hänen aina saatavilla
        olevana 'panopuuna'. Ajattelin tänään ilahduttaa miestäni kun on vapaapäivä, silittämällä
        keittiöön uudet keväiset verhot ja paistaa räiskäleitä hänelle kun tulee töistä, mutta masennuin
        niin tästä 'olet vain pelkkä panopuu'-tiedosta, että enää ei huvita tehdä mieheni eteen mitään. :(

• omnomnommmm
        ,,nainen,, kirjoitti:

että nainen on vain 'panopuu' miehelle! Minä kun luulin, että mulla on jotain muutakin merkitystä.
        Rakkaudesta olen pessyt mieheni jarrutusjälkiä hänen kalsareistaan, kokkaillut hyvää kotiruokaa,
        siivonnut, palvellut ja passannut ja nyt tiedänkin olevani olemassa vain hänen aina saatavilla
        olevana 'panopuuna'. Ajattelin tänään ilahduttaa miestäni kun on vapaapäivä, silittämällä
        keittiöön uudet keväiset verhot ja paistaa räiskäleitä hänelle kun tulee töistä, mutta masennuin
        niin tästä 'olet vain pelkkä panopuu'-tiedosta, että enää ei huvita tehdä mieheni eteen mitään. :(

"masennuin niin tästä 'olet vain pelkkä panopuu'-tiedosta, että enää ei huvita tehdä mieheni eteen mitään"

Älähän hermostuta miestäsi, ettei tule eroa. Sinkkuna on vaikeampaa leikkiä kotia.

• ,,nainen,,
        omnomnommmm kirjoitti:

"masennuin niin tästä 'olet vain pelkkä panopuu'-tiedosta, että enää ei huvita tehdä mieheni eteen mitään"

Älähän hermostuta miestäsi, ettei tule eroa. Sinkkuna on vaikeampaa leikkiä kotia.

Olipa hyvä, että vahingossa eksyin tänne päivällä. Suosittelen kyllä muillekin naisille
        vierailuja netin seksi-foorumeille, lukemaan, että mitä mieltä miehet ovat naisistaan,
        tyttöystävistään ja vaimoistaan. Se on siis palkka, kaikesta siitä raatamisesta, minkä
        naiset miehensä eteen tekevät, että mies pitää naista vaan panopuuna, jolla ei ole
        mitään muuta virkaa kuin tyydyttää miehensä halut aina kun mies haluaa.
        Lättyjä en enää miehelle paista, se on selvä. Tuo miehen likapyykkikasakin saa olla
        minun puolestani tuolla pyykkikorissa vaikka maailman tappiin pesemättä, jos ei
        sitä itse laita koneeseen. Loukkaannuin niin verisesti näistä jutuista täällä, että mitä
        miehet naisistaan ajattelee, että aloitin mykkäkoulun. Mies intti, kun kotiin tuli, että
        mikä nyt taas, mitä pahaa mä nyt taas oon tehnyt, kun ollaan heti nokka solmussa kun
        kotiin tulee. En luonnollisestikkaan vastannut sille mitään. Nyt se mokoma otti ja
        lähti äitinsä luokse kahville suutuspäissään. Sellaisia miehet on, heti kirmataan
        äidin helmoihin kun tulee tenkkapoo!

• m ihmettelee
        ,,nainen,, kirjoitti:

Olipa hyvä, että vahingossa eksyin tänne päivällä. Suosittelen kyllä muillekin naisille
        vierailuja netin seksi-foorumeille, lukemaan, että mitä mieltä miehet ovat naisistaan,
        tyttöystävistään ja vaimoistaan. Se on siis palkka, kaikesta siitä raatamisesta, minkä
        naiset miehensä eteen tekevät, että mies pitää naista vaan panopuuna, jolla ei ole
        mitään muuta virkaa kuin tyydyttää miehensä halut aina kun mies haluaa.
        Lättyjä en enää miehelle paista, se on selvä. Tuo miehen likapyykkikasakin saa olla
        minun puolestani tuolla pyykkikorissa vaikka maailman tappiin pesemättä, jos ei
        sitä itse laita koneeseen. Loukkaannuin niin verisesti näistä jutuista täällä, että mitä
        miehet naisistaan ajattelee, että aloitin mykkäkoulun. Mies intti, kun kotiin tuli, että
        mikä nyt taas, mitä pahaa mä nyt taas oon tehnyt, kun ollaan heti nokka solmussa kun
        kotiin tulee. En luonnollisestikkaan vastannut sille mitään. Nyt se mokoma otti ja
        lähti äitinsä luokse kahville suutuspäissään. Sellaisia miehet on, heti kirmataan
        äidin helmoihin kun tulee tenkkapoo!

Et kai tosissasi väitä että kostat omalle miehellesi sen mitä jotkut pikkupojat huutelevat naisista jossain nettipalstoilla? Mitä tekemistä sellaisilla kirjoituksilla on sinun ja miehesi välisessä suhteessa?

• So What
        m ihmettelee kirjoitti:

Et kai tosissasi väitä että kostat omalle miehellesi sen mitä jotkut pikkupojat huutelevat naisista jossain nettipalstoilla? Mitä tekemistä sellaisilla kirjoituksilla on sinun ja miehesi välisessä suhteessa?

Se on sitä "naisen logiikkaa".

• ,nainen,
        m ihmettelee kirjoitti:

Keskustelin eilen näistä netin seksifoorumeista töissä kahvitauolla
        sellaisen kokeneen naisen kanssa ja hän sanoi, että ei kannata
        tosiaankaan uskoa mitä siellä kirjoitellaan. Olet oikeassa, netissä
        neuvoja jakaa vain pikkupojat, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta
        naisista. Ainoa nainen, minkä ne ovat alasti nähneet, on oma äippä
        saunanlauteilla joskus vielä pienempänä poikana..
        Sovittiin tämä kauhea tragedia ja perhedraama eilen iltapäivällä
        harrastamalla hurjasti sovintoseksiä miehen kanssa.
        Ja mitä lättyjen paistamiseen tulee, niin tänään paistan niitä.
        Olkkariinkin ajattelin silittää uudet kivat verhot, sen kunniaksi,
        että meillä pyyhkii taas niin hyvin miehen kanssa, niin makuuhuoneessa
        kuin kyökinkin puolella.
        Sen se kokenut nainen kyllä töissä sanoi, että käyppäs joskus katsomassa
        löytyykö sen nimiseltä sivulta kuin Iskuri, tutun näköistä heppiä.
        Mitähän se sillä mahtoi tarkoittaa..

• Vedätystä kaikki
        ,nainen, kirjoitti:

Keskustelin eilen näistä netin seksifoorumeista töissä kahvitauolla
        sellaisen kokeneen naisen kanssa ja hän sanoi, että ei kannata
        tosiaankaan uskoa mitä siellä kirjoitellaan. Olet oikeassa, netissä
        neuvoja jakaa vain pikkupojat, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta
        naisista. Ainoa nainen, minkä ne ovat alasti nähneet, on oma äippä
        saunanlauteilla joskus vielä pienempänä poikana..
        Sovittiin tämä kauhea tragedia ja perhedraama eilen iltapäivällä
        harrastamalla hurjasti sovintoseksiä miehen kanssa.
        Ja mitä lättyjen paistamiseen tulee, niin tänään paistan niitä.
        Olkkariinkin ajattelin silittää uudet kivat verhot, sen kunniaksi,
        että meillä pyyhkii taas niin hyvin miehen kanssa, niin makuuhuoneessa
        kuin kyökinkin puolella.
        Sen se kokenut nainen kyllä töissä sanoi, että käyppäs joskus katsomassa
        löytyykö sen nimiseltä sivulta kuin Iskuri, tutun näköistä heppiä.
        Mitähän se sillä mahtoi tarkoittaa..

Hyvin sinä poika nimi,"nainen," jaksat vedättää ihmisiä täällä sivustolla. Ei kait kukaan todellisuudessa voi olla noin naivi ja ääliömäinen mitä täällä kirjoitat. No ajanvietettähän tämä palstoilla kirjoittaminen on ja siksi täällä toistemme kirjoituksiä kommentoimmekin.

• ,,nainen,,,
        Vedätystä kaikki kirjoitti:

Hyvin sinä poika nimi,"nainen," jaksat vedättää ihmisiä täällä sivustolla. Ei kait kukaan todellisuudessa voi olla noin naivi ja ääliömäinen mitä täällä kirjoitat. No ajanvietettähän tämä palstoilla kirjoittaminen on ja siksi täällä toistemme kirjoituksiä kommentoimmekin.

Tästä on viihde ja ajanaviete kaukana! Poikkesin nimittäin siellä
        Iskuri-sivulla ja nyt ei mies enää selviä pelkällä mykkäkoululla,
        kun tulee töistä kotiin. Mokomakin huijari! Onneksi otin sen
        kokeneen, paljon miesten kanssa pelehtineen "tuhannen munan
        martan" vinkistä vaarin ja kävin katsomassa, että mitä sieltä iskurista
        oikein löytyy. Järkyttävää, sanon minä. Mieheni nimittäin minua
        piirittäessään sanoi joskus pöhnäpäissään, että hänellä on iso "se".
        Emme koskaan harrastaneet seksiä seurusteluaikoina, se oli sellaista
        vaatteet päällä tuherrusta vain. Minä sitten lopulta suostuin kosintaan,
        kun se niin kiihkeästi minua kampitti. Olen elänyt kaikki nämä vuodet
        siinä uskossa, että minulla on "hyvin varustettu" mies, minulla kun
        ei ole muista miehistä mitään kokemuksia, tämä nykyinen kun on
        one and only seksin saralla. Nyt tämä miehen huijaus isosta "siitä"
        paljastui, kun näin siellä iskurissa kuinka valtavia heppejä muilla
        miehillä on! Miehellänihän on pikkuruinen nakki niihin verrattuna!
        Törkeä petos, nyt pakkaan kimpsujani ja kampsujani ja häivyn
        tästä talosta. Nyt loppui lätyn paisto ja verhojen silittely ikiajoiksi.
        Näkemiin vaan - muru!

• Tahtoo lisää
        ,,nainen,,, kirjoitti:

Tästä on viihde ja ajanaviete kaukana! Poikkesin nimittäin siellä
        Iskuri-sivulla ja nyt ei mies enää selviä pelkällä mykkäkoululla,
        kun tulee töistä kotiin. Mokomakin huijari! Onneksi otin sen
        kokeneen, paljon miesten kanssa pelehtineen "tuhannen munan
        martan" vinkistä vaarin ja kävin katsomassa, että mitä sieltä iskurista
        oikein löytyy. Järkyttävää, sanon minä. Mieheni nimittäin minua
        piirittäessään sanoi joskus pöhnäpäissään, että hänellä on iso "se".
        Emme koskaan harrastaneet seksiä seurusteluaikoina, se oli sellaista
        vaatteet päällä tuherrusta vain. Minä sitten lopulta suostuin kosintaan,
        kun se niin kiihkeästi minua kampitti. Olen elänyt kaikki nämä vuodet
        siinä uskossa, että minulla on "hyvin varustettu" mies, minulla kun
        ei ole muista miehistä mitään kokemuksia, tämä nykyinen kun on
        one and only seksin saralla. Nyt tämä miehen huijaus isosta "siitä"
        paljastui, kun näin siellä iskurissa kuinka valtavia heppejä muilla
        miehillä on! Miehellänihän on pikkuruinen nakki niihin verrattuna!
        Törkeä petos, nyt pakkaan kimpsujani ja kampsujani ja häivyn
        tästä talosta. Nyt loppui lätyn paisto ja verhojen silittely ikiajoiksi.
        Näkemiin vaan - muru!

Loistavaa viihdettä tämä kirjoituksesi. Luulin aluksi että olet oikeasti noin ääliö mitä vausviestissäsi ja sen jälkeenkin kirjoitit lettujen paistosta jne. mutta aika pian huomasin että sinähän kirjoittelet näitä pilke silmäkulmassa. Olet sitten mies tai nainen mutta hyvin esität naisen roolia. Tuskin matan odottaa että saan taas lukea kommenttejasi:-)

• Mää...

No, toi on sun mielipide. Mielipiteensä kullakin.

• Onnellinen parisuhde

Joo älä vaan silitä miehesi paitoja, pese pyykkiä tai paista lettuja. Kyllä me miehet osataan ne itsekin tehdä, ei ole vaikeaa. Mutta muista myös että et ruinaa mieheltäsi että pitäisi korjata vessan vuotava hana tai vaihtaa autoon kesärenkaat tai tampata matot äläkä varsinkaan pyydä häneltä shoppailurahaa. Ole vaan ikuisesti onnellinen jos hän vaan malttaisi olla sanomatta että multa tulee kun rakastelette. Jos kirjoituksesi ei ole provo (niin kuin kyllä todellisuudessa epäilen) niin olet kyllä ääliömäisin nainen mistä kuuna päivänä olen kuullut. Meillä seksi toimii vaimon kanssa loistavasti niin kuin muutkin kotiaskareet YHDESSÄ tehtynä!!!

• Tikkaaja123

Ota teistä naisistä taas selvää... Ainakin musta olen mies, niin on hyvä varoittaa, että on laukeamassa ettei seksi lopu "yht'äkkiä" ilman varoitusta. Kyllähän sen mies tietää et se on laukeemassa ja että kohta se loppuu mutta nainen ei välttämättä tätä tiedä. Toiset naiset sanoo niinkuin aloittaja että "pidä turpas kiinni" ja toiset kiihottuu kun puhuu seksin aikana... Minun mielestäni on hyvä varoittaa naiselle milloin on laukeamassa.

Naisen näkökulmasta ajateltuna eikö miehesi olisi hyvä tietää, että olet laukeamassa, jolloin hän tietää tehdä sinulle sinun lempiasioitasi, jotta orgasmisi olisi vielä nautinnollisempi? Sama asia miehen kannalta...

• 1+15

"Raketti laukee... NYT!" Oisko tämä sitten parempi? ;)

• raisattaja

Minä ainakin naijessa huudan varoituksen jotta kohta tulee, ja paskannan lakanoille.

• Paska-Arska

Sama täällä. Ei tarvi ämmän sitten vittuilla lakanoita pestessä etten muka olis varottanu.

• lalikka

Kyl mä ainakin kysyn naiselta, että miltä tuntuu, varsinkin jos kokeilee jotain uutta. Jos ei tunnu hyvältä, niin sitte kokeillaan jotain muuta. Kaikki naiset ei kehtaa sanoa itse, että uus asento ei tunnukkaa nii hyvältä. Parhaan nautinnon saa tulevaisuudessa, kun mies tietää mistä nainen erityisesti pitää. Sekin tietysti aina vaihtelee naisesta riippuen

• Naapurin poika

Kuules nainen. Se on ilmootus siitä mitä on tapahtumas.
      Tiedoksi jotta pian tuloo ja tiärät alakaa het vetääntyyn D , ennenkun pillusi tulee täyteen mahlaa, josta saattais kersojakin alakaa tuleen....
      Jos suhe ei oo viälä siinä mallis jotta voitaas yhtehen mennä.......!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2122
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1949
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe