Vanha neitsyt

naikkonen hts

Taidan olla vanhimpia vielä neitsyytensä säilyttäneitä naisia näin 28 vuotiaana. En tahtoisi kokea seksiä kuitenkaan yhden illan suhteessa ja olisi tärkeä luottaa kumppaniin muutenkin. Mielestäni seksi ei ole pelkästään mekaaninen suoritus. Jos sopivaa paria ei löydy täytyy vaan säilyä neitsyenä.

3

1191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkonen hts

En varmaan tule seksiä toisen kanssa koskaan harrastamaankaan kun on niin huonoa tuuria ettei toista kiinnosta ja jos itseä kiinnostaa ei toinen kiinnostu. Niin se mulla menee. En oo tarpeeksi kauniskaan ja läskiä on liikaa aina täytyis laihduttaa ja olla joka mallityttö.

• kiinnostaisiko sua tutustua/ystävystyä? :)

• Kisuellen

hei!
      Olen 38 v neitsyt. Suomessa ja varmaan koko maailmassa on minulle väärät rakastumissäännöt.Saan vain yhtä (ehkä eniten inhoamaani)tyyppiä olevat miehet kiinnostumaan itsestäni ja itse rakastun varattuihin helposti.Olen saanut kuulla paljon ulkomuodostani: koska olen lyhyt, minun pitäisi aina vain olla lihavampi, kuin olen. Miehet vissinkin tietävät asiat jotenski näin, että pitkän naisen luonnollinen olotila olisi hoikkuus ja pätkän suoranainen lihavuus, eikä siihen mahdu väliin mitään. Minulle on lauottu päin naamaa monenlaisia synonyyymeja sanasta ruma ja kaikenlaisilta isänniltä. Seksi on heille ihan älyttömän tarkeää, vaan entäpä muut asiat?Työn saanti on hankalaa. Minulla on mielialalääkitys, sillä elämän valuminen hukkaan on alkanut surettaa kovasti: olisin mielelläni äiti.
      Haluaisin kysellä teiltä muilta neitsyiltä, kehtaatteko käydä gynegologilla ja pystyttekö ylipäänsä sitä touhua ajattelemaa, Itselläni käyntiaikeet päättyvät aina paniikkin, enkä saakkaan soitetuksi..Pitäisikö siellä sitten käydä , kun oma "lompsa "on varastoitu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      39
      6053
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      38
      2852
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      220
      2071
    4. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      29
      1611
    5. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      163
      1607
    6. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      143
      1570
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      190
      1289
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      292
      1167
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      26
      1059
    10. Runebergin tortut

Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️
      Ikävä
      243
      913
    Aihe