Taidan olla vanhimpia vielä neitsyytensä säilyttäneitä naisia näin 28 vuotiaana. En tahtoisi kokea seksiä kuitenkaan yhden illan suhteessa ja olisi tärkeä luottaa kumppaniin muutenkin. Mielestäni seksi ei ole pelkästään mekaaninen suoritus. Jos sopivaa paria ei löydy täytyy vaan säilyä neitsyenä.
Vanha neitsyt
3
1266
Vastaukset
- naikkonen hts
En varmaan tule seksiä toisen kanssa koskaan harrastamaankaan kun on niin huonoa tuuria ettei toista kiinnosta ja jos itseä kiinnostaa ei toinen kiinnostu. Niin se mulla menee. En oo tarpeeksi kauniskaan ja läskiä on liikaa aina täytyis laihduttaa ja olla joka mallityttö.
kiinnostaisiko sua tutustua/ystävystyä? :)
- Kisuellen
hei!
Olen 38 v neitsyt. Suomessa ja varmaan koko maailmassa on minulle väärät rakastumissäännöt.Saan vain yhtä (ehkä eniten inhoamaani)tyyppiä olevat miehet kiinnostumaan itsestäni ja itse rakastun varattuihin helposti.Olen saanut kuulla paljon ulkomuodostani: koska olen lyhyt, minun pitäisi aina vain olla lihavampi, kuin olen. Miehet vissinkin tietävät asiat jotenski näin, että pitkän naisen luonnollinen olotila olisi hoikkuus ja pätkän suoranainen lihavuus, eikä siihen mahdu väliin mitään. Minulle on lauottu päin naamaa monenlaisia synonyyymeja sanasta ruma ja kaikenlaisilta isänniltä. Seksi on heille ihan älyttömän tarkeää, vaan entäpä muut asiat?Työn saanti on hankalaa. Minulla on mielialalääkitys, sillä elämän valuminen hukkaan on alkanut surettaa kovasti: olisin mielelläni äiti.
Haluaisin kysellä teiltä muilta neitsyiltä, kehtaatteko käydä gynegologilla ja pystyttekö ylipäänsä sitä touhua ajattelemaa, Itselläni käyntiaikeet päättyvät aina paniikkin, enkä saakkaan soitetuksi..Pitäisikö siellä sitten käydä , kun oma "lompsa "on varastoitu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315562Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713843- 534713
- 244417
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224336Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364140Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574029No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433868- 613609
- 423265