Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Vanha neitsyt

Taidan olla vanhimpia vielä neitsyytensä säilyttäneitä naisia näin 28 vuotiaana. En tahtoisi kokea seksiä kuitenkaan yhden illan suhteessa ja olisi tärkeä luottaa kumppaniin muutenkin. Mielestäni seksi ei ole pelkästään mekaaninen suoritus. Jos sopivaa paria ei löydy täytyy vaan säilyä neitsyenä.
31282
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

En varmaan tule seksiä toisen kanssa koskaan harrastamaankaan kun on niin huonoa tuuria ettei toista kiinnosta ja jos itseä kiinnostaa ei toinen kiinnostu. Niin se mulla menee. En oo tarpeeksi kauniskaan ja läskiä on liikaa aina täytyis laihduttaa ja olla joka mallityttö.

Äänestä

kiinnostaisiko sua tutustua/ystävystyä? :)

Äänestä

hei!
Olen 38 v neitsyt. Suomessa ja varmaan koko maailmassa on minulle väärät rakastumissäännöt.Saan vain yhtä (ehkä eniten inhoamaani)tyyppiä olevat miehet kiinnostumaan itsestäni ja itse rakastun varattuihin helposti.Olen saanut kuulla paljon ulkomuodostani: koska olen lyhyt, minun pitäisi aina vain olla lihavampi, kuin olen. Miehet vissinkin tietävät asiat jotenski näin, että pitkän naisen luonnollinen olotila olisi hoikkuus ja pätkän suoranainen lihavuus, eikä siihen mahdu väliin mitään. Minulle on lauottu päin naamaa monenlaisia synonyyymeja sanasta ruma ja kaikenlaisilta isänniltä. Seksi on heille ihan älyttömän tarkeää, vaan entäpä muut asiat?Työn saanti on hankalaa. Minulla on mielialalääkitys, sillä elämän valuminen hukkaan on alkanut surettaa kovasti: olisin mielelläni äiti.
Haluaisin kysellä teiltä muilta neitsyiltä, kehtaatteko käydä gynegologilla ja pystyttekö ylipäänsä sitä touhua ajattelemaa, Itselläni käyntiaikeet päättyvät aina paniikkin, enkä saakkaan soitetuksi..Pitäisikö siellä sitten käydä , kun oma "lompsa "on varastoitu?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

naikkonen hts kirjoitti:

Taidan olla vanhimpia vielä neitsyytensä säilyttäneitä naisia näin 28 vuotiaana. En tahtoisi kokea seksiä kuitenkaan yhden illan suhteessa ja olisi tärkeä luottaa kumppaniin muutenkin. Mielestäni seksi ei ole pelkästään mekaaninen suoritus. Jos sopivaa paria ei löydy täytyy vaan säilyä neitsyenä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu