Vanha neitsyt

naikkonen hts

Taidan olla vanhimpia vielä neitsyytensä säilyttäneitä naisia näin 28 vuotiaana. En tahtoisi kokea seksiä kuitenkaan yhden illan suhteessa ja olisi tärkeä luottaa kumppaniin muutenkin. Mielestäni seksi ei ole pelkästään mekaaninen suoritus. Jos sopivaa paria ei löydy täytyy vaan säilyä neitsyenä.

3

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkonen hts

En varmaan tule seksiä toisen kanssa koskaan harrastamaankaan kun on niin huonoa tuuria ettei toista kiinnosta ja jos itseä kiinnostaa ei toinen kiinnostu. Niin se mulla menee. En oo tarpeeksi kauniskaan ja läskiä on liikaa aina täytyis laihduttaa ja olla joka mallityttö.

• kiinnostaisiko sua tutustua/ystävystyä? :)

• Kisuellen

hei!
      Olen 38 v neitsyt. Suomessa ja varmaan koko maailmassa on minulle väärät rakastumissäännöt.Saan vain yhtä (ehkä eniten inhoamaani)tyyppiä olevat miehet kiinnostumaan itsestäni ja itse rakastun varattuihin helposti.Olen saanut kuulla paljon ulkomuodostani: koska olen lyhyt, minun pitäisi aina vain olla lihavampi, kuin olen. Miehet vissinkin tietävät asiat jotenski näin, että pitkän naisen luonnollinen olotila olisi hoikkuus ja pätkän suoranainen lihavuus, eikä siihen mahdu väliin mitään. Minulle on lauottu päin naamaa monenlaisia synonyyymeja sanasta ruma ja kaikenlaisilta isänniltä. Seksi on heille ihan älyttömän tarkeää, vaan entäpä muut asiat?Työn saanti on hankalaa. Minulla on mielialalääkitys, sillä elämän valuminen hukkaan on alkanut surettaa kovasti: olisin mielelläni äiti.
      Haluaisin kysellä teiltä muilta neitsyiltä, kehtaatteko käydä gynegologilla ja pystyttekö ylipäänsä sitä touhua ajattelemaa, Itselläni käyntiaikeet päättyvät aina paniikkin, enkä saakkaan soitetuksi..Pitäisikö siellä sitten käydä , kun oma "lompsa "on varastoitu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      109
      4495
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      55
      3316
    3. Oot kaunis

Oot kaunis nainen.
      Ikävä
      84
      1103
    4. Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste

Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2
      Kaste
      552
      919
    5. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!

Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma
      Maailman menoa
      82
      809
    6. Kuka murhasi Anneli Auerin miehen?

Tapaus edelleenkin selvittämättä.
      Maailman menoa
      168
      769
    7. Saisikin sinut

Saisikin sinut nainen rakastajattareksi.
      Ikävä
      57
      759
    8. Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?

Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek
      Sinkut
      139
      750
    9. Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois
      Maailman menoa
      195
      738
    10. Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.

Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/
      Maailman menoa
      188
      695
    Aihe