Vain kun ei oo rahhoo tarpeeksi. Totta vitussa minä Cadillakin muuten, koska eihän muut kotterot ole mitään ja sillä selvä. Olen istunut Ässämersun, ison Bemarin ja Jaguaarinkin kyydissä mutta kun kerran istuin Buic Electran ja sen jälkeen Cadillakin kyydissä, niin adios poijat.
Hyvin osataan auto tehä siinä maassa, mistä se autoilu käytännössä alkoi. Kaikki kunnia Henry Foordille, mutta kyllähän Caddy on aina Caddy.
Vielä 1959 mallin vehekkin pärjää tämänpäivän eurotekeleille, mitä kyydin mukavuuteen tulee. Yksinkertaista, eikö?
Ostasin Cadillacin...
2
265
Vastaukset
- märät on unet
makuja on monia ja moni on varmaan eri mieltä kanssasi. Itsekkin ottasin ennemmin nuo kaikki muut mitä luettelit edelle. Vielä kun saat korti niin sulla on mahdollisuus itsekkin kokeilla vaikkapa Floridassa ja vertailla siellä ajettavuutta, koska tarvitset vielä enemmän rahaa kuin auton hinnan jos meinaat vain kyydissä istua.
- mend
ei caddyyn välttämättä tarvii niin moisia rahoja hieman enemmän taustatyötä ja jos malli ei oo niin yks vaan .. itellä 65 vuoden cadillac ja sanon vaan et lähti alta 10 000 ja ainoo mita 3vuodes oon tehny o jarrupalat ja iskarit jotka ei oo kalliita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994290Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743571076- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64826
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796