Olispa ....

ikänsä raatanut

Luin juuri,että vanki tienaa kuukaudessa puhdetöistä n. 2300e/kk. Vartija jää paljon huonommalle tienistilli.

Pitäisköhän hankkiutua vankilaan ,kun elän juuri köyhyysrajalla ja en saa mitään tukea tai sosiaaliavustuksia mistään.
En ymmärrä tätä kyllä ,miksi siitä palkitaan ,että on tehnyt rikoksen ? Vaikea on näitä "palkkoja" ymmärtää.
Päälle tulee tietysti lämmin asunto ja ilmainen ruoka.

Ei ihme ,että vankilat on täynnä ! Minun oikeustajuntaan tämä ei mene.Luin jutun iltäpäivälehdestä juuri !

1

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan kiva

Lisäksi hammashoito ja terveydenhoito on ilmaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8908
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2267
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      177
      1368
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1026
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      61
      857
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      837
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      612
    Aihe