Eli miten awesome modin saa poistettua lopullisesti?
Haluisin poistaa sen, mutta ei ikinä näytä onnistuvan kunnolla..
Apuja?
Awesomemod the sims 3?
8
417
Vastaukset
- AlSimhara
Sitä ei saa poistaa suoraan kansiosta ja pistää roskiin. Sillä tavoin saa vain ongelmia, esim. korruptoituneita pelitallennuksia.
Tee näin:
1. Mene peliin.
2. Pelitilassa aukaise cheattilaatikko
3. Kirjoita "uninstall" (ilman heittomerkkejä)
4. Paina enter
5. Tallenna peli
6. Poistu pelistä
7. Poista Awesomemod roskikseen ja samoin cache -tiedostot Sims 3 kansiosta
- CasPartCache
- compositorCache
- scriptCache
- simCompositorCache
8. Valmis
Kannattaa aina opetella modit etu- ja takaperin ennen peliin laittoa, jottei tule pahojakin ongelmia. :-)- everysims
Kiitos paljon!
Nyt sain sen poistettua ;P
- MulkinOnSims
Mikä toi Awesome Mod on? Mitä se tekee ja miten sen saa????
Vastatkaa joku!!!
Niin ja sit vielä: Mulla on pelissä semmonen juttu että jos joku tyyppi on julkkis nii sit sitä ei pysty käytään sitä tallennusta. Mulle käy näin jos tyyppi on komen tähden julkkis. Kertokaa miten sen saa pois!!!!! - AlSimhara
Olen selittänyt awesomen täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9942872
Voisitko selventää tuota toista kysymystä. - MulkinOnSims
Selvennetty kysymys nro. 2:
Kerran kun pelasin yhdellä perheellä, niin halusin sen yhden simin seurustelevan Darlene Bunchin kanssa, ja kyseinen sim oli julkkis. No, he alkoivat seurustelemaan ja simistäni tuli kolmen tähden julkkis. No, kun seuraavana päivänä aukaisin simssin, siinä oli talon kuva ja kun laitoin sen päälle, siinä luki jtn: latausta suorittaessa tapahtui vakava virhe. On erittäin suositeltavaa, että käynnistät sovelluksen uudelleen. Kyseistä pelitallennusta yritin vaikka mitenkä monta kertaa saada toimimaan mutta ei mitenkään :( - AlSimhara
Tuo pelitallennus on todennäköisesti korruptoitunut. Syynä joko pelin oma tiedostovirhe tai jokin huono ladattu joko tontilla tai simin yllä (jos on ladattuja). Ainoa mitä voit kokeilla on käyttää backup tiedostoa.
Eli aukaiset Saves -kansion, joka löytyy Sims 3 kansiosta. Etsi sieltä tuo pelitallennuksesi. Jos pelaat esim. Twinbrookilla, niin tallennus on...
Twinbrook.sims3 (nimessä saattaa lukea lisänä myös "bad")
ja sillä pitäisi olla backup tiedosto nimeltään...
Twinbrook.sims3.backup
Poista tuo Twinbrook.sims3 tiedosto tuolta kansiosta. Sen jälkeen nimeä tuo backup tiedosto niin, että poistat sen nimestä sen backup osan kokonaan eli...
Twinbrook.sims3.backup -> Twinbrook.sims3
Tämän jälkeen kokeile toimiiko peli. Jos ei edelleen toimi, niin sitten ei voi muuta kuin aloittaa uusi peli. Suosittelen myös tallentamaan käyttämällä "Tallenna nimellä" vaihtoehtoa, koska silloin on ainakin tallessa useampi pelitallennus siltä varalta että jotain tapahtuu. Välillä pitää tosin muistaa poistella vanhimpia tallennuksia sieltä Saves kansiosta, koska ne vievät paljon tilaa. :-) - vähän tämmönen
No minä hölmö vahingossa latasin awesomen, kun se tuli jonkun latauksen mukana, ja sitten poistin awesomen väärin ja kun yritän käynnistää pelin se jumittaa siihen lataukseen..että näin..ja varmaan kolme kertaa asentanu pelin uudelleen...siihen jäi minun pelaaminen
- AlSimhara
Awesome ei ikinä pitäisi tulla minkään latauksen mukana, koska se on ydinmodi. Oletko aivan varma?
Myös jos poistat pelit uudelleen asennusta varten, niin olethan tehnyt täydellisesn poiston. Joskus poistovaiheessa kysytään, haluat jättää tietyt osat. Tätä ei saa tehdä.
Entä lisäsitkö mahdollisesti otettuja varmuuskopioita takaisin peliin asennuksen jälkeen, esim. mods kansio tai koko sim 3 kansio?
Jos uudelleen asennuksen yhteydessä päivitit pelin 1.26:teen ja pelissäsi on vanhoja ladattuja, niin tuo jumittaminen voi todennäköisesti johtua siitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723