kylpyhuoneremontti

kylpemään

löytyykö kotkan alueelta luotettavaa remonttifirmaa jolle uskaltais antaa kylpyhuoneremontin? vai onko kaikki venäläisten ja virolaisten firmoja?

23

4950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haka Viivain

Ei ole koko kymenlaaksossa. Kantsuu tehdä itse, niin saat mieleisen kylpyhuoneen.
      Skitsit ja preprot esiin ja suunnittelemaan.

• Ka Hikka

Eikä mitään Polariksen peltistä rämisevää peilikaappia sitten, sillä ainakin
        kerrostalossa jos otat kaapista vaikkapa lasisen partavesipulon niin 10-kerrosta ylöspäin
        kuulee kaapin räminän.
        Sellainen sopii vain vanhainkoteihin!

• remppafirmoja
        Ka Hikka kirjoitti:

Eikä mitään Polariksen peltistä rämisevää peilikaappia sitten, sillä ainakin
        kerrostalossa jos otat kaapista vaikkapa lasisen partavesipulon niin 10-kerrosta ylöspäin
        kuulee kaapin räminän.
        Sellainen sopii vain vanhainkoteihin!

löytyy, mutta hyvät ei mainosta kun hommaa riittää muutenkin. Ja niistä virolaisistakin löytyy ihan ykkösluokan tekijöitä. Niitäkään ei kyllä saa töihin kun suhteilla. Sellaisiakin tekijöitä on, joilla on salainen puhelinnumero ihan työrauhan vuoksi, ettei luuri kokoajan häiritse työntekoa. Kannattaa kysellä rautakauppojen ja sisustustarvikeliikkeiden myyjiltä, niillä on tietoa tekijöistä ja laadusta.

• RaksaUkko

Rakennus Pakera Oy

• Pakera pissii

Pakera on nähty, juosten ja kusten kiireellä. Mutta sellaisia ne ammattimiehet on varsinkin ne jotka on renkejä, eihän tekijä vastaa työstään vaan firma joka laskuttaa. Yksittäinen tekijä kantaa vastuun itse henkilökohtaisesti joten jälki ja asenne on parempaa.

Remontti vaatii kuitenkin märkätilan eristystyöhön VTT hyväksymän sertifikaatin tekijältä, jotta vakuutukset on tulevaisuudessa hyväksyttävästi kunnossa.

• kova hinta
        Pakera pissii kirjoitti:

Pakera on nähty, juosten ja kusten kiireellä. Mutta sellaisia ne ammattimiehet on varsinkin ne jotka on renkejä, eihän tekijä vastaa työstään vaan firma joka laskuttaa. Yksittäinen tekijä kantaa vastuun itse henkilökohtaisesti joten jälki ja asenne on parempaa.

Remontti vaatii kuitenkin märkätilan eristystyöhön VTT hyväksymän sertifikaatin tekijältä, jotta vakuutukset on tulevaisuudessa hyväksyttävästi kunnossa.

Samaa huolimattomuutta ja virheitä syntyy myös Rakennuspartiolta. Tekijät on
        mitä sattuu löytymään halvalla...

• laatturi

Mä tietäisin yhen luotettavan. Ei oo ulkolainen.

• kyrako

Rysiko tekee laatuu!!

• 4e tunnissa.

Mina tule tekemä.

EestiRehkimäÖhitus Öu@ Balalaikka.com

Sergei tulee myös.

Takuu loppuu kun laiva irtoo.

• dgi

Kokeileppa AT-remontit. Mulle teki, ja tosi hyvä tuli...

• Et näin

Riippuu mitä tilaaja vaatii, meille ei riittänyt taito.

• Kyri

Siinä firmassa ammattitaitoa löytyy varmasti. Ainakin kylppäreissä takuulla Kotkan paras.

• jospa sieltä,
    • tyytymätön.

Minä teetätin kylpyhuoneremontin (ei putkiremonttia) n. 4m2 kylpyhuoneeseeni
      isolla rakennusliikkeellä. Remintti maksoi yli 10k€ mutta sen tekemisessä tapahtui
      virhe koska kosteuseristys unohtui osasta seiniä valvonnasta huolimatta. Liike yritti saada minulta
      nimen paperiin jossa olisin hyväksynyt virheen mutta kieltäydyin allekirjoittamasta.

• Itse tein ja hyvin.

Vedeneristyksen vuotaminen ei ole äkillinen tapahtuma , joten lopettakaa keskustelu vakuutuskorvauksista.

• HyväTuli

Uudet laatat vanhojen päälle, nyt on kaunis.

• LaattamiesKta
        HyväTuli kirjoitti:

Uudet laatat vanhojen päälle, nyt on kaunis.

Just, ja miten on vanhan laatan kiinnitys alustassa, ja onko sen alla eristeet kunnossa. Entäs lattiakaivo ja sen ympärystä. Tosi ammattimaista,,, kyl mie teen aina niin että vanhat alta pois, betoniliimat pois kaivon vaihto jos tarpeen. Kaadot tarkistetaan ja primerit, nauhotukset ja eristeet ym kuntoon. Sitten uusi laatta vasta päälle, näin se hoituu asianmukaisesti vtt luvat on taskus.

• aykyay

Kyllä uusien laattojen kiinnittäminen vanhojen päälle on mahdollista , ja luvallista (mm siellä vtt järjestämällä kurssilla näin todetaan) vanhojen laattojen alla olevalla eristeellä ,ei ole väliä koska uusien laattojen alle tulee uusi ,kaikki kaatojen tarkistukset ym ,tehdään tasan samalla tavalla kuin ei vanhoja laattoja alla olisikaan. vtt luvat on taskus.

Itsekkin olen näin toiminut, vielä opinnäyte työssä ja hyvin tehdyksi tarkastaja kehui.

Toki jos monta kertaa näin toimii alkaa kylppäri käydä pieneksi jossain vaiheessa :-)

• laattalensi

Join kiljua ja laatat lensi vessan lattialle. Värikästä jälkeä tuli!

• Anonyymi

Kysy rakennus suntiolta psaikka kunnan paras, mm Nousiainen varmasti tyytyväinen

• Anonyymi

Kuka tää Nousiainen, onko se joka asuu huutjörvellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tää Nousiainen, onko se joka asuu huutjörvellä

Golfin pelaajako?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11285
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4791
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4217
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      450
      2270
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2200
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1678
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1441
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      83
      1270
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1175
    10. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1166
    Aihe