Mulla tulee yleensä ihan säännöllisest n. 28pv välein menkat ja viimiset on loppunu 12.1. Jos olen raskaana niin voiko testi silti näyttää vieläkin negatiivista? Tein viikko sitten testin ja kaksi viikkoa sitten testin ja molemmat oli negatiivisiä. Nyt perjantaista asti mulla on oikeella puolella nipistellyt maha silleen ehkä kerran puolessa tunnissa, välillä useemminkin. Ja olen ollut mielestäni hiukan väsyneempi iltaisin ja sitten liikutun aika helposti. Tai sitten olen vaan kiinnittäny noihin niin paljon huomiota vaan.. Mutta maha ainakin nipistelee.
Voiko 7 rv:na näyttää vielä negatiivista?
8
7847
Vastaukset
- jfgjfyjjg
Jos olet tehnyt jo vaikka kuinka monta testiä ja kaikki näyttivät negatiivista niin asia on ihan selkeä: Et ole raskaana. Mutta hei, voithan yrittää taas uudestaan.
Itse kun halusin tulla paksuksi, niin kehoni antoi seksin jälkeen heti 'merkkejä' ja sitten iloitsin että jee, olen raskaana! Mutta jos oikein tahtoo raskautua ja jokaisesta nipistyksestä/tunnemyrskystä/tms. oireesta luulee että on raskaana saa vain tottua pettymyksiin..
Ja jos menkat noin paljon myöhässä niin oisko pillereiden jättö vaikka syynä? Kierto ei palaudu heti..
Mutta mene lääkäriin jos oikein paljon huolestuttaa.. - -
voi. Et ole raskaana
- NuoriÄiti2
Minulla näytti 3 negaa ja sitten hyvin haalea viiva... Ja nyt Rv 21 menossa... :) Mutta näin vain minulla...
Ja on myös tuttava jolla näytti negaa, ja huomas vast ku oli rv20 et oli sittenkin raskaana... - myöhäinenplussa
Hei.
Sain itse vielä viikolla 7 negoja tein sillä viikolla 4 testiä. Viime viikolla alkoi kuitenkin aamupahoinvointi ja oksentelu joka jatkuu edelleen ja tein testin 10 viikkoa kuukautisista ja se oli selvä plussa. Menen tänään ultraan selvittämään kuinka pitkällä mahdan olla, sillä tuskin olen vielä viikolla 10, veikkaan viikkoja 7-8 =) - mammasti2011
Jos olet ovuloinut myöhemmin niin on mahdollista, mutta jos olisit rv7 niin ei ole mielestäni kyllä mahdollista.
Itse sain haamuplussia jo ennen kuin rv4 oli täynnä ja kunnon plussaa rv 4 5. - gjklösjlkdfh
Sattuuhan sitä että joillain se hcg hormonitaso ei vaan nouse samalla tavalla kuin muilla.. Raskaus on selvitetty verikokeesta.. Ei se siis mahdotonta ole, vaikka harvinaista onkin :)
- ...
Ekassa raskaudessa mulla näytti testit negaa vielä viikolla 8. Raskaus selvisi sitten lääkärikäynnillä ja viikkoja oli silloin 10 5.
- Sannuliini88
Mulla testi näytti negaa rv 8 ja oli ihan neuvolatätin tekemä testi. Rv 10 näytti vasta positiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991