No,mikäs kiire Paloniemelle nyt tuli

tekoja ei vaan näy

KSML 28.2.2011 Omaishoito

On ollut 8-vuotta aikaa hoitaa tämäkin homma.Eipä toi ehtinyt ydinvoimaäänestykseenkään (tarkistakaa vaikka).Omaishoitoasiaa ovat parhaiten ajaneet SKDL (Kangas) ja PSO -edustajat.

Paloniemi ajaa vain kepun eukoille sijoitusbusinesta.

12

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Märkiä risuja Kepu

KS-Keput on turha joukkio.Mitään ei ole saatu aikaan.Huovinen
      teki 4-tietä 25km Toivakkaan.

Pekkarinen,Paloniemi,Kalmari täysin TUHNUJA
      Hätäkeskus ym virastot viety ja nää Hoo-Moilaset
      Hallituspuolueesta ...hävetkää

• uuh ooh cantona

Mitä te höpötätte, en jaksanut lukea sanaakaan.

• Pappa&Mummu rahoiksi

Paloniemi virittelee maakuntakierroksillaan seuraavaa
        vanhusbusinesta

-siellä hoidetaan kuka halvimmalla ottaa
        Näin se lähtee:
        aamukahvi 1,50€
        siihen sokeri 0,10€
        kerma 0,18€
        hyvän huomenen sanominen 0,80€
        kuulumisten kyseleminen 1,22€

Syytinki Lurkki&Vinkki Oy Ab Co Ltd tarjoaa

********HERÄTKÄÄ****

• Moottorilehmä O:K

Y E S !!
      Just näin se tulee menemään jos ja kun tää KESKUSTAN junttipuolue pääsee asiaa huseeraamaan!

• Muutoksen aika!

Muistakaa kaksi kirjainta....PS

• Liikaa puolueita!

Näkis vaan että mikään ei tule muuttumaan tässä perkeleen paskavaltiossa.
      Samaa puolueiden välistä kinasteluahan se on ollut iät ja ajat.

• Paloniemi ulos!

Aila Paloniemi (kesk.) on nykyisen eduskunnan eräs ikävimmistä tantoista.

Panssarivaunu, joka lähtee hyökkäämään päin kansalaisuutta, perheitä ja ihmisten yksityiselämää. Keskustan Paloniemi on heti valmis sosialisoimaan ihmisten yksityisyyden, ottamaan sen julkishallinnon ja Paloniemen omien kaveripiirien haltuun.

Ihmiset eivät yleensä seuraa politiikkaa ja poliitikkojen tekoja. Minäpä kerron siksi nyt tässä. Paloniemi on jo varmasti kymmenen vuotta ajanut silmät kiiluen sitä, että suomalaiset lapset riuhtaistaan huostaanoton avulla pois omista perheistään ja kyyditetään lastensuojelun tanttojen (=sosiaalityöntekijät) armollisella avustuksella erilaisiin sijaishuoltopaikkoihin, eli esimerkiksi Paloniemen itse edustamaan perhehoitoon. Sijaisvanhemmille.

Puolet kodin ulkopuolelle sijoitetuista (eli muilutetuista ja kyyditetyistä) lapsista elää laitoksessa, erittäin laitosmaisissa oloissa, laitoselämää. Kelan Perhepiirissä-kirja kertoi viime vuonna, että heistä tulee täysi-ikäistyttyään koko elämäkseen yhteiskunnan elättejä. Kuntien äärettömän kallis lastensuojelu ei siis pelasta. Päinvaston.

Perhepiirissä-kirjan mukaan lastensuojelun sijaishuolto maksaa vuodessa suomalaisille 433 miljoonaa euroa. Se on mieletön raha. Eilen Pelastakaa Lapset ry:n toiminnanjohtaja/pääsihteeri Hanna Markkula-Kivisilta kertoi Yleisradiossa, että yhden lapsen sijoittaminen maksaa vuodessa noin 85 000 euroa. Sillä rahalla palkkaisi Markkula-Kivisillankin mukaan kaksi (2) kodinhoitajaa kymmenien perheiden avuksi!

Aila Paloniemi (kesk.) ulos eduskunnasta! Hän edustaa kovia ja julmia arvoja.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9083007

Tuossa yllä olevassa keskustelussa on taivasteltu Aila Paloniemen otteita jo pitkään.

Ja täällä ("Aila Paloniemi syrjii vanhuksia"):

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9138276

Haluan inhimillisen ja sosiaalisen yhteiskunnan. En tällaista.

• Jnika

Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä asiasta, mitään ei ole saanut aikaiseksi ainakaan tähänpäivään menessä :( "Paloniemi turha"

• peltonen selvitä

Nyos ehdokas Tuula Peltonen kaveeraa huonolaatuisia sijaishuoltoloita ylläpitävien kanssa. onpa hakeutunut aivan läheiseen kanssakäymiseenkin yhden tällaisen - luultavasti pahimman lasten / sukulaisten kiusaajan kanssa. onkohan Peltonen edes tietooinen, mitä kaikkea kamalaa tuossa lääväsessä on tapahtunut. Ota selvää Peltonen. Hän, jonka pitää mielistelllä, ei todella kerro totuutta. ota selvää Peltonen.

• Lapsibisnes ja Aila

Nyt kaikki "lapselliset" todella varuilleen. Paloniemi kannattaa sijareiden touhuja ja puhuu huostaanottojen puolesta.
      Käsittämätöntä, koska on itsekin pojan yh-äiti??

Jos haluat säästää verovaroja ja niiden väärinkäyttöä, haluat tukea lapsia, et hyväksy sairasta rahastamista tekemättömästä työstä (sijarit) ja toivot kotien pysyvän `kasassa´ tukitoimien muodossa - muista kiertää kaukaa A.P.

Persut vaikuttavat AINOALTA fiksulta puolueelta!!

• Lapsibisnes Aila

Paloniemi on täysi VENKULA perhehoitoliitoineen.Jyväskylässä ja Helsingissa pyöritetään kalliissa konttoreissa "itsensä työllistävää" toimintaa.

RAY mättää rahaa julmetusti.Tuotantona metrien korkuisia lausuntoja,projekteja,
        seminaareja:paskanjauhantaa maan ja taivaan väliltä.

• Luokkayhteiskuntaa

Perussuomalaisten suosio on vain heiveröistä luokkataistelua. Ihmiset ovat heränneet siihen, että Suomeen on tulossa kovaa vauhtia luokkayhteiskunta. Persut ovat vastavoima tälle ilmiölle, mutta asian tiedostaminen ja julkilausuminen on ollut persujen porukoissa heikkoa. Analyysi nykymenosta puuttuu.

Aila Paloniemi (Keskusta) on ihan tyypilinen luokkayhteiskunnan rakentaja. Jätetään Aila Paloniemi rannalle! Hän ajaa vain oman pienen eturyhmänsä etuja.

Tunnen oloni turvattomaksi maassa, jossa eduskunnassa istuu hänen kaltaisiaan oikeistorouvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe