Ehkä viimeinen

mahdollisuus.

Huomenna onnistun! Pakko onnistua! Pitäisi ajoittaa tilanne oikein. Ihminen se vain on toinenkin. Puhun sille viimeinkin ja sitten menen pois. Katsotaan sitten huomenna mitä kävi. Täältä tullaan!!!

4

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So, fear nothing.

      Miksi se olisi viimeinen mahdollisuus?
      Todella hyvä idea tehdä aloite.

      Itse mietin tässä juuri samaa. Lähinnä siitä syystä että mietin joitakin kuolleita tuttavia ja haudassa tuskin on mahdollisuuksia hirvittävästi kysellä enää ketään ulos.

      Joten mitä ihmeen väliä tulipa pakit tai jos olisi jotenkin hävettävää? Ei mitään hävittävää lopulta siinä.

      Tietysti ajoituksella voi vähän varmistaa sitä että todennäköisyys onnistau olisi parempi, mutta useimmiten jos toinen on valmis ottamaan vastaan aloitteen ja kiinnostunut niin hän suostuu/kieltäytyy joka tapauksessa olipa tilanne muuten mikä hyvänsä.

      • So, fear nothing.

        Lisättäköön että osa ihmisistä etsii jotain "parasta" tai "viimeistä" tilaisuutta ennen kuin toimii. Silloin voi olla liian myöhäistäkin.
        Parempi toimia silloin kun vain on varmistanut että oma rohkeus riittää ja jos ei riitä niin tekee sen silti. :D

        Tietysti siinä voi olla tekemässä asioita jotka vaikuttaa elämään pitkälläkin aika välillä ja osa ihmisistä haluaa jäädän ennemmin roikkumaan siihen fiilikseen kuin tehdä asialle jotakin joka voisi johtaa että tunteisiin ei vastata takaisin vaikka siten että jättää asian roikkumaan niin epäonnistuminen olisi vain varmaa.

        Minulla ei ole enää illuusioita tuon suhteen enkä suosittele samaa muillekaan.


      • aloittajaa
        So, fear nothing. kirjoitti:

        Lisättäköön että osa ihmisistä etsii jotain "parasta" tai "viimeistä" tilaisuutta ennen kuin toimii. Silloin voi olla liian myöhäistäkin.
        Parempi toimia silloin kun vain on varmistanut että oma rohkeus riittää ja jos ei riitä niin tekee sen silti. :D

        Tietysti siinä voi olla tekemässä asioita jotka vaikuttaa elämään pitkälläkin aika välillä ja osa ihmisistä haluaa jäädän ennemmin roikkumaan siihen fiilikseen kuin tehdä asialle jotakin joka voisi johtaa että tunteisiin ei vastata takaisin vaikka siten että jättää asian roikkumaan niin epäonnistuminen olisi vain varmaa.

        Minulla ei ole enää illuusioita tuon suhteen enkä suosittele samaa muillekaan.

        Kävipä niin ettei tätä naista näkynyt. Rohkaistunut kyllä olin ja valmiina kohtaamaan ja sanomaan sen mitä aioin. Eipä voi mitään :(

        Nyt en näekään häntä 2-3 viikkoon, ja siksi tuntuu, että tilaisuus olisi jo ohi. Ja tuon ajan jälkeenkään en häntä pahemmin näe.

        Uutta matoa vaan koukkuun! Ehkä kuitenkin vielä joskus onnistun. Pahinta on vaan, että aikaa kuluu hukkaan.

        Kauhee ikävä!!! mutta "kaikki ajallaan", niin pitäisi lie ajatella.


    • jokaeiollutpaikalla

      Missä piti tavata?? Mihin päin menee??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe