Onko kenelläkään kokemuksia autokoulu Lilliputista? Olisi niin kätevän lähellä kotia nuo teoriatunnit, että kiinnostaisi ajaa kortti siellä. Haluaisin kuitenkin varmistua, että paikka on muutenkin hyvä ja opetus toimivaa.
Lilliputti
6
5545
Vastaukset
- ollut
Ne pitää niitä teorioita millon sivan tuulikaapissa ja sit seuraavaks jossai muussa vastaavas.
Hermo haku joka kerta ja maikat vaihtuu kokoajan ja autot.
Hankalaa en menis enää. - Kiitollinen oppilas
Suosittelen! Itse kävin kyseisessä firmassa. Paikkoja ja aikoja on riittävästi, opiskelu etenee hyvin omaan tahtiin. Teorioiden opettaja vaihtuu paikan mukaan. Ajo-opettaja pysyy kuitenkin samana.
Väki on nuorta ja keski-ikäistä, kokenutta. Osaavat asiat ja opetus on kattavaa.
Auto pysyy myös samana, ja niissäkään ei ole moitteita.
Suoritin ekan vaiheen 2kk aikana, ja molemmat kokeet ekoilla läpi. Vihko täynnä muistiinpanoja ja taululta kopioituja esimerkkejä.
Suoritan myös toisen vaiheen Lilliputissa, mikäli asun vielä täällä.
PS. Siwan tuulikaappeja ei ollut lähelläkään. Viihtyisät tilat niillä on. - vituttaa vieläkin!
Joo suosittelen ja en suosittele ajo ja muut opetus o.k mut sit nää tärkeet asiat eli paperi ja lupa asiaoitten hoito todella epäammattimaista eli jos haluat et ajolupa hakemus hoituu nopeesti tai itsellä kiire niin mee johonkin muuhun autokouluun...
- mikävituttaa
Eiköhän se opetus nyt kuitenkin oli oikeasti se tärkein asia ja toi paperisota täysin sivuseikka. Hoitaa vaikka itse jos ei muuten....
- erkki-mikael
Ketju jo vanha, mutta kirjoitan kuitenkin. Olen käynyt ykkösvaiheen täällä ja hyvin meni. Lienee opettajan ansiota, Antti nimeltään. 2-vaiheen kävin muualla.
- Bellaaaaaaaa
Itse suoritin 1-vaiheen ja 2-vaiheen Lilliputissa. Opetus oli ammattitaitoista ja ratissa oli rento olo. Myöhemmin suoritin vielä moottoripyöräkortin samaisessa autokoulussa ja edelleen samat fiilikset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992