Mistress Eva

Kiinnostunut_

Hei,

Onko kellään kokemusta kyseisestä Valtiattaresta? Kiinnostaisi käydä vierailulla.

26

8797

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mara Lappi

      minun suuhun, ihan OK makuinen paska, huuhtelin pissalla alas.
      Viehättävä nainen.

    • ZZHessuKoo

      Huhtikuussa Helsingissä käymässä.
      Aika rajoitetusti on Dommeseuraa tarjolla.
      Onko tästä "herrojen Evasta" kurin pitäjäksi ja aviomiesten johdattelemiseksi pervoille poluille?

    • Kyllä-kannattaa

      Jännä nainen. Osaa ottaa hyvin roolinsa ja siinä mies tuntee todella olevansa hänen hallinnassaan.

      Jos haluaa kovaa kuritusta, sitä tulee. Siis sellaista, että jonkun ajan kuluttua pyytelee armoa ihan tosissaan. Tai sitten sellaista sopivaa alistamista.

    • hintaaaaaa

      paljo ottaa maksua tunnista?

      • Kysy-häneltä

        Maksu riippuu siitä, mitä tehdään.
        Kysy häneltä.


    • telewelli1

      Ihana domina! Sensuelli ym. pissat suuhun jos haluaa ym, suosittelen

      • Anonyymi

        Ulkolainen. Taitaa olla Virosta, puheesta päätellen. Lähellä 50 vuotta. Kotimaisiakin on.


      • Anonyymi

        Kannattaa muistaa että eritteistä voi saada taudin, hepatiitin tai hivin. Muiden muassa.


      • Anonyymi

        Mukava ja kaunis, varsin ammattitaitoinen domina. Osaa piiskata ja rääkätä, mutta pehmeämmät jututkin onnistuu tyylillä. Kannattaa muistaa, että osin aina ammattilaistenkin kanssa kysymys on kemiasta ja omasta käytöksestä. Kohteliaalla asenteella asiallisesti kysymällä tapaamisen yhteydessä kyllä selviää "saako sitä tai tuota"


    • kessuli19601

      Ihana nainen!!!! Oon käynny 3 kertaa Roissa Varpaat, peppu, pissa ,dildo ym

    • peno

      10 Saa mitä pyytää.suosittelen. asuissa löytyy.

    • tossupekka

      Ihana nainen nuolettaa varpaat, pepun. Sylkileikit pissaa suoraa tankista suuhun. Riippuu siitä mitä kutakin haluaa. Suosittelen!

      • mrness

        antaako oikeesti nuolla pepunkin?


      • Anonyymi
        mrness kirjoitti:

        antaako oikeesti nuolla pepunkin?

        Ei !


    • Tule sinä tänne!

    • Anonyymi

      Joskus Privaatissa oli Eva niminen pitkä hoikka neito...korkosaappailla kivasti talloi ja potki teräkärkisillä platform korkosaappailla minne vain tahtoi.

      • Se on vaarallista potkia ja talloa!Onko sinä et halua anna minulle piiskaa,vitsa?


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Se on vaarallista potkia ja talloa!Onko sinä et halua anna minulle piiskaa,vitsa?

        Miss Eva oli esikuva, olen myöhemmin pukeutunut naisten nahka-asuihin ja piikkikorkoihin. Raipalla lyöminen on kivaa. Tietenkin balls potkiminen ja tallominen on vaarallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miss Eva oli esikuva, olen myöhemmin pukeutunut naisten nahka-asuihin ja piikkikorkoihin. Raipalla lyöminen on kivaa. Tietenkin balls potkiminen ja tallominen on vaarallista.

        Minä rakastan sitä että raippa tansi mun pakarat ja reidet!


    • Anonyymi

      Juu. On käyty.

      Arviointini:
      Näkö 8
      Pukeutuminen 8
      Auktoriteetti 9
      Verbaalinen dominointi 9
      Fyysinen dominointi 7
      Ympäristö 7

      Tuossa pääosin.

      Huom: arvosteluasteikkoni ei ole tavanomainen 1-10.

      • Anonyymi

        Juu huomasin, että käytit kirjaimia asteikossasi.


      • Anonyymi

        Harvinaisen selkeä ja asiallinen kommentti.


    • Vem skriver du till?

    • Anonyymi

      Oletteko käynny ? Kiinnostais bondage? Minkälaista on ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe