Omistan puolet 65 neliön kaksiosta äitini joutui vanhainkotiin muistisairauden takia.
Saanko asua tässä ,kun maksaisin ,äitinikin osuuden vastikkeista,vuokraa en käy maksamaan ja en ole halukas ostamaan puolikasta.Meidän iät on minä 64 v. ja äitini 85 v. Tähän tulee vielä edunvalvoja .olen ainut perillinen.
1/2 osake
5
168
Vastaukset
- hanki asinatuntija
Riippuu vissiin edunvalvojasta. Pidä häneen yhteyttä. Jos vuokraa joudut maksamaan, niin et tietenkään omasta puolikkaastasi. Jos vaadit kuolinpesästä omasi, voinet pyytää asunnon myyntiä. Juttele edunvalvojan lisäksi lakia tuntevan henkilön kanssa, jos tilanne tuntuu hankalalta.
- ei ihan yksinkertais
Äitisi hoitomaksu tarkistetaan pitkäaikaispotilaan maksuksi n. puolen vuoden kuluttua, samassa yhteydessä tulevat todennäköisesti vaatimaan asunnon myymistä. Varaudu siihen. Työkaverini on samassa tilanteessa, kun äidillään todettiin muistisairaus ja on nyt hoitokodissa.
- ainut omainen
On sanottu ,että minua ei saa tästä mihinkään,kun maksan vastikkeen ,äitini osuuden myös.
Voisinhan minäkin vaatia osuuttani ,eli myymistä ,mutta ostamaan en käy iät huomioon ottaen.Aika näyttää hoito maksua tarkastetaan tällä viikolla,maistraatti ei ole ottanut yhteyttä . Vaikka ilmoitin asiasta n.2kk sitten - nättijussi
Tottakai saat omassa asunnossasi asua. Tuskin sitä toista puolikasta kukaan ostaa. Vuokraa kai joudut maksamaan toiselle omistajallesi äidille, jos hän sitä vaatii.
- Simo 46
Ei tarvitse maksaa kuin vastike ,eikä tarvinnut edunvalvojaa minä hoidan asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983