Annetaan mopo pois

turhat kamat pois

Annetaan 5 vuotta käytössä ollut Moottoripyörä pois tarpeettomana.
Ajopeli toimii hyvin ei ole viritetty eikä muutakaan lisätty.
Kuka esittää parhaan selityksen että miksi juuri sinä olet oikeutettu tähän ajopeliin. Saat sen veloituksetta omaksi.
Se jolla on paras kertomus saa hakea mopon Kallentotin pihasta 20.3. 2010.
Ajopeli luovutetaan varmasti veloituksetta.
Lisätiedotuksia seuraa vielä ennen määräajan täyttymistä.

33

4355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viljami9666

      Juon ES ja keulin mopollas Maken PV:n ohi!!!1½1! xxxx---DD

    • Bandido1234

      Tullaan jengin kanssa hakee se huomenna

    • peltoperkele

      Rakkauteni moottoripyöriä kohtaan alkoi jo pienenä lapsena, kun katselin televisiosta ratamoottoripyöräilyä. Sedälläni oli myös 60-luvun punainen Honda, jota aina kylästellessäni ihastelin. Ajattelin, että saisinpa minäkin tuollaisen menopelin itselleni isona.

      Vuodet vierivät ja pian tuli 15-vuotissyntymäpäiväni. Vanhempani kuitenkin kieltäytyivät ostamasta minulle mopoa, mikä särki sydämeni. Siitä asti olen ollut katkera ja päättänyt hankkia itselleni oikean moottoripyörän hinnalla millä hyvänsä.

      Viime vuodet kuitenkin ovat menneet taloudellisesti todella huonosti eikä moottoripyörään ole ollut varaa. Valoa on näkynyt tunnelin päässä, mutta moottoripyörää en kykenisi ostamaan monen vuoden sisään. Tuntuu kuin sydämeni olisi murskattu jälleen kerran.

      Jos haluat olla se, joka tekee tämän pikkupojan vihdoinkin iloiseksi, lahjoitat moottoripyöräsi minulle.

    • kaikkee kans

      ei harrasteta hyväntekeväisyyttä aja se mopos sunttiin!

    • Iisyrider

      Koska köyhänä minulla ei ole varaa sellaista ostaa, vaikka sellaisen haluaisin.

    • viljami-korianteri

      En harrasta moottoripyöriä enkä muitakaan turhakkeita. Myisin romusi pois ja ostaisin koko rahalla HUUmeita!!!11

    • ruusumaistuu10sntpwn

      Rakkauteni Derbiä kohtaan alkoi jo pienenä lapsena, kun katselin youtubesta keulimis videoita. Serkullani viljamilla oli myös 07 luvun musta Derbi, jota aina kylästellessäni ihastelin. Ajattelin, että saisinpa minäkin tuollaisen pärinä menopelin itselleni isona.

      Vuodet vierivät ja pian tuli 15-vuotissyntymäpäiväni. Vanhempani kuitenkin kieltäytyivät ostamasta minulle uutta 70cc airsalia leiponeen tilalle, mikä särki sydämeni. Siitä asti olen ollut katkera ja päättänyt hankkia itselleni oikean 70cc airsalin hinnalla millä hyvänsä. Ebin lieksa ouned by aplari

      Viime vuodet kuitenkin ovat menneet taloudellisesti todella huonosti eikä moottoripyörään ole ollut varaa. Valoa on näkynyt tunnelin päässä, mutta moottoripyörää en kykenisi ostamaan monen vuoden sisään. Tuntuu kuin sydämeni olisi murskattu jälleen kerran.

      Jos haluat olla se, joka tekee tämän pikkupojan vihdoinkin iloiseksi, lahjoitat moottoripyöräsi minulle.

      • sameo

        loppu kusi joten se tulee tässä:Viime vuodet kuitenkin ovat menneet taloudellisesti todella huonosti (verot poliiseilta ja useat sakot yms yms), eikä pyttyyn ole ollut varaa. Valoa on näkynyt tunnelin päässä, mutta pyttyä en kykenisi ostamaan monen vuoden sisään. Tuntuu kuin sydämeni olisi murskattu jälleen kerran.

        Jos haluat olla se, joka tekee tämän pikkupojan vihdoinkin iloiseksi, lahjoitat Pyttysi minulle.


    • minävaan...

      anna se mulle ku eihän sulla mitää muutakaa tekemistä o.0 eikö niin? :P

      • Nuolen muijalles

        takaapäin,sen ekan orkun,joka koskettaa myös perä-aukon seutua.Tiedän,ja olen myös varma ,että muija tule kontallaan alle kolmen minuutin,ja antaa mopon mulle.


      • prät....prut

        20.3.2010 meni jo, osta tahvo 2011 kalenteri.


    • o kala

      oisko kellään hyvää mopoa? ostaisin 100eurolla

    • se kuuluu mulle

      Minä asun niin syrjässä, ettei tänne tule sähkökään, jääkaappikin on käsinveivattava,
      niin köyhää on, että lapsetkin syä ekavuodet äitiä. Kun on illalla nälkä, isä laittaa pimennysverhot ikkunoiden eteen ja sanoo, kuka hullu sitä yöllä syö. Vanhusten kansaneläkkeeseenkin on täällä lisätty syrjäseutulisä. Ja polkupyörällä ei voi enää ajaa kun meille iski viimeviikolla ketjupolttaja, ja lisäksi mun fillarissakin on vielä istuin päin persettä. Moottoripyöräkuume on kuitenkin kova, eikä auta vaikka kuinka on rahapussi sipulinnahasta tehty, että aina tulee vedet silmiin kun sen aukaisee. Kuume ei häivy vaikka kuinka hiestää tyhjällä rahapussilla otsaansa. Että ois kyllä aika kiva kun antasit sen mulle. Luovutusaikahan on kyllä jo kulunut kolmisenvuotta sitten umpeen, mutta ei se mitään. Toivossa on kuitenkin hyvä elää sano lapamato. Joten ei muuta kun prätkä minulle niin saa pistää menox.

    • kaivuri mies kysyy

      Vaihdatko käytettyyn mutta ajokuntoiseen kottikärryyn, ja bilnäs merkkiseen pien kaivuriin. molemmat iskukunnossa.

    • mopoilijat

      Se on kuitenkin samassa kunnossa kun ostin pojallenikin. Maksoi maltaita ja puoli päivää ajoi ja sen jälkeen ei saatu kuntoon. Että tämmöistä mopokauppaa. Myyjä pojan isä vain huusi ja riehui kun kerroimme ettei mopo toimi, että tämmöstä.

      • nisujauhokaivokselta

        eihän vaan ollut poika ja riehuja isä ullavasta???


      • Ullavastapa tietenki
        nisujauhokaivokselta kirjoitti:

        eihän vaan ollut poika ja riehuja isä ullavasta???

        Oli miten arvasit kysyä? Kenen tarina on muuten ollut paras? ootko jo antanut mopon jollekulle.


    • ff

      HIENO TROLLI !
      Ja dorkat nielee syötin
      LOL

    • HARMITTAAAAAAAAA

      NIINKÖ SE OLIKIN, MINÄ JO LUULIN SAAVANI SEN MOPON. HARMI. KUN EI OLE VARAA OSTAA.

    • Saanhan mopon

      Minä olen kohta 70v. opiskelija, yritin käydä aikanaan kansakoulun mutta kun siihen aikaan oli vain kiertokoulu ja se kiersi juuri vastapäivään niin en pysynyt kierrossa mukana. Sitten jouduin kasvatuslaitokseen kun kiertokoulu jäi kesken. No kasvatuslaitoksessa meni liian kovaa ja sen vuoksi jouduin katkaisuhoitoon ja tämä karuselli jäi päälle. Nyt minä olen väliin kasvatettavana ja kun se menee liian hyvin, niin sitten joudun taas katkaisuhoitoon.
      Nyt minä olen elämänkoulun viimeisellä luokalla, mutta se uhkaa jäädä kesken kun koulukyyti aiotaan lopettaa kun koulumatka on alle 5km.

    • dds4

      mä haen koska saa hakee

    • MackGyver

      Terve!
      Sairastan polyneuropatiaa liikkumiseni pyörätuolilla näin talvi aikaan on mahdotonta.Joten tarpeeseen tulisi.

    • No voi herranjestas sentään. Eikö vieläkään ole kenellekään kelvannut, kauhia taakka on sinulle annettu siitä moottoripyörästä.
      Ilmeisesti vain minä voin sinut siitä lopultakin vapahtaa.

    • mopokoulu

      No hei! Minulla on joukko poikani kavereita ja itselläni on 750 cc moottoripyörä,ja olen ajatellut tämän asian niin että kuin pienellä mopolla aloitetaan ajamaan ja opastetaan miten pitää ajaa turvallisesti ,niin silloin kuin poijat tulevat siihen ikään että voivat itse ostaa mopon omaan käyttöönsä niin heillä on jo jonkinlainen tuntemnus mitenkä mopolla pitää ajaa turvallisesti.Ja minun tietääkseni mopon voi säätää niin että se ei mene lujaa ,koska minun ajatukseni on että voin opettaa monia nuoria ajamaan mopolla turvallisesti ,ja niin että he itse ymmärtävät että luja vauhti ei ole se tärkein asia ,vaan että osaa hallita mopon ajamista jopa yllättävissäkin tilanteissa ja sitä myötä tulevaisuudessa voisi jopa ehkäistä onnettouuksia ,kuin on jo pohjaa mitenkä mopolla pitää ihan todella ajaa.Näin ollen ajattelin että moposta tulisi monen nuorukaisen oppimis mopo ja sitten kuin he saavat ajokortin niin he ymmärtävät että miten tulee toimia erillaisissa liikenne tillanteessa.Kuin aloitan opetuksen niin kypätä on ehdoton vaatimus,ja ennen kuin ensimmäistä kertaa lähdemme liikenteeseen yksityis aluella,niin käydään läpi kaikki jarrut ja miten jarrutetaan että etujarru on tehokas mutta silloin pitää ottaa huomioon että ei ole sepeliä taikka hiekkaa tiellä kuin myös että ohjaus eturenkaassa pitää olla suora,ettei heti tule semmoista kammoa että heti kaatuu.Mielesatäni olen hyvällä asialla edustamassa tulevaa sukupolvea että miten tulee käyttäytyä liikentessä ,ettei satu vahinkoja.
      Tämä on nyt minun ajatukseni että mopolla olisi monelle nuorelle todellinen opetus ,ja että ehkä tällä tavoin vältyttäisiin ikävistä onnettomuuksista.
      Minun puh no on :0400-660523.
      Toivottavasti olen hyvällä asialla nuorien mopoilun suhteen.
      Ps:Ota yhteyttä jos haluat lisää informaatiota.

      • reijoonihmispaska

        Ei tuosta ota tolkkua .


    • Mopoo55

      Koska ei ole rahaa ostaa mopoa mutta kiinnostaa tosi paljon mopoilu ja oon 16v

    • Oskar

      Jos ei Oo vielö annettu niin voin tulla hakemaan joku päivä soittele Puh 041 755 2252

      • Katsokaapäivämääriä

        v.2011. Eiköhän ole jo romuna.


    • TOSIrealistinKokkola

      Hah, hah haaa, romu se oli jo silloin yli 7 vuotta sitten. Joten lopeta sälli tämä paskan jauhanta ja keksi jotain parempaa. Vaikkapa allekirjoittaneelle vittuilu, hah hah haaa!!!...
      Itselläni on tarpeeton omavalmiste henkilöauton peräkärry, rekisterissä ja varsin hyvä "kevytkuormille", kuten talonrakentajan tarpeisiin. Luovutan sen "hyötykäyttöön" 50 €:n käteismaksulla (soita, 0408262134)...

    • Anonyymi

      Olen kaivannut mopoa 6vuotta voin maksaa vaikka 120€

    • Anonyymi

      En halua mopoa .Hankin potkukelkan .

    • Anonyymi

      Tietää, että on vanha kun vanhat morsiamet tulevat potkukelkalla vastaan kesällä.

    • Anonyymi

      Haluan ilmaisen mopn

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe