Weed ja Hopeanuoli

mivy-

Rakastan Weed ja Hopeanuoli leffoja♥ Ne on niin ihania ja lutuisia ((:
Mutta niissä on tietenkin myös surullisiakin kohtia, missä yleensä aina alan itkemään, kuten kun Riki pelastaa Hopeanuolen siinä alussa, ja tippuu itse rotkoon :(
Hopeanuolen surumusiikki on ihana ja surullinen :'(♥

Täällä voi sitten jutella näistä Hopeanuolista ja Weedeistä ! :D

9

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EllZu

      Hejj, sielun sisareni, tai veljeni olen samaa mieltä kanssasi! Hopsut on ihania, mulla on leikkaamattomista hopsuista 3 ja 4 ja sitte mangoja on 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12,15,18 ja Weed leffoista kaikki (26 kpl) ja pokkareista kaikki ilmestyneet(1,2,3,4) :))

    • Justdfff

      Onko noita weed elokuvia muka noin paljon (26 klp) ei kyllä taida olla!

      • MyöhäinenWeedFani

        Ei ne ihan elokuvia ole.. Pikemminkin animesarja :)


    • voiskohan

      Tarkoittaakohan ellzu niitä jaksoja? en tosin ole pistäny merkille montako jaksoa niitä oli, mutta muistaakseni dvd:tä oli 8

    • TieteisNörtti

      Pelkäsin pienenä kuollakseni etenkin pääpahista(if you know who i mean) eli akakabutoa. kun tulin kaverilta niin pelotti ihan sairaasti että se kävis päälle. Ja tieteellisesti semmoinen mutaatio olisi hyvinkin mahdollista kun se gohei ampui akakabutoa silmään niin siinä olisi voinut olla pienen pieni mahdollisuus että se olisi vaurioittanut keskushermostoa ja se olisi alkanut kasvaa jättikokoiseksi. jonka takia myös muunmuassa murhanhimo kasvaa goheita kohtaan ja talviuni jää pois koska Gohei on ottanut elämän tehtäväkseen tappaa tuo peto, mutta niin on ilmeisesti myös akakabuto ottanut tehtäväkseen tappaa Gohei. Koska Akakabuto on fiksu ja hyvä taktikoimaan.

      • EiHelvetti-.-

        Ei vittu kun olet tyhmä jos ammut luodin keskushermostoon ei siitä ala kasvaa-.- keskushermostolla ei ole mitään tekemistä kasvun kanssa joten tuo ei ole mahdollista vitun puupää-.-


    • Aivanvarmasti

      Itse olen ollut Hopeanuoli ja ginga densetsu weed fani jo monta vuotta! Suosittelen teitä katsomaan leikkaamattoman hopeanuoli sarjan youtubesta (koska valitettavasti suomalaisesta dubatusta hopeanuolesta uupuu melkein 2 tuntia materiaalia ja juoneen jää aukkoja) Saa nähä meinaako tokyo tv alkaa jossain vaiheessa työstämään ginga densetsu weed orion anime sarjaa vai pysyykö tämä mangana.

    • Öö???

      Hopenuolen leikatusta on poistettu mun mielestä liikaa kohtia!
      Esim. Lopputaistelussa ekaks gohee halaa Hopsua ja Rikiä,
      ja sit Riki on ihan verillä siin maassa! =.D
      Pienenä katoin: "Kuka tuo on?"
      Muuta ei voinu sanua...... =.D

    • hopsuweedu_fani

      itellä on kaikki leikkaamattomat hosut ja sitte kaikki hopsumangat ja weed dvd:t ja ja jokunen manga weedistä ja sitte se riki manga :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe