Viking linen saunaosasto vs silja linen saunaosasto

ileriileri

Noniin kertokaapa kummalla on paremmat saunaosastot viking linellä vai silja linellä. Tässä oma mielipiteeni
siljalinen plussat
hyvät näköalat merelle
isoja uima-altaita
liukumäkä
höyrysaunat
hyvin siivottu
sitten silja linen miinukset
-paljon venäläisiä
-kalliit hinnat saunaosastolle
-ei kylmävesialtaita
-ei infrapuna saunaa
-ahtaat pukukaapit
viking linen plussat
kylmävesialtaat
halvat hinnat
halpa saunabaari
infrapunasaunat
hierovat suihkut
hierovat tuolit
höyrysaunat
hyvin siivottu
halpoja drinksuja
makkaran grillaus piste
viking linen miinukset
-ei näe merelle
-ahtaammat saunat
en keksi enempää mutta muistakaa kertoa oma mielipiteenne

19

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ileriileri

kommentoikaa nyt

• saunasta merelleeee

näkymä merelle ...

Kyllä viking linen alusten saunoista on näkymä merelle, itse olen tehnyt kyseisen havainnon käydessäni saunomassa.

Käyppä itsekin tutustumassa tilanteeseen

• ileriileri

missä viking llinen laivalla on saunaosastolla ikkunat

• ileriileri

oliko se sauna ryhmäsauna

• saunomassaaaaaa
        ileriileri kirjoitti:

missä viking llinen laivalla on saunaosastolla ikkunat

mm.m/s Isabellan saunan lauteilta olen ihaillut meren aaltoja, tietäisit jos olisit joskus itse käynyt ...

• ruostetta ja likaa v

Niin ohueksi on mennyt pohja ja kyljet, että Mariellan 2 kannen saunasta paistaa jos läpi.
        On ruoste jo raiskannut.................

• Johanna-

Jos tosiaan puhutaan ihan oikeasti saunomisen ja kylpemisen sekä vesileikkien vertailusta niin kyllähän Silja Linen laivat ovat ihan ehdottomia. Serellä, Sympillä ja Silja Europalla ollaan siellä laivan katolla josta lähes rajattomat näkymät merelle lasi seinien läpi.

Nuo Vikingille merkatut plussat tulevat kaikki ikäänkuin saunomisen ja kylpemisen ulkopuolisista asioista. Ja nuo mainitut hinta jutut ovat tietenkin aikalailla verrannollisia tarjonnan monipuolisuuteen.

• Ne on erilaiset

Siljoilla on isommat ja valoisammat allasosastot ja enemmän altaita ja kylpylämäisyyttä, meno on ollut ajoittain aika levotonta ja ruuhkaista kun lapset juoksevat ja nuoriso juhlii. On hyvä että allasbaarin hintoja on nostettu, koska ennen monet joi olutta porealtaassa ja piti allasta varattuna porukalleen monta tuntia. Se on selvästi rauhoittanut menoa, vaikka vieläkin Siljan allasosastoilla on menoa ja meininkiä kuin pienessä vesipuistossa.

Vikingillä on pienemmät allasosastot, rauhallisempaa ja klassisempaa, hyvinvointiin painottuvaa spa-tyyliä, plussaa erityisesti infrapunasaunasta. Muutama suosi sitten saunaosastot oli jälkeenjääneitä ja on hyvä suunta, että nyt remonttien yhteydessä on satsattu hyvinvointipuoleen. Ainakaan vielä halvat drinksut ei ole houkutelleet paikalle rymyporukoita, sillä ympäristö on niin levollinen että se suosii rauhottumista enemmän kuin juhlimista.

Tavallisten saunojen laatu on molemmilla yhtä hyvä. En osaa sanoa kumpi on parempi kun molemmissa on puolensa.

• Kamomilla saunio

Periaatteessa noin, paitsi Vikingin Cinderellalla on myös kylpyläosasto, jossa yleensä riittää menoa vesipuistotyyliin kuten Siljallakin, kiitos lapsiperheiden ja nuorisoporukoiden. Itse pidän enemmän rauhallisemmasta tyylistä, jota löytyy useimmilta Vikingeiltä.

Mariellan saunaosasto on Vikingeistä perinteisin, siellä ei ole infrapunasaunaa, kylmävesiallasta tai muita hienouksia mutta siellä saa paistaa makkaroita.

• ei hinta vaan laatu

niin, itsehän sen totesit, ETTÄ ET KEKSI muuta.
      Totuushan on ihan toisenlainen..........
      Kyllä todellisuudessa viikkari häviää täydellisesti vertailussa, ainoa missä voittaa on hinta, mutta hinta/laatu on kuitenkin tärkeämpää kuin hinta muille kuin ehkä joillekin saidoille viikkari-risyelijöille.

en keksi enempää mutta muistakaa

• keksintämyssyä päähä

Viikkarihan on saanut monia palkintoja ja mainintoja laadukkaasta työstä ja palvelusta, miten muiden suhteen onkaan (mm. tallinksilja)?

Mille siis viikkari häviää laadussa?
      Kerrohan perustele vastauksesi dokumenttien kera, ei siis mielipiteesi/mielikuvituksesi mukaan.

Yritä myös himmata kiihkoasi, lyöntivirheesi vähenevät maltillisemmalla tahdilla,
      keksimäsi tarinatkin voivat ...

• vanhaa ja kulunutta

Palkinto vuodelta 1999; Sapphire Award 1999 for Food Servic. Jos ei muuta ole tarjottavana 12 vuotta vanhoja asioita on kuin laivatkin; tarjolla vanhaa ja kulunutta. Ravintoloiden konseptitkin on 1990-luvuta, silloin taitaa olla viimeksi uudistettu jotain.

• Päivitettyä tietoa!

Oletko sokea, vai etkö halua nähdä totuutta omin silmin, käyppä nyt tutustumassa www.vikingline.fi sivustoa, jo aukeava etusivu kertoo tuoreempaa tietoa kuin sinulla on jaossa ....

Vanhaa ja kulunutta on sinun tietämyksesi, se myönnettäköön. Olet osuvan nimimerkin itsellesi valinnut, onnittelut valinnastasi.

satuttaako todellisuus,,,,

• ileriileri

lisää kommentteja kiitos.

• ileriileri

Eikö kukaan osaa kommentoida?

• No siksi kun

Ei kukaan jaksa ottaa kantaa näihin iänikuisiin provoihin "tämä vai tuo".

• perustele provo!
        No siksi kun kirjoitti:

Ei kukaan jaksa ottaa kantaa näihin iänikuisiin provoihin "tämä vai tuo".

Ehkä avaaja on valinnut väärän foorumin asialleen, kannattaisi esittää tuollaiset kysymykset muualla kuin suomen suurimmalla juorupalstalla jossa asiakysymykset nähdään suppean ajattelutavan vuoksi "provona", kun se oma ei saisi olla ....

• No siksi kun

Ai että oikein perustele? No, jos vaikka siksi, että tällä palstalla kaikki tällaiset aloitukset, joissa verrataan tai kysellään vertailuja kahden suurimman laivayhtiön välillä - ne päätyvät yleensä aina kauheaan vääntöön kumpi vai kampi on parempi. Ehkei nyt, kun suomi24:sen susiuudistus on vienyt keskustelijat yhdeltä jos toiseltakin palstalta. Mutta yleisesti ottaen. Ja kun aloittaja on oikein listannut omat plussansa ja miinuksensa, jotta provosoituvat fanit pääsisivät niihin kiinni.

Mutta hei, jos sinun mielestäsi aloitus ja aloittajan eilinen jatkovaatimus ovat ihan asiallisia, niin mitä sinä minun viestiini tartut. Auta sen sijaan ilerilleä mäessä ja kerro omat kommenttisi. Minusta hänen aloituksensa on provo, ja varsinkin tuo lisävaatimus.

• tyhmiäkö oottttttta

Ei täällä susi24 kanssa mitään kysellä. paskanjauhajien palsta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe