Käykää www.isanjapojannimeen.com -sivuilla, ja tsiigatkaa Isän ja pojan nimeen, eli maailman suurin suomalainen elokuva. Tässä on suomi-filmi kaikille niille jotka vihaavat suomi-filmejä.
Mutta "tähän paloi ihan helvetisti rahaa"!
Eli miltäs näyttää?
Maailman suurin suomalainen elokuva
4
545
Vastaukset 4
- Iso-Jorma
Tää on kyll mahtavin suomalainen elokuva koskaan. Käykää tsiigaa!
- Niagara
Onko tulossa elokuva levitykseen ?
Milloin on ensi ilta ?- Superfaija
Maailman suurin suomalainen elokuva oli alunperin tarkoitus julkaista syksyllä, mutta katsotaanpa nyt ensin jos me edes saadaan se levitykseen - tämän trailerin tekoon kun paloi jo niin helvetisti rahaa (10 miljoonaa euroa!). Trailerin suosiota voi kuitenkin seurata tänä vuonna mm. Minun Elokuvani ja Baltic Herring filmifestivaaleilla.
Elokuvan päähenkilöä, Raunoa, näytteli tietenkin
erittäin kuuluisa Markku Murikka. Kaikkien näyttelijöiden nimet voit nähdä lopputeksteissä sekä julisteella (siellä lukee tosin vain Markku Murikan taiteilijanimi - huom! eräät tekijät esiintyvät myös pseudonyymein). Sehän näkyy että näyttelijämme ovat alan ammattilaisia!
- Superfaija
Isän ja Pojan Nimeen on nyt ladattavissa paljon pienikokoisemmissa ja parempilaatuisina MPEG4-tiedostoina. Vaihtoehtoina jopa 6,5Mt, 21Mt ja 55Mt, sekä Quicktime tiedostot.
Näe koko lyhytelokuva täältä:
www.isanjapojannimeen.com
Varoitus: tämä elokuva sisältää sovinistisia viitteitä ja tarkoituksetonta alastomuutta, joten älä arvostele tätä elokuvaa jos olet leffakriitikko tai nainen.
Tässää sauna palaa still-kuvassa:
http://frey.pp.jippii.fi/~burke/ipn/stillit-Pages/Image17.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121394
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.107519Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e100482Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410