Olen muutamissa paikoissa huomannut. Alennusmyynnin aikana tuotteisiin lätätään alehinnat. Kyllä vaan se kirkkaan värinen tarra jossa näkyy aleprosentti tai jo alennettu hinta.
Muutamien viikkojen päästä ne samat tuotteet on myynnissä normaaliin hintaan. Laput revitty pois.
Saako noin tehdä? ei ainakaan itseä houkuta ostaa tuotetta jonka tietää olleen alennuksessa ja lapusta näkee että aletarra on revitty pois. Usein ostopäätökseni kestää muutaman päivänkin ja sitten kun haluan sen ostaa niin YLLÄRI !!! hinta korotettu. Se on mulle okei että tavaraa ei välttämättä enää parin päivän päästä ole jolloin vaan kiroan itseäni että olinpa hidas.
Toisissa paikoissa asiallisesti aletuotteet siirtyy "jämätankoon" tyyliin alen viimeiset palat nyt halvalla ja toisissa paikoissa revitään laput ja isketään hyllyyn alkuperäiseen hintaan.
Ihmettelen tätä touhua aika paljon.........
saako näin
2
159
Vastaukset
- lisääviinaaaaaaaaaaa
No siinäs ihmettelet ihan vapaasti vaan!
- tarjoukset...
Nopeat syövät hitaat. Nopealla päätöksellä saattaa säästää melkoisen summan mikäli kyseinen tuote muutenkin ollut hankinnassa. Alennus voi koskea rajallista määrää tai aikaa. Viikonloppuna avattiin Helsingissa uusi Veikon kone myymälä.
Lehdessä mainos että myynnissä 30 kpl. taulutelkkareita 10 eur/kpl ja 30 digikameraa 5 euroa kpl. Kun ne oli myyty niin loput hyllyllä maksoi 160 euora ja 49 euroa jotka edullisia hintoja nekin. Kyllähän sielä jokunen asiakas purnasi ja vaati että saisivat 5 eurolla kameran mutta tarjous ja lehtimainos oli selkeä ja koski 30 kpl erikoishintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232668- 1692098
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1231351Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316- 981311
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301197En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451129Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078