Klaukkalan selvänäkijä Sirkka hukassa.

kadoksissa.

Olen nyt viikon yrittänyt saada kiinni Sirkka nimistä selvänäkijää, jolle olen muutamia vuosia sitten ensimmäisiä kertoja soittanut.
Katsoin nimen perusteella mahdollisesti uutta numeroa myös enirosta, josta vastasikin mieshenkilö, joka sanoi vain että, tämä on väärä numero.

Missä olet Sirkka.L?

9

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadoksissa.

      Eikö kukaan tiedä missä Sirkka on, onko numero muuttunut, vai onko Sirkka siirtynyt taivaaseen?

      Hän katsoi puhelimitse minulle asioita, ja tiesi tosi tarkkaan, nyt olen nuo kaikki hänen kertomansa kokenut, ja haluaisin häneen uudestaan yhteyden.

      Pyydän, kertokaa joku, missä Sirkka on, ja numero jos joku tietää?

      • Ennari-eukko

        Mitä varten pitäis tietää asioita elämästäänm etukäteen? Kun vain elät kaikessa rauhassa niin sittenhän näet mitä tuleman pitää. Kaikki jännitys menisi elämästä jos joku kertoisi etukäteen. Enkä kyllä usko että joku oikeasti tietää toisen elämää etukäteen. Ihmiset vain alkavat toteuttaa niitä kerrottuja ennustuksia ja sitten ne muka ovat toteutuneita ennustuksia.
        Esim. toinen sanois että muutat Kouvolaan ja asut siellä 5 vuotta ja sitten muutat Lahteen ja siellä asut 3 vuotta jne. Sitten vain toteuttamaan asioita. Helppoa kuin heinänteko!:))) Mä ennustin äsken sulle. Nyt hopi hopi hankkimaan asunto Kouvolasta;DD


      • jokainen voi valita
        Ennari-eukko kirjoitti:

        Mitä varten pitäis tietää asioita elämästäänm etukäteen? Kun vain elät kaikessa rauhassa niin sittenhän näet mitä tuleman pitää. Kaikki jännitys menisi elämästä jos joku kertoisi etukäteen. Enkä kyllä usko että joku oikeasti tietää toisen elämää etukäteen. Ihmiset vain alkavat toteuttaa niitä kerrottuja ennustuksia ja sitten ne muka ovat toteutuneita ennustuksia.
        Esim. toinen sanois että muutat Kouvolaan ja asut siellä 5 vuotta ja sitten muutat Lahteen ja siellä asut 3 vuotta jne. Sitten vain toteuttamaan asioita. Helppoa kuin heinänteko!:))) Mä ennustin äsken sulle. Nyt hopi hopi hankkimaan asunto Kouvolasta;DD

        Jotkut vaan haluaa tietää etukäteen, ehkä sen takia että voi varautua tulevaan.
        On niitä sellaisiakin juttuja, joita ei voi "toteuttaa ennustuksen mukaan" esimerkiksi läheisten yllättävät ja ennenaikaiset kuolemat ja sairastumiset.
        Jotkut haluaa tietää sellaset etukäteen ja toiset ei missään tapauksessa haluaisi, ettei elämä mene piloille niitä odotellessa.


    • etsii myös

      Minäkin olen yrittänyt saada/löytää Sirkan numeron jo pitkän aikaa. Eikä mistään tunnu löytyvän...

    • ei tunnu löytyvän

      Olen kuullut että kyseinen henkilö ehkä olisi sukunimeltään kaksiosainen S****L****, eikä pelkkä L****, jota käyttää kun antaa ennustetta? Siis kyseessä Sirkka L. joka asuu K********ssa. En kyllä tiedä mitä nimeä käyttää virallisesti, enkä yhteystietoja. Minäkin olen niitä etsiskellyt. Jos joku tietää, olisi kiva jos kertoisit miten Sirkkaan saa yhteyttä.

      • Kadoksissa.

        Olet aivan oikeassa, juuri samaa henkilöä olen yrittänyt tavoittaa.
        Minulla on hänelle yksi puhelinnumero, mutta kun taas yritin siihen soittaa, niin ei vastannut.

        Maksuna laitoin aina kirjeeni mukana 30e, ja sovimme jonkin päivän jolloin soitin hänelle.
        Puheluun oli syytä varata aikaa ainakin tunti, ja itse etsin aina rauhallisen paikan, eli menin ulos luonnon keskelle.

        Sirkka tiesi minulle hyvinkin asioita, jopa selkävikani tarkalleen, että mistä kohtaa se tulee olemaan kipeä ja näin kävi, vaikka en tuolloin sitä uskonut.
        Kysyin silloin joudunko leikkaukseen, ja hän sanoi etten joudu, vaan veteen.
        Nyt lääkärit ovat sitä mieltä etteivät leikkaa, vaan suosittelevat kuntoutukseen vesijumppaa.

        Lain merkit joitten kanssa nyt olen vuoden taistellut, sanoi hän tuolloin minun voittavan jutun ja lain merkkien olevan vahvana puolellani, ja näin siinä tunnutaan nyt etenevänkin.

        Hän kertoi myös vuoden 2010 olevan minulle erittäin vaikea, ja niin se olikin, olin ihan itsemurhan partaalla kolmasti, se oli yhtä helvettiä koko vuosi,
        asia liittyi juurikin noihin lain merkkeihin ja taloudelliseen ahdinkoon.

        Vuosi 2011 olisi hiukan helpompi, ja toisi huojennusta tullessaan, näin on nyt kevään aikana ollutkin.
        Vuosi 2012 onkin jo onnellisempi, joka sekin jää vielä nähtäväksi.
        ja v. 2013 on paras vuosi elämässäni.

        Sirkka tiesi lapsuudestani sen, etten ollut onnellinen, enkä rakastettu lapsi.
        Hän tiesi myös etten koskaan tulisi tekemään omia lapsia, mutta lähelläni kuitenkin tulee olemaan lapsi, jolle annan suuren määrän rakkautta, ja jota pidän kuin omaani.
        Tämä lapsi saattaa olla tulevan mieheni edellisestä liitosta.
        Sirkka kertoi minun taapavan miehen joka on eronnut tai eroamassa, ja jolla on tytär.
        Tämän miehen kanssa sitten asumme yhdessä ok-talossa, joka on hänen kotitalonsa, ja meillä on sielä myös eläimiä.
        Itselläni on jo koiria.
        Mies on minua vanhempi, ja minä kuulemma rakastun, voi pojat, taas yksi uskomaton juttu.
        No, siinä on taas sellainen asia jota en ainakaan vielä usko, sillä en juuri nyt kaipaa miestä sotkemaan lisää elämääni, saa nähdä miten käy.

        Sirkka kertoi nämä asiat minulle muistaakseni v.2003 ja 2005.
        Hän kertoi myös että silloinen miesystäväni oli/on alkoholisti, eikä minulla ole hänen kanssaan tulevaisuutta.
        Miehelle oli alkoholi tärkeämpää kuin minä, ja parasta olisi lähteä suhteesta mahdollisimman pian.
        Hän kertoi minun soutavan ja huopaavan lopullisen lähtöni kanssa, joka sitten olikin totta.
        Monastikko pakkasin kamani ja lähdin, ja monastikko taas palasin, menin jossain vaiheessa jo laskuissa sekaisin.
        Siispä niin kauan kuin vekslaan edestakaisin ei elämäni tulisi muuttumaan parempaan suuntaan.
        Ja se piti paikkansa, vaikka sen kai jokainen nainen tietää ilman ennustajaakin.
        En silloin halunnut uskoa suhteen loppumiseen, en halunnut jäädä yksin, luulin saavani turvaa ja rakkautta, elättelin vain toiveita, josko mies siitä muuttuisi.

        Sirkka kertoi myös tuon silloisen miesystäväni käyvän kahdesti kuoleman rajalla, itse ajattelin että kaipa sitten juo itsensä hengiltä.
        Myöhemmin sain kuulla että muutama vuosi lähtöni jälkeen, ex-mies oli kiidätetty sairaalaan leikkaukeen, ja hengenlähtö oli ollut hiuskarvan varassa. Kun oli kotiutunut, niin ei mennyt kuin kuukausi, ja ex kiidätettiin uudestaan leikkauspöydälle, jälleen kuoleman kielissä.
        Ja alkoholilla oli osuutta asiaan, paljon.
        Eli kahdesti kävi exäni kuoleman porteilla, kuten Sirkka kertoikin.
        Asiasta kuultuani meni kylmät väreet pitkin selkääni.

        Kun sitten lopullisesti lähdin tuosta suhteesta, aloin pikkuhiljaa paranemaan henkisesti, aloin ajattelmaan itseäni ja tulevaisuuttani, ja nyt olen tyytyväinen, kunhan vielä nuo lain merkit ja siihen liittyvä jupakka saadaan päätökseen.

        Sirkan ennustukset ylettyivät v.2017 asti, josta hän kertoi minun elämäni hiukan vaisuuntuvan, ja olevan tasaista, olisin tyytyväinen, mutta kokisin vielä surun, kumpa ei suuri rakkauteni kuolisi.


    • JK

      ENN TIEDÄ

    • kadoksissa

      Edelleen olisi kiva löytää em. selvänäkijä. Todella hyvin on asiat tiennyt.

    • tiinakolmonen

      Onko jollain tiedossa mistä löytyy tämä ennustaja Sirkka ?
      vai onko hän jo mennyt rajan taa, sen verran hänestä on hyvää kuullut ja kuinka hänen ennustuksensa käynyt toteen että olisi todella mahtavaa jos häneltä saisi vielä jotain ennustusta tulevasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe