Vuodesta 2009 toiminut virtuaalitalli Leiskuharja on vihdoin tullut tiensä päähän ja lähes kaikki hevoset ovat nyt myynnissä. Osoite on http://leiskuharjan.suntuubi.com
Myös sisartalli Leiskuhännän hevoset myydään, huom. Zuzulen luvat pakolliset ostettaessa! Osoite http://leiskuhanta.suntuubi.com
Muistattehan lukea Leiskuharjasta MYYNTIEHDOT!
Virtuaalihevosia ISO MÄÄRÄ myynnissä!
2
592
Vastaukset
- virtuaalihepo haussa
ei meiän koneella niit sivuja
- Henzu L.
Hei! Jos on jotain hevosia myynnissä niin ilmoitelkaa tänne meille päin tai mielummin säpöön :))
Kirtteerit:
- Hevosen hinta: 100v€-100 000v€ väliltä
- Hevosen tiedoissa on näyttävä suku, joka olisi mielellään rekisterissä ja oikeasti olemasa, eikä esimerkiksi, niinkuin joillain talleilla on vain otettu jostain kuva, ja sitten vain keksitty koko hevonen, eli hevosen pitäisi oikesti olla olemassa virtuaalielämässä, eli sukua tarvitaan :))
- Hevosen on oltava terve
- Hevonen olisi rekisteröity (ei pakollinen), mutta hevosen pitää täyttää kaikki kriteerit Virtuaalisen Ratsastajain liiton sivuilla, että hevonen olisi rekisteröinti valmiudessa
Säpö: [email protected]
Tallin osoite: manturanta.suntuubi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1301875Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 791470
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150- 631021
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois671010- 22997